Hiukset?
Foorumin päävalikkoon › Legendaloota › Hiukset?
Edellinen sivu | 1 2 3 4 5 6 7 8 | Seuraava sivu

Migelo
Käyttäjä
2561 viestiä
Nykyään on ihan normit lyhyet hiukset, ihan vaan kesän takia, mutta olisi tarkoitus kasvattaa syksyn, talven ja kevään aikana sellaiset puoli-pitkät hiukset ja jos vaikka antais niitten sitten olla jonkun aikaa...

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä
Beatles-lookia yritetään parhaimman mukaan äidiltä kinuta.
Armas äitihän se on joka mun lookista määrää...
Ai ku herttasta! Hippi äidin armosta...
Teillä näyttää olevan kokemusta?
Norm. kesän kunniaksi on täälläkin vedetty boot camp-styleksi mutta viime ja tänä kesänä saatan tehdä poikkeuksen. Ihan vaan kukkaishengen tähden. Äitihän se yleensä mun nimenomaan parturiin usuttaa...

Kaiser
Käyttäjä
1443 viestiä
Siili kasvaa päässäni.

iskela
Käyttäjä
675 viestiä
Jaa mikkä hiukset? Ei mulla vaan ole.
Älkää uskoko mitä pahat puheet sanovat, kyllä kalju on pop, aika moni nainen tykkää hipelöidä paljasta kuuppaa.
Kesätukka rules ok
Siili kasvaa päässäni.
Hmmm... "Hei mikä hitto sulla on päässäs!?" "Hö, no eksä näe, se on siili..."
Sulla on jonkinlainen symbioosi sen elukan kanssa?

terwapiru
Käyttäjä
859 viestiä
Tällä hetkellä siili, vaikka vielä kuukausi sitten olisinkin saanut ruksia tuon kalju-kohdan. Ja kaljua ennen oli Beatles-look ja sitä ennen ihan normihiukset. Aika paljon siis vaihtelee vuodenajan ja hiusten kasvun mukaan.

Kaiser
Käyttäjä
1443 viestiä
Hmmm... "Hei mikä hitto sulla on päässäs!?" "Hö, no eksä näe, se on siili..."
Sulla on jonkinlainen symbioosi sen elukan kanssa? :)
Hah hah! Ei ole symbioosia, mutta siilet ovat muuten vaan sympaattisia eläimiä... varsinkin päässä.

ji
Käyttäjä
3800 viestiä
http://img-2.irc-galleria...t/00/10/77/99/2502058.jpg
Eli aika normaalit, mutta silti ei...pystyyn revittyä tyyliä suosin...

Grr
Käyttäjä
188 viestiä
Olenkos minä ainoa "pitkätukkahulttio"?

Pingutyyppi
Ylläpitäjä
1003 viestiä
Ulottuvat hartioille, ja kohta siitäkin alaspäin. Melkoisen tuuheat nämä kyllä on, näin kesällä aika tuskainen pehko...

Tangy Zizzle
Käyttäjä
132 viestiä
"Normaalit lyhyet hiukset"
Vappuna vedin millin siilin ja se on siitä sit kasvanu tälläseks. Sitä ennen kans sellanen 'normaalihkon pitkä' (lue: normaalin rajoissa muttei mitenkään lyhyt). njaa. antaa kasvaa ja katotaan mitä seuraavaks.

Juhani Sementti
Takatukka-look sen olla pitää! Niskaan kertyy tavaraa, mutta kyllä se joskus pitää saksiakin pois. Edestä(siis siitä mihin hiukset loppuu) löytyy noin 3 cm, jotka on useimmiten värkätty hieman ylöspäin. Kerran kokeilin jopa geelillä vetäistä hiuksia ylöspäin, mutta kun ei niin ei.

Kapa
Käyttäjä
793 viestiä
Ihan normaalit lyhyet hiukset jotka tarpeen tullen nostetaan pystyyn edestä.

Jakke 29
Käyttäjä
1934 viestiä
Kyllä mulla hiuksia piisaa,eli aika pitkät löytyy.Korvia ei ole näkynyt moneen kuukauteen.

TheShining
Käyttäjä
1309 viestiä
Ihan perus siilihiukset mulla aina ovat ja tulevat olemaankin.

mp40
Käyttäjä
820 viestiä
siili löytyy mallia Saksan armeija 1941.

pommac
Käyttäjä
686 viestiä
Hiuksia on edestä kulmakarvoihin asti, sivulta vähän korvien yli, takaa noin suurin piirtein hartioille asti.
Mielestäni aivan liian lyhyt!!! (iskä pakotti minut parturiin tässä vähän aika sitten)

gggolem
Käyttäjä
1346 viestiä
Mulla on tavallisimmat hiukset mitä maailmasta löytyy. Eli, ne on vaalean ruskeat, laittamattomana suurinpiirtein sellaset 70-luvun tyyliset, laitettuna "suuremmat". 70-luvulla meinaan lähinnä sellasia mitkä on esim. Alexilla Kellopeliappelsiinissa. Lähinnä...
Mutta olen siis tyttö.

Jakke 29
Käyttäjä
1934 viestiä
Mutta olen siis tyttö.
Hienoa yksi tyttö Leffatykkiin lisää. Mahtavaa!
Meikäläinenkin kävi parturissa, mutta hiuksista lähti edestä vain 1cm ja takaa 2 cm. Muutosta ei siis juuri tapahtanut. Pyysivät vielä tuosta "siistimisestä" 20 euroa. Onneksi en itse joutunut maksamaan.

Low Rider
Käyttäjä
3321 viestiä
Mutta olen siis tyttö.
Jees, tervetuloa vaan sakkiin.
Yleensä odottaa että kaikki uudet tulijat ovat miespuolisia.
Jatkot tänne [forum.leffatykki.com] topicciin.

Juhani Sementti
Mulla on tavallisimmat hiukset mitä maailmasta löytyy. Eli, ne on vaalean ruskeat, laittamattomana suurinpiirtein sellaset 70-luvun tyyliset, laitettuna "suuremmat". 70-luvulla meinaan lähinnä sellasia mitkä on esim. Alexilla Kellopeliappelsiinissa. Lähinnä...
Mutta olen siis tyttö.
Harvinaisen sekava selitys, mutta vertauksesi Alexiin Seventiis