9TH ANNUAL LEFFATYKKI AWARDS 2019

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › 9TH ANNUAL LEFFATYKKI AWARDS 2019

Lassomies
Käyttäjä
533 viestiä

15.02.20 klo 17:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Uytp7 kirjoitti:

Lassomiehen Hacksaw Ridge teksti puolestaan lisäsi omaa ymmärrystäni ko. elokuvasta.

Parempaa en soisi juuri toivoa, olen oikein iloinen tästä.

En voinut olla huomaamatta, että tekstissäsi tuli vastaan myös eräs elokuva, jonka olen itse varsin suopeasti pisteyttänyt:

Uytp7 kirjoitti:

The Martian, oivoivoi, lempigenreni elokuvaksi elokuva jämähti niksipirkka pelleilyyn sekä ohkaisiin hahmoihin, en ymmärrä teoksen saamia kehuja alkuunkaan.

Ja sanonpa vain (!), että jos hetkeäkään kuvittelet minun tarttuvan näin läpinäkyvään ja suoraan sanottuna likaiseen syöttiin kirjoittaa joku henkilökohtainen, mahdollisesti ymmärrystäkin edesauttava arvostelu The Martianista... niin well played.

Odota vain.

Tämä topic on joka vuosi ollut yhtä liikuttava hyvän hengen ylläpitäjä/palauttaja ja valitan, että minun osaltani ei tykkiläisten viime vuotisesta aktiviteetista ole antaa tarkkoja kukituksia, mutta näin yleisesti haluan tsempata kaikkia heitä, jotka eivät tunne tulevansa noteeratuiksi. Harkittu ulosanti on hyve; valtava meteli ei ole edellytys, eikä saavutettu huomio laadun mittari.

barros
Käyttäjä
1505 viestiä

15.02.20 klo 18:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Villetyksellä ovat mielenkiitoiset ostokset topikissa. Brutus kirjoittaa ytimekkäitä kommenttejakin. Itse tykkään vähän väliä lukea täältä kuumimmat uutisjutut käyttäjiltä vähän sivusta seuraten. Siksi Miihkali en ole aktiivinen ollut muun muassa.

Keskustelut