Miten kommenttiin saa tähdet?

Foorumin päävalikkoonYlläpito ja tekniikka › Miten kommenttiin saa tähdet?

emmillia
Käyttäjä
1 viestiä

11.01.10 klo 20:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Siis, että miten saa kommenttiin sille leffalle antamansa tähdet näkyville? Itse en löytänyt siitä minkään näköstä nappulaa tms... :D Kiitos, jos joku kertos :)

rillijulle
Moderaattori
3847 viestiä

11.01.10 klo 21:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ohje näkyy foorumilla tekstikentän alapuolella kun painat "vastaa". Tähdet kuitenkin tulevat [ stars=*numero* ] (välit kuitenkin pois hakasulun jälkeen ja ennen!)

Eli (stars=5) (huom. hakasulut normisulkujen tilalle).

arska
Ylläpitäjä
3148 viestiä

12.01.10 klo 00:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

emmillia kirjoitti:

Siis, että miten saa kommenttiin sille leffalle antamansa tähdet näkyville? Itse en löytänyt siitä minkään näköstä nappulaa tms... :D Kiitos, jos joku kertos :)

Kommenttiin tallentuu tähdet kun annat ne ihan normaalisti, mutta niitä ei näytetä kommenttien yhteydessä toistaiseksi. Tähdet on kuitenkin näkyvissä omalla sivullasi jossa listataan leffat joita olet kommentoinut ja pisteyttänyt.
http://www.leffatykki.com...ia/statistiikka/kommentit

Lisäksi ne tähdet näkyy myös silloin jos kommenttiasi lähestytään pistejakauman kautta.
http://www.leffatykki.com...-rakastan-sinua/arviot/10

Toivotaan että myös itse kommenteissa näytetään tähdet ihan lähitulevaisuudessa. Nythän ne näkyy osassa paikassa tuplana jos teet sen manuaalisesti tekstin yhteyteen.

Anakin
Käyttäjä
4 viestiä

04.04.10 klo 12:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

rillijulle kirjoitti:

Ohje näkyy foorumilla tekstikentän alapuolella kun painat "vastaa". Tähdet kuitenkin tulevat [ stars=*numero* ] (välit kuitenkin pois hakasulun jälkeen ja ennen!)

Eli (stars=5) (huom. hakasulut normisulkujen tilalle).

Kiitti tosta, toi autto mua, kun en tajunnut pisteytystä, mut mitenkä saa annettua puol pistettä esim. 4 ja 1/2 pistettä?

milkman
Moderaattori
519 viestiä

04.04.10 klo 12:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Anakin kirjoitti:

Kiitti tosta, toi autto mua, kun en tajunnut pisteytystä, mut mitenkä saa annettua puol pistettä esim. 4 ja 1/2 pistettä?

Neljä ja puoli tähteä saat annettua näin: (stars=4,5) ja hakasulut sulkujen tilalle.

Anakin
Käyttäjä
4 viestiä

21.04.10 klo 16:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Selvä. Kiitti

Keskustelut