Jonkinlainen leffakuvavisa

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Jonkinlainen leffakuvavisa

Miihkali
Moderaattori
2782 viestiä

29.04.23 klo 22:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lassomies kirjoitti:

Viime vuonna kattomistani leffoista tää seuraava kuului pieneen mutta merkittävään joukkoon elokuvia, jotka opettivat mulle, että 2000-luvun alussa tehtiin muutakin kuin Harry Pottereita, Sormusten herroja ja sarjakuvasovitusten beta-versioita:

(Antavampi kuva tämän linkin [images-wixmp-ed30a86b8c4ca887773594c2.wixmp.com] takana! Ei tarvi tihrustaa.)

Saisikohan toisen kuvan, joko samasta elokuvasta tai jostain toisesta? Tämän perusteella en ainakaan minä osaa arvata, vaikka hiukan näyttääkin Hereditary - Pahan perintöltä. Se lienee kuitenkin turhan tuore teos, jos puhe oli kuluvan vuosituhannen ensikymmenestä.

Lassomies
Käyttäjä
533 viestiä

30.04.23 klo 00:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

No saa toki!

Sama leffa.

Joku
Käyttäjä
1364 viestiä

30.04.23 klo 15:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hemmetti kun on ihan pirun tutun näköinen, muttei millään tuu mieleen! Ärsyttävää! Oon taatusti nähny tämän elokuvan.

Miihkali
Moderaattori
2782 viestiä

21.05.23 klo 20:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lassomies
Käyttäjä
533 viestiä

22.05.23 klo 16:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

On se!
Mistä näin yhtäkkiä vedit? Pitikö pinnistää vai tiesitkö oikeasti koko ajan :D

Miihkali
Moderaattori
2782 viestiä

22.05.23 klo 19:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mä itse asiassa katsoin sen eilen. Ekan kuvan perusteella ajattelin, että kyseessä on joku espanjalainen yliluonnollinen kauhuelokuva. Toisesta kuvasta sen sijaan tuli semmoinen olo, että oikeanpuoleinen tyttö on tutun oloinen ja pitää varmistaa asia. Ja kun elämä on nykyään kiireistä, niin siinä meni sitten useampi viikko, ennen kuin ehdin sen oikeasti katsastaa.

EDIT: Tässä seuraava kuva-arvoitus:

Keskustelut