Suuri seksikeskustelu
Foorumin päävalikkoon › Legendaloota › Suuri seksikeskustelu

Kookosbanaani
Käyttäjä
1142 viestiä
Minulla taas on kaveri, joka on vielä yhä melkein 40-vuotiaana neitsyt, ainakin uskoakseni. Ainakin sanoo ettei ole koskaan seurustellut.
Tai no enhän minä voi olla varma. Olen minäkin seurustellut hyvin vähän, mutta silti harrastanut seksiä paljon elämässäni.
Itseäni ei vielä vuosi takaperin edes kiinnostanut petipuuhat. Vasta nyt intin käyneenä ja etenkin kuunneltua aktiivisesti tupakaverien kertomuksia omista kokemuksistaan olen alkanut miettiä, mistä oikein olen jäänyt paitsi. Olen vain niin tavattoman ujo naisten kanssa, etten ole varmaan siksi edennyt vielä sänkyyn saakka. Noh, oon vasta 21-v. että kyllä tässä vielä kerkee.
Jotkut luulevat homoksi, kun en ole kertaakaan seurustellut tai tuonut tyttöä näytille, mikä on kyllä aivan bullshittiä ja kaukaa haettua.
Sinkkunaisia tuntuu oikeasti olevan todella vähän, ainakin täällä Suomessa.

JohnRambo
Käyttäjä
239 viestiä
Olen minäkin seurustellut hyvin vähän, mutta silti harrastanut seksiä paljon elämässäni.

doomsdaymachine
Käyttäjä
1623 viestiä
Tiedän kyllä että avatar ja osa mielipiteistäni ovat keskenään hieman ristiriidassa.
Itseltäni meni neitsyys siinä 19-vuotiaana, eli hiukan nuorempana mitä kookosbanaani on nyt. Kyllä kookosbanaani vielä ehtii.

Miihkali
Moderaattori
2771 viestiä

Dekkari
Käyttäjä
277 viestiä
Useita vuosia sitten luin lukion psykologiankurssin kirjaa. Kirjassa puhuttiin siitä minkä ikäisenä ensimmäiset seksikokemukset yleensä ovat. Muistan lukeneeni, että grönlannissa ensimmäiset kokemukset ovat keskimäärin niinkin aikaisin kuin 15-vuotiaina. Jotenkin on jäänyt sellainen mielikuva, että useimmissa länsimaissa ensimmäiset kerrat olisivat keskimäärin +/-1v täysi-ikäisyydesta eli 17-19v (miltein kaikissa länsimaissa täysi-ikäisyys on 18). Onko kellään muulla mitään tietoa asiasta?

doomsdaymachine
Käyttäjä
1623 viestiä
Siinä käsityksessä olen enimmäkseen ollut, että ekat seksikokemukset tulee siinä 16-17-vuotiaana, eli monella on neitsyys mennyt jo kun ollaan ajokortti-iässä.
https://www.vaestoliitto....seksielaman-aloittaminen/
Tuossa näkyy hieman keskiarvoa, tosin tiedot loppuu vuoteen 2009, mutta antaa varmaan suuntaa nykypäiväänkin.

Miihkali
Moderaattori
2771 viestiä
Siitähän oli joskus oikein tutkimus, että amislaiset siirtyvät petipuuhiin selvästi keskimääräistä lukiolaista aikaisemmin.

Brutus
Käyttäjä
1276 viestiä

doomsdaymachine
Käyttäjä
1623 viestiä
Me elämme seksikeskeisessä yhteiskunnassa. Ja se että on harrastanut seksiä, on monelle osoitus siitä, että on menestynyt sosiaalisesti. Aikuisia neitsyitä monet pitävät reppanoina. Itse en ota siihen kantaa että onko seksin saamattomuus osoitus sosiaalisesta tappiollisuudesta.
Itseltä lähti neitsyys miehen kanssa 19-vuotiaana, eka kerta naisen kanssa tuli hieman myöhemmin. Molempien jälkeen tunsin itseni kuin uudeksi mieheksi.
Senpä jälkeen onkin sitten pantu menemään aina säännöllisin väliajoin.

Dekkari
Käyttäjä
277 viestiä
Ei jaksa ymmärtää, miksi kansa yleensä stressaa niin paljon tuon neitsyyden menettämisen kanssa.
Epäilen, että syy saatta osittain olla siinä, että ihmisiä, jotka eivät ole koskaan harrastaneet seksiä pidetään ehkä jollain tavalla "friikeinä". Kun on elokuva 40v ja neitsyt, sitten on 5D dokumentti "aikuiset neitsyet" ja välillä lehdissä on näitä "Reino on 55v ja neitsyt, miltä nyt tuntuu?" juttuja.
(En siis tiedä, että kukaan Reino niminen olisi koskaan tälläisessä jutussa ollut. Heitin nimen ihan vaan siksi, että 55-vuotiaissa Reino lienee yleinen nimi)
Joten ihmiset (varsinkaan nuoret) eivät halua leimautua. Olen sitä mieltä, että erityisesti miehiä, jotka ovat aikuisia neitsyitä pidetään luusereina. Naisia taas välttämättä ei.
Olen itse aikuinen mies ja neitsyt. Asia ei enää haittaa minua. Joskus 1.5-2 vuotta sitten se oli viellä jollain tavalla mielessä ja aina kännissä tuli avauduttua asiasta.
Mutta ei enää. En pidä myöskään itseäni luuserina (Olen käynyt asepalveluksen, minulla on työpaikka, vaikkakin huonopalkkainen, oma asunto ja pian toivottavasti ammattitutkinto). Olen huomannut, että kun elämässä on asiat hyvin (elää haluaamansa elämää), niin ei se seksittömyyskään häiritse. En usko, että mikään satunnainen seksikokemus muutaisi minua henkilönä yhtään (tai mistä sitä tietää?).

Kookosbanaani
Käyttäjä
1142 viestiä
Me elämme seksikeskeisessä yhteiskunnassa. Ja se että on harrastanut seksiä, on monelle osoitus siitä, että on menestynyt sosiaalisesti. Aikuisia neitsyitä monet pitävät reppanoina.
Aika yksilöllistä, että miten asian näkee, mutta veikkaisin erittäin harvan aikuisiässä olevan sitä mieltä että seksittömyys tarkoittaa saamattomuutta sosiaalisesti. Ihmisillä kun on eri kiinnostuksen kohteet eri tärkeysjärjestyksissä. Itse en ole vielä(kään) näin 24-vuotiaana ollut seurustelusuhteessa tai seksuaalisessa kanssakäymisessä, vaikka toisaalta haluaisinkin. Tärkeintä on tehdä se, kun tuntuu oikealta. Miellän vain seksikeskeisen elämäntavan, irtosuhteet, yhden illan jutut ja friends with benefits -kaverisuhteet yliarvostetuksi. Jotkut tykkäävät toki niistäkin, enkä sitä mitenkään tuomitse, mutta itse haen enemmän tervettä parisuhdetta ja seksin olevan siinä vain yksi osa-alue monen muun joukossa. Se on erittäin yksityinen asia ja jaan sen mieluummin jonkun erityisen kanssa.
Olen muuten ihan perustaitava sosiaalisissa taidoissa, omaan hyvän huumorintajun ja tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa. Olen vain introvertti ja viihdyn omissa oloissani, eli harvemmin tekee mieli mennä ulos ja tutustua uusiin ihmisiin.
Miten sitten koen itseni, kun saan ensimmäistä kertaa sitä kuuluisaa? Todennäköisesti näen itseni samanlaisena kuin ennenkin.

Miihkali
Moderaattori
2771 viestiä
Kyynisyyteen taipuvaisena hippinä uskon, että täydellisessä maailmassa kaikki olisivat moniavioisia sukupuolifluideja biseksuaaleja. Se olisi käytännöllistä, ja monelta sydänsurulta säästyttäisiin.

Dekkari
Käyttäjä
277 viestiä
Tässä esimerkki em. ohjelmista.
https://www.telsu.fi/FriiD:+Aikuiset+neitsyet
Tälläiset dokumentit varmasti lisäävät joidenkin paineita saada seksiä, kun aikuiset neitsyet ovat moisia kummajaisia. En halua uskoa, että tälläisia ohjelmia on olemassa. Miksi siitä onko saanut seksiä/ ei ole saanut seksiä pitää tehdä näin suuri numero?

doomsdaymachine
Käyttäjä
1623 viestiä
Erään porukan mukaan maahanmuuttajat vievät heidän naiset ja työpaikat. Heidän tavasta lähestyä asiaa löydämme syyn sille, miksi heiltä puuttuu kumppani.

Brutus
Käyttäjä
1276 viestiä

Miihkali
Moderaattori
2771 viestiä
Heh, kyllä sellainenkin ihmistyyppi ihan oikeasti taitaa olla, jolla puute on ankara mutta potentiaaliset petikumppanit kaikkoavat naisvihamielisen jupinan seurauksena. Kuinka merkittävän osan yksinäisistä nämä sankarit muodostavat, sitä en lähde arvailemaan, mutta on heitä tullut itsekin kohdattua.
Mitä seksin puutteeseen tulee, niin ei sitä ihan olankohautuksella voi sivuuttaa. Jokainen tietää toki itse parhaiten mitä tarvitsee — tai ei oikeastaan tiedä, mutta yhtä kaikki: maailma on täynnä aidosti yksinäisiä ihmisiä. Parisuhteeseen olisi haluja, mutta yhtäkään sellaista ei ole elämässä ollut. Parturia ja sairaanhoitajaa lukuunottamatta kukaan ei ole heitä koskettanut vuosiin tai vuosikymmeniin.
Vähemmästäkin menee pää sekaisin. Siinä ei ole kyse seksihulluudesta vaan ihmisen luonnollisista tarpeista.

Dekkari
Käyttäjä
277 viestiä
Erään porukan mukaan maahanmuuttajat vievät heidän naiset ja työpaikat. Heidän tavasta lähestyä asiaa löydämme syyn sille, miksi heiltä puuttuu kumppani.
Aina silloin tällöin tulee vastaan kirjoitus jossa seksin saamattomuuteen liitetään oma etninen alkuperä. Puhutaan siitä että naiset on aivopesty vihaamaan valtaväestöä ja näin ei valkoisena heteromiehenä voida saada naista. Samaan tekstiin lisätään paljon naisvihamielistä ja rasistista sisältöä. Mielestäni tuossa voi aika paljon lukea rivien välistä mistä on kysymys. Henkilö on vaan sattumoisen ikävä henkilö ja ei siinä ole kysymys siitä, että hän kuuluu valtaväestöön. Toki välillä vähemmistötkin saattavat kirjoittaan tälläistä ja silloin asiaa perustellaan rasismilla.
kaikkoavat naisvihamielisen jupinan seurauksena.
Tämä virke sopii loistavasti edellä mainittuun.

NikkeL
Käyttäjä
6 viestiä
jos joku kouluttamaton ja kielitaidoton muukalainen vie joltain työpaikan ja vaimon, niin sit on saanu olla aika luuseri omassa elämässään jos noiden statsien kanssa ei pysty kilpailemaan. ja jos oma muija lähtee sellaisen matkaan niin silloin se sälli on tehnyt sulle vain lähinnä palveluksen, koska se muija olisi lähtenyt muutenkin ennen pitkää.
ratsasta auringonlaskuun ja uutta putkeen