sä häpeet

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › sä häpeet

Miihkali
Moderaattori
2782 viestiä

08.02.09 klo 11:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Norelski
Käyttäjä
147 viestiä

28.02.09 klo 13:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ah ja voi kun hävetti, lähetin kerran kaverilleni viestin, jossa haukuin exäni lyttyyn kaikista törkeimmin sanoin mitä keksin. Hetken päästä tuli vastaus, jostain kumman syystä juuri tältä exältäni "Kenelle sä selität?". Kyllä hieman puna kohosi siinä poskille kun olin juuri aikaisemmin päivällä tämän kyseisen exän kanssa sopinut, että pysyisimme hyvissä väleissä edelleen ystävinä. Hupsistakeikkaa!

jonathan
Käyttäjä
247 viestiä

28.02.09 klo 14:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Töissä tuli joku aika sitten sekoiltua kiireessä puhelimen kanssa. Tiuskaisin tuskastuneena luuri korvalla että "mikä vittu tätä puhelinta vaivaa kun täältä ei kuulu mitään." No linja olikin auki ja asiakas toisessa päässä... Oli hyvä yrittää ottaa tilanne haltuun kun työkaveri nauroi vieressä itseään kuoliaaksi.

Jorde
Käyttäjä
126 viestiä

01.03.09 klo 14:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olin juuri ollut uimahallissa saunassa, ja sitten lähdin
"hölkkäämään" altaille, ja ihmettelin kun kaikki nauraa. Iso-velikin
melkein kuoli nauruun.. Sitten katoin alas ja huomasin, että uimahousut
unohtui :)

sulo
Käyttäjä
3302 viestiä

01.03.09 klo 15:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jorde kirjoitti:

Ulkoilutit siis "pyyttonia". Heh. Niin sitä pitää. Uimahallissa ei kuitenkaan saisi juosta, edes munasillaan.

banaanipalmu
Käyttäjä
321 viestiä

02.03.09 klo 14:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jorde kirjoitti:

Ei ihan noin paha, mutta vähän samantapainen juttu tapahtui itsellekin tuossa pari viikkoa sitten.

Olin juuri saanut uudet uimahousut. Ne olivat erittäin hyvännäköiset ja mukavat tuntuiset, vähän löysät kylläkin, mutta ajattelin että jos niitä naruja kiristää niin kyllä kai se siitä. No, menin sitten altaaseen ja pulahdin veteen, mutta kun potkaisin ensimmäisen kerran vauhtia seinästä, niin eiköhän ne tietysti valahtaneet pois jalasta. Varmaan näyttänyt ihan hupaisalta kahviosta katsottuna (Raksilassa se on suoraan siinä altaiden yläpuolella).

Ajatellaan kuitenkin positiivisesti, onneksi en hypännyt veteen pää edellä.

Jerry C
Käyttäjä
536 viestiä

02.03.09 klo 16:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kerran aikanaan seiskaluokalla koulun lähettyvillä olevaan kioskiin tuli uusi naismyyjä. En tiedä vihasiko se ihminen enemmän elämää vai muita ihmisiä, mutta silti siinä kioskissa ei käynyt kukaan alle 30-vuotias jolle se ei tavalla tai toisella olisi räyhännyt jostakin. Meidänkin perään meinasi kerran soittaa poliisit sen takia koska kolmen hengen porukasta kaksi oli jo maksaneet ja odottivat meikäläistä vielä. Häiritsimme kuulemma muita asiakkaita (oltiin ainoat asiakkaat) ja aiheutimme epäjärjestystä hänen työpaikallaan.

Tästä suivaantuneena teininä avauduin sitten myöhemmin porukassa kavereille. Muistaakseni käytin kyseisestä henkilöstä termiä "Vittumainen mielipuoli huora".
Tämän sanottuani eräs seurueessa oleva tyttö kertoi hyvin asiallisesti että kyseessä on hänen äitinsä.
Puhkaisin sitten piinaavan hiljaisuuden yrittäen epätoivoisesti säilyttää edes jonkinlaiset kasvot sanomalla "Ei nyt millään pahalla mutta äitis on ilmeisen vittumainen mielipuoli huora."

... Just näin... Just näin...

Lamourhaaja

02.03.09 klo 23:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sait just niin törkeesti miespisteitä ettei mitään rajaa.

Jorde
Käyttäjä
126 viestiä

03.03.09 klo 13:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jerry C kirjoitti:

Kerran aikanaan seiskaluokalla koulun lähettyvillä olevaan kioskiin tuli uusi naismyyjä. En tiedä vihasiko se ihminen enemmän elämää vai muita ihmisiä, mutta silti siinä kioskissa ei käynyt kukaan alle 30-vuotias jolle se ei tavalla tai toisella olisi räyhännyt jostakin. Meidänkin perään meinasi kerran soittaa poliisit sen takia koska kolmen hengen porukasta kaksi oli jo maksaneet ja odottivat meikäläistä vielä. Häiritsimme kuulemma muita asiakkaita (oltiin ainoat asiakkaat) ja aiheutimme epäjärjestystä hänen työpaikallaan.

Tästä suivaantuneena teininä avauduin sitten myöhemmin porukassa kavereille. Muistaakseni käytin kyseisestä henkilöstä termiä "Vittumainen mielipuoli huora".
Tämän sanottuani eräs seurueessa oleva tyttö kertoi hyvin asiallisesti että kyseessä on hänen äitinsä.
Puhkaisin sitten piinaavan hiljaisuuden yrittäen epätoivoisesti säilyttää edes jonkinlaiset kasvot sanomalla "Ei nyt millään pahalla mutta äitis on ilmeisen vittumainen mielipuoli huora."

... Just näin... Just näin...

HAHAHA!! Sillä lailla :) Täälläkin päin yhdellä kioskilla on joku rouva, joka valittaa joku vitun asiasta!

sulo
Käyttäjä
3302 viestiä

03.03.09 klo 17:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jorde kirjoitti:

HAHAHA!! Sillä lailla :) Täälläkin päin yhdellä kioskilla on joku rouva, joka valittaa joku vitun asiasta!

Se on varmaan se sama "rouva". Hieman vanhempana, mutta entistä vihaisempana ja katkerampana.

vomppa
Käyttäjä
663 viestiä

04.03.09 klo 19:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jerry C
Käyttäjä
536 viestiä

05.03.09 klo 12:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

^^ Hehe. Peruskoulu, tuo häpeän luvattu mekka.

Norelski
Käyttäjä
147 viestiä

21.03.09 klo 19:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tästä tapahtumasta on jo aikaa, mutta ei aika tätä noloa tilannetta sen helpommaksi tee. Kävipä nimittäin näin, että rakas isäni sai selville että olen antikristus, keskustelu meni suunnilleen näin (muistan sen kuin eilisen):

Isä: "Mitenkäs tämä likööri maistuu niin oudolta, ihan kuin tässä ei olisi alkoholia olenkaan."
Minä: "Jaa en tosiaan tiedä, ompas kummallista tosiaan."
Isä: "Muutenkin tämä pullo oli lähes täysi vielä kuukausi sitten ja nyt tämä oli melkein tyhjä, onkohan se haihtunut kun korkki on ollu huonosti kiinni?"
Minä: "Joo, kyllä siinä varmaan niin on päässyt tapahtumaan."
Äiti: "Annappas kun minäkin maistan." "Perkele, tässähän on vettä seassa!"
Minä: "Mitä kummaa, oletko nyt ihan varma?" (tunsin miten syyllisyyden puna kohosi kasvoilleni ja käteni suorastaan vapisivat)
Isä: "Nyt jäit norelski kiinni, olet juonnut tämän ja laittanut vettä tilalle, ettei kukaan huomaisi."
Äiti: "No muuttihan se Jeesuskin veden viiniksi, tämä meidän tyttäremme taitaa siis olla antikristus, kun osaa muuttaa viinan vedeksi."

Kyllä hävetti, kun kaiken lisäksi oli kyse veljeni syntymäpäivistä, joten paikalla oli myös kaikki sukulaisemme, jotka tietenkin kuulivat keskustelun. Loppupäivä menikin sitten siinä kun perhe pohti mikä oli syynä tähän minun viisaaseen vetooni... Ai että hävetttääkö?

Rocky

21.03.09 klo 19:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Norelski kirjoitti:

Tästä tapahtumasta on jo aikaa, mutta ei aika tätä noloa tilannetta sen helpommaksi tee. Kävipä nimittäin näin, että rakas isäni sai selville että olen antikristus, keskustelu meni suunnilleen näin (muistan sen kuin eilisen):

Isä: "Mitenkäs tämä likööri maistuu niin oudolta, ihan kuin tässä ei olisi alkoholia olenkaan."
Minä: "Jaa en tosiaan tiedä, ompas kummallista tosiaan."
Isä: "Muutenkin tämä pullo oli lähes täysi vielä kuukausi sitten ja nyt tämä oli melkein tyhjä, onkohan se haihtunut kun korkki on ollu huonosti kiinni?"
Minä: "Joo, kyllä siinä varmaan niin on päässyt tapahtumaan."
Äiti: "Annappas kun minäkin maistan." "Perkele, tässähän on vettä seassa!"
Minä: "Mitä kummaa, oletko nyt ihan varma?" (tunsin miten syyllisyyden puna kohosi kasvoilleni ja käteni suorastaan vapisivat)
Isä: "Nyt jäit norelski kiinni, olet juonnut tämän ja laittanut vettä tilalle, ettei kukaan huomaisi."
Äiti: "No muuttihan se Jeesuskin veden viiniksi, tämä meidän tyttäremme taitaa siis olla antikristus, kun osaa muuttaa viinan vedeksi."

Kyllä hävetti, kun kaiken lisäksi oli kyse veljeni syntymäpäivistä, joten paikalla oli myös kaikki sukulaisemme, jotka tietenkin kuulivat keskustelun. Loppupäivä menikin sitten siinä kun perhe pohti mikä oli syynä tähän minun viisaaseen vetooni... Ai että hävetttääkö?

Kuinkas vanha Norelski onkaan ?

Norelski
Käyttäjä
147 viestiä

21.03.09 klo 19:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

kuten jo totesin, tuosta on aikaa.

Rocky

21.03.09 klo 19:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

En millään pahalla kysynyt. Kunhan olen vain liiankin utelias toisinaan. Sori.

Norelski
Käyttäjä
147 viestiä

21.03.09 klo 21:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ymmärrän ymmärrän, uteliaisuus ei koskaan ole pahasta. Liika tieto (tässä tapauksessa ikäni) sen sijaan saattaa joskus tehdä elämästä liiankin tylsää. Arvailu sen sijaan pitää mielenkiinnon yllä, ja tekee elämästämme jännittävää. Se on faktaa , ja faktaa voi kasvattaa vain tiedon pohjalta.

sulo
Käyttäjä
3302 viestiä

21.03.09 klo 23:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Norelski kirjoitti:

Ymmärrän ymmärrän, uteliaisuus ei koskaan ole pahasta. Liika tieto (tässä tapauksessa ikäni) sen sijaan saattaa joskus tehdä elämästä liiankin tylsää. Arvailu sen sijaan pitää mielenkiinnon yllä, ja tekee elämästämme jännittävää. Se on faktaa , ja faktaa voi kasvattaa vain tiedon pohjalta.

Onnistuin jo Jorden iän arpomaan oikein, joten yritetään samaa Norelskin kohdalla. http://www.leffatykki.com...loota/13717?p=15#c-272632

Ainoa syy iän salaamiseen on se, että siinä on jotain "häpeämistä". Sillä tarkoitan että Norelski on omasta mielestään tosi vanha tai "liian" nuori. Ulkonäkö aiheisten viestien perusteella ja sen että hän pitää iän salaamista perkeleen tärkeänä, voisin veikata, että hän on nuori ja ehkä haluaisi olla hieman ikäistään vanhempi.

Tässä ketjussa Norelski kirjoitti liköörin naukkailustaan ja että siitä on jo aikaa. Arvelen "Tästä tapahtumasta on jo aikaa" tarkoittavan n. paria vuotta ja Norelski oli silloin ehkäpä 15v.

Kaksi vuotta siihen lisää ja Norelskin iäksi paljastuu 17v. Ehkä arvioin hieman alakanttiin, mutta alle 17v. Norelski ei ainakaan ole.

Heh. "Arvailu sen sijaan pitää mielenkiinnon yllä, ja tekee elämästämme jännittävää." Tästä olen samaa mieltä. Pissaan housuun jännityksestä, kun en malta odottaa tietoa siitä, että osuinko oikeaan. Luultavasti saan olla pissaisissa housuissani aika kauan, koska Norelski ei tule ikäänsä paljastamaan. Ainakaan ennen kuin täyttää 18. ;)

Norelski
Käyttäjä
147 viestiä

22.03.09 klo 12:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Mielenkiintoisiin asioihin olet tosiaan kiinnittänyt huomiota, hyvin ovelaa. Ikääni en toki häpeä, vaikkakin eilen tulin laskeneeksi montako mahdollista elinpäivää minulla on vielä jäljellä.. En ollut kovinkaan tyytyväinen tulokseen kun tajusin ottaa mahdollisen liikenneonnettomuuteen joutumisen riskin huomioon. Mutta kuten toisin todistetaan, arvailu pitää mielenkiinnon yllä. Pissaiset housut ovat toki hyvin kiusallinen homma sinulle, Sulo, mutta kyllä sinä opit elämään niiden kanssa.!

vomppa
Käyttäjä
663 viestiä

23.03.09 klo 19:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Keskustelut