Nämä Tv-sarjat tykkiin nimikkeiksi

Foorumin päävalikkoonYlläpito ja tekniikka › Nämä Tv-sarjat tykkiin nimikkeiksi

Pelimies
Käyttäjä
448 viestiä

30.06.17 klo 14:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Selailtuani tykkiä, huomasin, että muutama tv-sarja puuttuu täältä. Eli voisiko joku kokeneempi tykkiläinen lisätä nämä tv-sarjat tänne:

-Bates Motel: 3. Tuotantokausi

-Scream Queens kaudet 1 ja 2

-Arrow 5. Tuotantokausi

Kiitos.

Pelimies
Käyttäjä
448 viestiä

23.03.21 klo 01:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Näitäkin kaivattaisiin tykkiin nimikkeiksi:

Arrow kaudet7 & 8

Loput kaudet Pieni talo Preerialla ja ne 3 jäähyväis-leffaa sarjaan liittyen.

Kiitos😄

mäskipää
Käyttäjä
171 viestiä

23.03.21 klo 05:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pelimies kirjoitti:

Näitäkin kaivattaisiin tykkiin nimikkeiksi:

Arrow kaudet7 & 8

Loput kaudet Pieni talo Preerialla ja ne 3 jäähyväis-leffaa sarjaan liittyen.

Kiitos😄

Käsittääkseni asia etenee parhaiten, jos lisää itse haluamansa nimekkeen (perustietojen kera) ylläpidon tarkistettavaksi / päätöksenteon alle. Tämä hoituu ainakin Leffatykkiin kirjautuneena sivun ylälaidan profiili-ikonin alasvetovalikosta (Lisää leffa / sarja).

Pelimies
Käyttäjä
448 viestiä

24.03.21 klo 12:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tv-sarjojen lisääminen on allekirjoittaneelle vaikeaa, kun pitää tarkalleen tietää tuotantokauden yhteiskesto minuutteina sekä laittaa kaikkien ohjaajien käsikirjoittajien nimet, eli joku kokeneempi tykkiläinen saisi hoitaa tämän minun puolestani jälleen kerran.

Arz
Tykittäjä
189 viestiä

25.03.21 klo 13:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pelimies kirjoitti:

Tv-sarjojen lisääminen on allekirjoittaneelle vaikeaa, kun pitää tarkalleen tietää tuotantokauden yhteiskesto minuutteina sekä laittaa kaikkien ohjaajien käsikirjoittajien nimet, eli joku kokeneempi tykkiläinen saisi hoitaa tämän minun puolestani jälleen kerran.

Sarjat voi lisätä myös ilman yhteiskestoa, ja ohjaajat ja käsikirjoittajat löytyvät hyvin esim. englanninkielisestä wikipediasta. Mutta tosiaan etenee parhaiten kunhan lisää sarjan edes sen nimellä jos ei muita tietoja jaksa lisätä.

Keskustelut