Hiukset?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Hiukset?

Thaiger
Käyttäjä
88 viestiä

05.09.06 klo 19:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tällä hetkellä hiukset yltävät korvien päälle selvästi ja otsahiuksetkin roikkuvat tarvittaessa silmissä asti, joten hippiletti on varmaan aika lähellä hiustyylistäni puhuttaessa. Tosin parturissa meinasin ihan lähiaikoina piipahtaa.

Organismi
Käyttäjä
137 viestiä

23.10.06 klo 23:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mulla on hieman samantyyppinen tukka kuin Tom Cruisella Collateral-leffassa. (ei siksi että rakastan sitä leffaa vaan myös ihan luonnostaan). Siis nimenomaan muoto on samanlainen, ei todellakaan väri. Mun väri on jotain vaaleanruskehtavan ja vaalean väliltä. Käyn parturissa n. puolen vuoden välein, ja muutos on aika radikaali ainakin vähän aikaa. Kasvuvauhti on kuitenkin melkoinen.

Hän
Käyttäjä
550 viestiä

23.10.06 klo 23:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sellaiset hieman navan yläpuolelle ylettyvät.

Jackie
Käyttäjä
114 viestiä

25.10.06 klo 13:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lyhyet, normaalit hiukset.

withnail
Käyttäjä
236 viestiä

13.01.07 klo 15:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Blondi pehko vähän olkapäiden ylle.

mbay
Käyttäjä
1496 viestiä

13.01.07 klo 16:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vielä viikko sitten oli kunnon takapiiska, mut nyt on perus "poikatukka", eli tavalliset ruskeat lyhyet hiukset.

kerpele
Käyttäjä
3486 viestiä

13.01.07 klo 16:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mitta vaihtelee kaljun ja parin millin välillä. Ajelen aina kun jaksan/ehdin, keskimäärin noin kerran viikossa. Hiustyyli on pysynyt samana armeija-ajoista asti (1/05). Ennen armeijaa letti oli suunnilleen olkapäille, tyyliin Samuli Edelmann Häjyissä. Kasvattaisin takaisin, jos jaksaisin.

esimies
Käyttäjä
2574 viestiä

13.01.07 klo 23:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Organismi kirjoitti:

Mulla on hieman samantyyppinen tukka kuin Tom Cruisella

Itsekin muistutan tällä hetkellä Tom Cruisea. Tosin olen 20 senttiä Tomppaa pidempi eikä nenäkään ole yhtä iso enkä kyllä muutenkaan näytä lainkaan Cruiselta. Yritin siis tietenkin sanoa, että lettini on yhtä pitkä kuin Cruisella elokuvassa M:I-2. Intin jälkeen olen kapinoinut ja edellisestä parturikäynnistä on aika tarkkaan vuosi, eipä ole näin pitkää lettiä meikäläisellä ollut varmaan koskaan. Itse kyllä tykkään vaikka välillä muistelenkin lämmöllä inttiaikojen sänkitukkaa.

J.Sinivuori
Käyttäjä
555 viestiä

13.01.07 klo 23:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tällä hetkellä tukka on kuin MacGyverillä, eli siis takatukka look. 8)

kuunsuru
Käyttäjä
13 viestiä

22.08.10 klo 16:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mulla on semmoset lapaluihin asti ylettyvät tulipunaiset hiukset. :) otsatukka ylettyy johonkin silmien kohdille.

Walken
Käyttäjä
70 viestiä

16.02.19 klo 21:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itselläni on jo kauan ollut olkapäihin ylettyvä, punertavan vaalea tukka. Aikoinaan innostuin kasvattamaan sellaisen pitkän tukan, kun Velipuolikuu -sketsisarjassa Pirkka-Pekka Peteliuksen 80-luvulla muodissa olleet pitkät hiukset tekivät itseeni suuren vaikutuksen.

Brutus
Käyttäjä
1282 viestiä

16.02.19 klo 23:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Miihkali
Moderaattori
2782 viestiä

17.02.19 klo 19:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nykäsmäinen, korviin ulottuva, pyöreäksi muotoiltu moppitukka. Värikin on sama kuin mäkikotkalla nuoruudessaan.

Keskustelut