Pisteytyksen poistaminen

Foorumin päävalikkoonYlläpito ja tekniikka › Pisteytyksen poistaminen

The 666th Warrior
Käyttäjä
1 viestiä

09.01.09 klo 23:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hail!

Anteeksi typeryyteni, mutta miten jonkin tietyn elokuvan/sarjan pisteytyksen saa tuhottua kokonaan pois häiritsemästä omasta statistiikasta? Klikkailin tässä huvin ja hyödyn vuoksi "summasarja" linkkiä ja sattumalta L-koodin 3. tuotantokauden kohdalla pirun kissani hyppäsi näppäimistön ja saamarin hiiren päälle ja pisteytti hemmetin sarjan puolestani... Ja en ole muistaakseni koskaan kyseistä tuotantokautta edes vahingossa vilkaissut.

Kiitän ja kumarran!

rillijulle
Moderaattori
3847 viestiä

10.01.09 klo 06:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Taitaa olla vaan helpompi alkaa katsomaan sitä sarjaa, sillä itsekin yritin moista joskus aikoinaan.

NitroPupu
Käyttäjä
1054 viestiä

12.01.09 klo 19:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Katoppas perkele, itse aina oletin että pisteytyksen vieressä olisi sellainen pieni ruksi jota painaessa pisteytys häipyy (kuten TOP-Listoissa). Hmm, ylläpidolle tästä pienestä epäkohdasta vinkkiä? Ja kuten rillijulle sanoi, niin eikus lepakoita kattelemaan.

sulo
Käyttäjä
3301 viestiä

13.01.09 klo 00:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

NitroPupu kirjoitti:

...Ja kuten rillijulle sanoi, niin eikus lepakoita kattelemaan.

Mielummin lepakoita kun Tyttöni mun kakkosta http://www.leffatykki.com/elokuva/tyttoni-mun-2, joka itseltäni on vahingossa yhden tähden saanut.

Kookosbanaani
Käyttäjä
1139 viestiä

23.08.09 klo 20:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

En tarvii tässä ohjeita pisteytysten poistamiseen, vaan kysyn, että voiko tietyn leffan pisteytysten määrästä huolimatta katsoa, ketkä ovat pisteytyksen tehneet. Itse haluan tietää, että voiko näin tehdä.

aasi
Ylläpitäjä
285 viestiä

23.08.09 klo 20:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kookosbanaani kirjoitti:

En tarvii tässä ohjeita pisteytysten poistamiseen, vaan kysyn, että voiko tietyn leffan pisteytysten määrästä huolimatta katsoa, ketkä ovat pisteytyksen tehneet. Itse haluan tietää, että voiko näin tehdä.

Ei voi toistaiseksi, mutta tämän mahdollistamista on pohdittu. Ehkä tulevaisuudessa.

Trinity
Käyttäjä
421 viestiä

23.08.09 klo 21:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hyödyttäisi kyllä meikäläistäkin mukavasta kun tuli noilla synkillä "nuoruusvuosilla" pari sarjaa pisteytettyä silkasta pottumaisuudesta.

Keskustelut