Kaupassa
Foorumin päävalikkoon › Legendaloota › Kaupassa
Edellinen sivu | 1 | Seuraava sivu

Jautsi
Käyttäjä
121 viestiä
Koska en kovin paljon liiku missään, paitsi täällä kotona ja joskus metsässä, järkytyn usein joutuessani käymään kaupassa. Tänä aamuna kävin kaupassa kahdeksan seutuun. Myyjät purkivat suurena pulisevana joukkona leipiä ja muuta syötävää kuljetuslaatikoista ja asettelivat niitä myymälän hyllyihin. Ajattelin, että eihän tuossa voi mennä kuin viitisen minuuttia, mutta se taisi olla jonkinlainen sosiaalinen tapahtuma ja minusta se kesti ikuisuuden.
Minulla olisi siinä ollut vähän kiire, niin että kävelin pari kertaa kaupan ympäri odotellessani tuoretta leipää. Sain sitä. Myös munkkeja ostin, ne olivat kulmikkaita ja ruman näköisiä, mutta osoittautuivat maukkaiksi. Saattaa olla että käyttäydyin hieman tuskastuttavasti, mutta myyjät eivät menettäneet malttiaan.
Kassalla yllätyin löytäessäni ostoskassistani taas kerran kaardemummaputkilon. Tämä oli jo toinen kerta, kun sen löysin. Arvelin ostaneeni sen putkilon jo pari viikkoa sitten ja unohtaneeni kahdesti purkaa sen kassista. Puntaroin hetken asiaa kassan kuullen ja päätin sitten ottaa putkilon ja maksoinkin sen, 95 senttiä. Kotona kävi ilmi, että meillä oli jo yksi putkilo, joten nyt niitä oli sitten kaksi. En takuulla ollut itse pannut sitä putkiloa kassiini, miksi hemmetissä minä niitä keräisin. No, noitumalla siitä selvisi.
Vaimo sanoi ennen kuin lähti työhön, että keitä perunoita, niin teen perunasalaattia illalla. Kaupassa perunat tuntuivat jo siltä, että tarvitseeko niitä keittääkään, kun ovat niin pehmeitä, mutta keitin kumminkin.

nicolaus12
Käyttäjä
4 viestiä
Ostan pääasiassa verkosta, usein tilaan tavarat toimituksen kanssa. Tältä sivulta https://promo-codes.fi/alennuskoodit/vidaxl löydät monia alennuskoodeja ja ostat asioita hyvällä hinnalla, näin säästän rahaa eikä minun tarvitse mennä kauppaan