Suuri seksikeskustelu
Foorumin päävalikkoon › Legendaloota › Suuri seksikeskustelu

Miihkali
Moderaattori
2771 viestiä
Ei se minulla ole jäänyt pelkkään suuseksiiin vaan ihan kunnon seksiaktiin, jossa olen pistänyt kumppanin huutamaan.
Oliko se niin kamalaa?
Vittuilutykki iskee jälleen. Suloa ei tarvitse matkia.
Taisin kyllä olla täällä ennen Suloa. Vai muistaakos puheenaiheemme paremmin?

Lonkero
Käyttäjä
92 viestiä
Onse kumma kun ihmiset ei osaa enää erottaa vittuilua ja pientä huulenheittoa toisistaan.

doomsdaymachine
Käyttäjä
1623 viestiä
Ainakin naljailusi oli hyvin läheistä sukua sulon vastaavalle. Tai en tiedä onko sulo ottanut vaikutteensa sinulta.

sulo
Käyttäjä
3302 viestiä
Miihkali Rekisteröitynyt: 21.04.2008
Sulo Rekisteröitynyt: 19.01.2008
En tiedä milloin ensimmäisen viestin foorumille kirjoitin, eikä sillä niin väliä.
Vittuilutykki iskee jälleen. Suloa ei tarvitse matkia.
Heh. Ai että minua ei sais matkia...olenko joku vittuilun edelläkävijä? Kyllä täällä on vittumaisia ihmisiä ollut vaikka kuinka kauan. Ihan mulkkuja koko porukka.
Kannatan aina hienovaraista vittuilua ja Doomsday oikein kerjää sitä. Joka viestistä löytyy jotain mihin tarttua ahnain sormin ja kiertää huulet sen ymp...köh. Tuntuu siltä että hän oikein haluaa sitä. Himoitsee suorastaan. Kukin määritelköön sitten itse mikä on liikaa ja milloin kannattaa lopettaa.
Jollain kumppanien määrällä tai seksin laadulla ei hirveesti kannata kehuskella ja jokin ylpeily että on laittanut jonkun huutamaan...ei jumalauta! Kukin pökkii tavallaan, mutta yleensä niiden ei tarvitse omia kykyään ylistää missään foorumilla, joilla niitä on.
Seuraavaksi varmaan sitten suuri asento-kysely, tai mitataan kellä on isoin tai jotain muuta yhtä tärkeetä.
Ainakin naljailusi oli hyvin läheistä sukua sulon vastaavalle. Tai en tiedä onko sulo ottanut vaikutteensa sinulta.
Minähän en matki ketään, mutta toistan itseäni pahasti. There can be only one Sulo, vai miten sitä Highlanderissa sanotaan.

Söpö
Ylläpitäjä
2880 viestiä
Jees, kukin tosiaan pökkii tavallaan. Tosin tässä on nyt se paradoksi, että joidenkin pökkimiseen kuuluu olennaisena osana puhe siitä, montako kumppania on ollut, miten päin ja missä...
DDM esitti aiemmin kysymyksen suuseksistä... koska neitsyellä tavallisesti on viitattu naiseen, jonka immenkalvo ei ole (seksin aikana) rikkoontunut, määritteen venyttäminen on vähän konstikasta. Pitäisin kuitenkin itse sellaista henkilöä neitsyenä, joka ei ole toisen henkilön peniksellä/sormin/varpain/kielellä/nenällä/käsittelemällä seksilelulla kokenut penetraatiota alateitse. Mutta tämä on siis vain minun mielipiteeni...
TOP-3 seksikkäintä fyysistä ominaisuutta - mainio kysymys. Komppaan esimiestä ja Jaahata ja sanon
1. Nenä. Kapea, isohko, vähän kyömy, ehkä hiukan ranskalaistyyppinen haistelu-uloke on vetävä. Jaahan tapaan nostan hyväksi esimerkiksi valioklyyvarista David Bowien nenän, mutta Alan Rickmanilla, Dustin Hoffmanilla ja Al Pacinollakin on mielestäni kivat näässit.
2. Timmi vartalo. Paul Newman oli pitkälti vielä vanhoilla päivillään herkku katsoa. Ei tarvitse olla bodari, riittää, että näyttää kestävän maratonin.
3. Intensiivinen, vähän leikkisä katse. Tämä on hankala, sillä tällainen katse voi helposti muuttua vastenmieliseksi. Hugh Jackman, Leonard Nimoy, Kari Heiskanen, Noomi Rapace... Siinä joitakin henkilöitä, joilta tämä katse luonnistuu positiivisella tavalla. Ah!

doomsdaymachine
Käyttäjä
1623 viestiä
Jollain kumppanien määrällä tai seksin laadulla ei hirveesti kannata kehuskella ja jokin ylpeily että on laittanut jonkun huutamaan...ei jumalauta! Kukin pökkii tavallaan, mutta yleensä niiden ei tarvitse omia kykyään ylistää missään foorumilla, joilla niitä on.
Sanoo henkilö joka ei huudattamiseen kykene.
Kannatan aina hienovaraista vittuilua ja Doomsday oikein kerjää sitä. Joka viestistä löytyy jotain mihin tarttua ahnain sormin ja kiertää huulet sen ymp...köh. Tuntuu siltä että hän oikein haluaa sitä. Himoitsee suorastaan. Kukin määritelköön sitten itse mikä on liikaa ja milloin kannattaa lopettaa.
Joo minä nimenomaan himoitsen huomiota jota minun "se" saa toisen huulilta. Ja "se" on nimenomaan ajatukseni. No en minä nyt niin paljoa huomiota kerää kunhan vaan saan kirjoitella.

Miihkali
Moderaattori
2771 viestiä
Minähän en matki ketään, mutta toistan itseäni pahasti. There can be only one Sulo, vai miten sitä Highlanderissa sanotaan.
Muista ranskalainen aksentti.
Olen ollut idiootti aina, en minä sitä Sulo-fanclubin jäsenyyden toivossa tee. Ainakin meikäläisellä siinä meni tovi, ennen kuin siirryin arvostelujen kirjoittamisesta foorumille.
Neitsyyden olen aina ajatellut olevan enemmän käsitteellinen kuin fyysinen asia. Jos nainen katsoo suuseksin olleen seksikokemus niin hän ei enää ole neitsyt.
Kuten en ole minäkään! Ja kumppani huusi niin maar perkeleesti! Ja niitä oli 19 samalla kertaa!!!

Lonkero
Käyttäjä
92 viestiä
Tänne vois tehä sellasen "Suuri vittuiluketju"-aiheen.
Ja neitsyyksiäkin on monennäkösiä. On peppuneitsyys, pimppineitsyys, suuneitsyys ja nyrkkineitsyys.
Ja minusta neitsyeksi voi sanoa myös ihmistä joka on seksuaalisesti kokematon vaikka olisikin pannut muutaman kertaan. Ei se kerta panomieheks tee.
Mut jos toi 19 pitää paikkansa niin doomsdaymachinen nimimerkin alle vois kirjottaa vaikka "Leffatykin virallinen panomies". Aikamoinen suoritus meinaan. Ei oo varmaan raavainkaan raato niin paljoo saanu.
Ja mä voin kuvitella paljon kuivaan prseeseen sorvaaminen sattuu, ei ihme jos kumppani huutaa. Pistä lisää liukkaria.

Maximus
Käyttäjä
1316 viestiä
Mielestäni neitsyys on varsin simppeli asia. Niin kuin se suurimmissa osissa mm. elokuvia kuvataan. Kun on harrastanut seksiä, ollut yhdynnässä vastakkaisen sukupuolen kanssa, työntänyt tikkariaan karkkilaatikkoon tai ottanut tikkaria karkkilaatikkoonsa - on neitsyys menetetty. Enkä jaksa sitä sen vaikeammin määritellä, kuin toiset, jotka vääntävät asian niin monelle mutkalle kuin vain mahdollista. Mutta tässä siis oma simppeliajatukseni neitsyydestä.

doomsdaymachine
Käyttäjä
1623 viestiä
Nyt on näköjään tarkennettava että huuto ei syntynyt kivusta. Ilmeisesti voihke olisi ollut parempi termi. Tuo 19 kumppania on arvio ja se voi heittää oikeasta yhden kumppanin verran suuntaan tai toiseen. Selvitin tuon eräänä tylsänä hetkenä kun ei ollut mitään tekemistä, joten aloin setviä puhelinnumeroita ja sähköpostiosoitteita selvittääkseni huvikseen paljonko on pantu/oltu pantavana.

vasara88
Käyttäjä
592 viestiä
aloin setviä puhelinnumeroita ja sähköpostiosoitteita selvittääkseni huvikseen paljonko on pantu/oltu pantavana.
Muista, että miehiä ei lasketa. Se on sodomiaa, ei seksiä.

esimies
Käyttäjä
2574 viestiä
Vajaan tunnin päästä alkavassa ykkösdokumentissa tutustutaan viiteen homo- ja lesbonuoreen. Itse ajattelin katsoa kyseisen dokkarin. Toivottavasti se ei kuitenkaan ole liian puhutteleva, koska muutenhan minusta saattaa vielä tulla vihreiden äänestäjä *gasp*
TV1
klo 21.10
Ykkösdokumentti: Kyllä homotkin siivoaa
Paul Newman oli pitkälti vielä vanhoilla päivillään herkku katsoa
Söpön mieltymys vanhempia herrasmiehiä kohtaanhan on hyvin tiedossa ja kyllä itsekin ajattelin eilen Never Say Never Again-leffaa katsellessani, että hitto sentään, jos olisi vielä 53-vuotiaana sellainen naismagneetti kuin Sean Connery kyseisessä elokuvassa. Sean oli hyvässä kondiksessa ja charmantisti harmaantunut. Ihan näin hetskuna uskallan sanoa, että Connery oli vuonna 1983 paljon komeampi kuin vuonna 1962. Hartain haaveeni on, että voisin vielä viisikymppisenäkin pokailla 30 vuotta nuorempia neitokaisia baaritiskiltä. Se olisi hienoa.

doomsdaymachine
Käyttäjä
1623 viestiä
aloin setviä puhelinnumeroita ja sähköpostiosoitteita selvittääkseni huvikseen paljonko on pantu/oltu pantavana.
Eli sinun mielestä jos ihminen on täysin homo, hän on luultavasti ikuisesti neitsyt? Sano että tämä oli vain huono trollaus?

Maximus
Käyttäjä
1316 viestiä
Eli sinun mielestä jos ihminen on täysin homo, hän on luultavasti ikuisesti neitsyt? Sano että tämä oli vain huono trollaus?
Fakta.

mangopamela
Itse asiassa tuo termi on vanhentunut, hyvä herra. Nykyisin sodomialla viitataan yleensä eläinten panemiseen, ei homoseksiin. (Liittynee siihen, että homoseksuaalisuutta ei ole enää korrektia nimittää luonnottomaksi seksuaaliseksi käyttäytymiseksi.) Toisaalta tiedä häntä, jos viestisi takana onkin jokin äärifeministinen näkökanta, jonka mukaan miehen kanssa makaaminen on nimenomaan eläimen kanssa makaamista ("Miehet ovat elukoita", tätä kuulee). Ja silti sivumennen sanoen, miten niin sodomia ei olisi seksiä?!

doomsdaymachine
Käyttäjä
1623 viestiä
En tiedä ajattelevatko äärifeministit kuitenkaan noin. Jos ajattelevat, silloinhan lasten tekeminen olisi sodomiaa. Eivätkä feministit ainakaan uskoakseni ole hirveän homoseksivastaisia. Mutta jos sanotaan että äärifeministit ovat heteroseksivastaisia, se on jo lähempänä totuutta. Itselleni on edelleen arvoitus, onko vasara88:n kommentissa enemmän uskonnollinen tausta, vai oliko se vain huono trollausyritys. Ainakin se on saanut kiitettävästi miinuksia.

Maximus
Käyttäjä
1316 viestiä
^
Mitä aikaisemmin täällä on joskus käyty homokeskusteluita missä nyt sattuukin topikissa, niin ainakin niissä vasaramiehemme on ollu varsin lujaa homoja vastaan. Uskoisin hänen viestinsä perustuvan tuohon. Tykissäkun ei suvaita homoja vastaan olevia kommentteja, niin siitä taas nuo miinukset. En itsekään ole mikään peppupoikien rakastajatar, sillä mielestäni se on kuvottavaa, mutta en kuitenkaan puutu asiaan millään tavalla - kukin elää elämänsä niinkuin itse haluaa.

vasara88
Käyttäjä
592 viestiä
En ole asiaa koskaan tarkemmin ajatellut mutta voishan sen noinkin sanoa. Miehellä on poikuus ja naisilla on neitseys. Tullakseen mieheksi täytyy olla naisen kanssa seksuaalisessa kanssakäymisessä. Se mies ei vaan käy. Se on luonnotonta.
Minulle sodomia sanan käyttö ei ole vanhentunut. Se ei merkitse minulle mitään uskonnollista, vaikka sana onkin raamatusta peräisin. Mielestäni homous on yhtä luonnotonta kuin eläimen kanssa makaaminen. Niinkun Maximus tuossa jo totesikin, niin minä olen homovastainen. Se on minun mielipide ja pidän sitä oikeana. En jaksa asiaa enempää vatvoa.

Lonkero
Käyttäjä
92 viestiä
Älkää nyt jaksako dissata tota doomsdaymachinea enempää, homo se on homo sapienskin.
Mä laittaisin tän vielä uudestaan tähän.

doomsdaymachine
Käyttäjä
1623 viestiä
^ Viittaat ilmeisesti vasaran kommenttiin? Vasara nyt ei tietenkään kohdistanut kommenttiaan pelkästään minuun, vain kaikkiin ihmisiin jotka ovat vasaran mielestä vääriä ihmisiä (jos vasara edes ajattelee ei heteroja ihmisinä).