Oma TOP-lista ei toimi

Foorumin päävalikkoonYlläpito ja tekniikka › Oma TOP-lista ei toimi

De3
Käyttäjä
2 viestiä

15.11.09 klo 14:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hei!

Olen uusi käyttäjä Leffatykissä. Olen kuitenkin huomannut, ettei tuohon omaan TOP-listaan voi millään lisätä elokuvia (ainakaan minä en ole keksinyt keinoa). Olisi kiva jos saisin apua tuohon ongelmaan.

-De3-

VierasTalo
Moderaattori
988 viestiä

15.11.09 klo 15:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

De3 kirjoitti:

Hei!

Olen uusi käyttäjä Leffatykissä. Olen kuitenkin huomannut, ettei tuohon omaan TOP-listaan voi millään lisätä elokuvia (ainakaan minä en ole keksinyt keinoa). Olisi kiva jos saisin apua tuohon ongelmaan.

-De3-

Menet elokuvan tykkisivulle, ja löydät sieltä leffan nimen oikealta puolelta vihreän nappulan "Lisää elokuva TOP-listalle". Klikkaa sitä ja homma on selvä, elokuva on top-listassasi jossa voit sitten sitä raahailla minne huvittaa.

X-tyyppi
Moderaattori
1678 viestiä

15.11.09 klo 15:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

De3 kirjoitti:

Hei!

-De3-

Top-lista toimii niin että jokainen listalle haluamasi elokuva pitää poimia erikseen sen omalta sivulta. Kun menet haluamasi leffan sivulle, löydät ylälaidasta, leffan nimen vierestä vihreäpohjaisen namiskan, jossa lukee "lisää top-listalle". Siitä kun klikkaa niin pitäisi tapahtua. Täällä päin ainakin toimii tällä hetkellä.

Ja tervetuloa Tykkiin.

[edit] Kah, VierasTalo oli vikkelämpi.

De3
Käyttäjä
2 viestiä

16.11.09 klo 15:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kiitos vastauksista!

Keskustelut