Suuri seksikeskustelu
Foorumin päävalikkoon › Legendaloota › Suuri seksikeskustelu

Söpö
Ylläpitäjä
2880 viestiä
Koska Suuri miinuskeskustelu kirvoitti monien huulille muutakin kuin miinukset, lienee aiheellista jatkaa seksikeskustelua omassa ketjussaan. Avautukaa ja purkautukaa aiheesta täällä. Muistakaa kuitenkin ehkäisy.

sulo
Käyttäjä
3302 viestiä
Liika on pahasta. Tulee känsiä käsiin.

esimies
Käyttäjä
2574 viestiä
Suomimiehillä on pienet vehkeet

sulo
Käyttäjä
3302 viestiä
Suomimiehillä on pienet vehkeet
Eikös tuo ole aika hyvin että "Suomalaiset ovat maailmantilastossa noin puolivälin tienoilla."
Tuosta centtimäärästä voi puolestaan sanoa, että tässähän ollaan reilusti keskiverto suomalaista kookkaampia....höhöhö. 13,77cm....pikkunakki

rillijulle
Moderaattori
3848 viestiä
Ottaen osaa varmasti kertakaikkisen hienoihin mittoihin venyvään keskusteluun. Ei se peeniksen pituus tai paksuus, vaan se, millä raivolla suomalainen perusmies jyystää, aivan sama onko ollut pihatalkoissa, puuhommissa vaiko urheilemassa.

doomsdaymachine
Käyttäjä
1623 viestiä
Nyt purkaudun aiheesta. Onko suuseksi teidän mielestä varsinaisesti seksiä? Eli kuvitellaan siis joku jonka sisään ei ole työnnytty peniksellä/tai ei ole itse työntynyt, mutta on saanut suuseksiä, onko tälläinen henkilö neitsyt mielestänne? Kun laskee yhteen kaikki sellaiset tyypit joiden kanssa olen harrastanu suuseksiä tai ihan kunnon seksiä, partnereiden luvuksi minulla tulee noin 19 kumppania, mutta jos kumppaneiden määrän laskee vain niiden perusteella joiden kanssa olen ollut ihan kunnon aktissa, luku on pienempi. Tosin luku saattaa olla isompi koska olen viettänyt hyvin kanimaista elämää viime aikoina. Oooohhhh!!!!! nyt purkauduin aiheesta.

Miihkali
Moderaattori
2771 viestiä
Säähän se sonni oot.

Lonkero
Käyttäjä
92 viestiä
Jos nyt vähänkään on mistään perillä niin tietää että pelkkä yhdyntä ei ole seksiä. Suuteleminen tai vaikka silittäminenkin on seksiä jos sitä vain sillä mielellä tekee.

doomsdaymachine
Käyttäjä
1623 viestiä
Jos nyt vähänkään on mistään perillä niin tietää että pelkkä yhdyntä ei ole seksiä. Suuteleminen tai vaikka silittäminenkin on seksiä jos sitä vain sillä mielellä tekee.
En yhdy tähän väitteeseen. Seksiin ei tarvitse liittyä mitään kummempia tunteita kumppaniin jotta se olisi seksiä. Mutta rakasteluksi seksiä voi kutsua, jos siihen liittyvät tunteet. Tämä on minun tulkintani aiheesta. Seksi on seksiä, vaikka ilman tunteita.

Miihkali
Moderaattori
2771 viestiä
Lonkero tarkoittikin että kyse on siitä seksiasenteesta. Eli "pelkkä" pussailu ja hyväilykin voi olla kiihkeää ja muuttua seksuaalisesti kiihottavaksi/tyydyttäväksi, ei siinä tarvitse miesten jänniä ulokkeita vetää esiin ollenkaan.

esimies
Käyttäjä
2574 viestiä
Tykkiläisten TOP-3 seksikkäintä fyysistä ominaisuutta vastakkaisen sukupuolen edustajassa?
Oma lista:
1. iso, mutta kuitenkin timmi perse. Tämä on ehdoton ykkönen. What can I say? Olen henkeen ja vereen persemies. Olen myyty, jos naista on siunattu kunnon takamuksella, jota on sitten vielä hieman muotoiltu esim. kuntosalilla ja/tai lenkkipolulla.
Ludacrisia lainatakseni: shake you money maker!!
2. Ruskeat silmät. Tämä olisi listallani ykkössijalla, jos en olisi niin intohimoinen persemies. Ruskeat nappisilmät saavat polveni notkumaan joka kerta. Pirun seksikästä. Taviksen näköinen nainenkin muuttuu kertaheitolla viehättävämmäksi, jos hänellä on ruskeat silmät. Värillisiä piilareita en kuitenkaan kannata.
3. Persoonallinen nenä. Kyllä, luit oikein. Mulla on joku ihmeellinen nenäfetissi. Sellainen täydellinen nöpönenä on naisella aika tylsä. Esimerkiksi sellainen aatelinen kyömynenä sen sijaan on uskomattoman seksikäs. Enkä nyt tarkoita mitään hirveää noita-akan vappunenää, vaan sellaista suht hienovaraista kyömyä kuten vaikkapa Gillian Andersonilla.

Lonkero
Käyttäjä
92 viestiä
Tissit! Siinä on jo kaksi. Ja perse! Siinä kolmas.
Noei. Naisissa on kaula jotenkin viehättävän oloinen. Ihan itsestäänselvien hiusten ja kasvojen jälkeen kiinnitän seuraavaksi huomiota kaulaan, sen suutelemisen ajattelu aiheuttaa aikamoisia säväreitä.
Toinen on maha. Sellainen ruskettunut pyykkilautamasu vaan näyttää niin uskomattoman herkulliselta että oksat pois.

doomsdaymachine
Käyttäjä
1623 viestiä
Omat top 3.
Perse. Myös minä olen persemiehiä. Hyvä perse sekä naisella ja miehellä on jotain mitä on vaikea vastustaa. Se ei ole pepun koko, vaan miten hyvin se sopii vartaloon. Hyvin harvaa miestä tosin on siunattu hyvällä takamuksella (toisin kuin itseäni kuulema).
Sanoisin että noin 70% hyvistä takamuksia löytyy naisilta.
Jalat. Olen jalkafetisti, mutta se suuntautuu minulla ainoastaan naisten jalkoihin. Etenkin jos naisella on jalassaan verrkosukat, ja sitten jotkut tosi seksikkäät saappaat, on näky jotain sellaista joka saa mulla housuissa paikat ahtaiksi
Blondit. Minulle kelpaa vallan hyvin myös punapäät ja brunetet, mutta kun päässä on vaaleat hiukset olkoon ne lyhyet tai pitkät, se saa mielikuvitukseni valloileen.
Voisin myös myöhemmin tehdä top 3 listan myös miehistä.

Maximus
Käyttäjä
1316 viestiä
Nyt purkaudun aiheesta. Onko suuseksi teidän mielestä varsinaisesti seksiä? Eli kuvitellaan siis joku jonka sisään ei ole työnnytty peniksellä/tai ei ole itse työntynyt, mutta on saanut suuseksiä, onko tälläinen henkilö neitsyt mielestänne? Kun laskee yhteen kaikki sellaiset tyypit joiden kanssa olen harrastanu suuseksiä tai ihan kunnon seksiä, partnereiden luvuksi minulla tulee noin 19 kumppania, mutta jos kumppaneiden määrän laskee vain niiden perusteella joiden kanssa olen ollut ihan kunnon aktissa, luku on pienempi. Tosin luku saattaa olla isompi koska olen viettänyt hyvin kanimaista elämää viime aikoina. Oooohhhh!!!!! nyt purkauduin aiheesta.
Voi tätä myötähäpeän tunnetta, tätä viestiäsi lukiessani. Melkein tipahdan tuolilta.
En voi vastustaa kiusausta. Nyt pakko kysyä. Pahoittelen etukäteen. Ööö, tuo kuulosta juuri sellaiselta viestiltä, että olet saanut vain suuseksiä, mikä omissa silmissäni jotenkin viittaa siihen että tämä johtuisi siitä, että olet ollut kiihkeissä tapahtumissa vain miesten kanssa. Am I right?
Perse. Myös minä olen persemiehiä.
Legen... WAIT FOR IT... dary!

Jaaha
Käyttäjä
311 viestiä
Tykkiläisten TOP-3 seksikkäintä fyysistä ominaisuutta vastakkaisen sukupuolen edustajassa?
Oma lista:
1. iso, mutta kuitenkin timmi perse. Tämä on ehdoton ykkönen. What can I say? Olen henkeen ja vereen persemies. Olen myyty, jos naista on siunattu kunnon takamuksella, jota on sitten vielä hieman muotoiltu esim. kuntosalilla ja/tai lenkkipolulla.
Ludacrisia lainatakseni: shake you money maker!!2. Ruskeat silmät. Tämä olisi listallani ykkössijalla, jos en olisi niin intohimoinen persemies. Ruskeat nappisilmät saavat polveni notkumaan joka kerta. Pirun seksikästä. Taviksen näköinen nainenkin muuttuu kertaheitolla viehättävämmäksi, jos hänellä on ruskeat silmät. Värillisiä piilareita en kuitenkaan kannata.
3.Persoonallinen nenä. Kyllä, luit oikein. Mulla on joku ihmeellinen nenäfetissi. Sellainen täydellinen nöpönenä on naisella aika tylsä. Esimerkiksi sellainen aatelinen kyömynenä sen sijaan on uskomattoman seksikäs. Enkä nyt tarkoita mitään hirveää noita-akan vappunenää, vaan sellaista suht hienovaraista kyömyä kuten vaikkapa Gillian Andersonilla.
Olen hyvin nuori nainen, joten kokemusta ei löydy, mutta kyllä seksikkäät ominaisuudet huomaan minäkin (miehillä yleensä, joskus naisillakin, mutta ne ei oikein kiinnosta)
1. Nenä. Et ole ainoa herra Esimies. Miesten nenät nyt on eri juttu kuin naisten, enkä oikeastaan tiedä mikä se "ihanne" nenä ukoilla olisi. Itseäni miellyttää kuitenkin sellaiset terävät tai koukkumaiset, jotka luo kauniin profiilin. Esim. perus native americans nenät ovat miellyttävän näköisiä... myös mm. David Bowien, Michael Wincottin ja entisen kemian opettajani profiilit ovat ihailtavia.
2. Kädet. Jep. Sellaiset hoikat pitkät sormet ja muutenkin elegantit kämmenet, niin minä menen sekaisin. Aina kun näkee jonkun miellyttävän näköisen miehen, pitää tsekata nenä ja kädet. Tälläisia kauniita kätösiä löytyy mm. Michael Wincottilta, Bowielta ja entiseltä kemian opettajaltani.
3. Silmät+kulmakarvat. Yleensä olen pitänyt hyvin vaaleista, erityisesti harmaista silmistä, mutta jos on kauniit ruskeat silmät niin kyllä minulle kelpaa. Kulmakarvat ovat hyvin tärkeät. Mainitaan nyt taas tuo Bowie, jolla on erikoisesti muotoutuneet kulmat ja todella upeat silmät. Ja se entinen kemian ope... nautin kovasti kemian tunneista viime lukukaudella.
Mainitaan bonuksena vielä persoonallinen hymy, poskipäät ja sellainen asia, jonka kaikki miehet pystyvät itselleen hankkimaan: parta tai viikset.
Ja herra esimerkki, joka ei ole kemian opettajani, eli David Bowie [www.youtube.com]
Sulan täällä itsekseni noiden silmien edessä.

doomsdaymachine
Käyttäjä
1623 viestiä
Voi tätä myötähäpeän tunnetta, tätä viestiäsi lukiessani. Melkein tipahdan tuolilta.En voi vastustaa kiusausta. Nyt pakko kysyä. Pahoittelen etukäteen. Ööö, tuo kuulosta juuri sellaiselta viestiltä, että olet saanut vain suuseksiä, mikä omissa silmissäni jotenkin viittaa siihen että tämä johtuisi siitä, että olet ollut kiihkeissä tapahtumissa vain miesten kanssa. Am I right?
Youre dead wrong!
Ei se minulla ole jäänyt pelkkään suuseksiiin vaan ihan kunnon seksiaktiin, jossa olen pistänyt kumppanin huutamaan. Ja itse mieluiten en jätä juttua pelkästään suihinottoon, vaan siihen että lopuksi toisen sisään laitetaan jotakin.

Miihkali
Moderaattori
2771 viestiä
Ei se minulla ole jäänyt pelkkään suuseksiiin vaan ihan kunnon seksiaktiin, jossa olen pistänyt kumppanin huutamaan.
Oliko se niin kamalaa?

Lonkero
Käyttäjä
92 viestiä
Älkää nyt jaksako dissata tota doomsdaymachinea enempää, homo se on homo sapienskin.

doomsdaymachine
Käyttäjä
1623 viestiä
Ei se minulla ole jäänyt pelkkään suuseksiiin vaan ihan kunnon seksiaktiin, jossa olen pistänyt kumppanin huutamaan.
Oliko se niin kamalaa?
Vittuilutykki iskee jälleen. Suloa ei tarvitse matkia.