Kysy ja vastaa

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Kysy ja vastaa

doomsdaymachine
Käyttäjä
1623 viestiä

08.04.10 klo 22:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

sulo kirjoitti:
doomsdaymachine kirjoitti:
sulo kirjoitti:

Jos laittaa saippuaa perärööriinsä (ei siis sinne sisään vaan ns. huulille) ja sitten pierasee, niin tuleeko siitä saippuakupla/kuplia? Ja jos tulee, niin haiseeko se puhjennut kupla sitten pierulle?

Yrittääkö sulo nyt olla hauska vai liittykö tuo tuohon taidehomo juttuun?

Mihinkään homoilu juttuun tuo ei liity mitenkään. Hauska? No, en tietenkään yritä. Minä vaan käytän tätä ketjua kysyäkseni asiaa, mikä on jo kauan mietityttänyt. Kukaan vaan ei vastaa ihan asialliseen kysymykseen. :( Jos osaisin paremmin enkkuu, niin lähettäisin kysymyksen Myytinmurtajille ja ne sais testata.

No minkähän luulisit olevan vastaus kysymykseesi? :)

sulo
Käyttäjä
3302 viestiä

08.04.10 klo 22:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

sulo kirjoitti:
sulo kirjoitti:

Jos laittaa saippuaa perärööriinsä (ei siis sinne sisään vaan ns. huulille) ja sitten pierasee, niin tuleeko siitä saippuakupla/kuplia? Ja jos tulee, niin haiseeko se puhjennut kupla sitten pierulle?

Mihinkään homoilu juttuun tuo ei liity mitenkään. Hauska? No, en tietenkään yritä. Minä vaan käytän tätä ketjua kysyäkseni asiaa, mikä on jo kauan mietityttänyt. Kukaan vaan ei vastaa ihan asialliseen kysymykseen. :( Jos osaisin paremmin enkkuu, niin lähettäisin kysymyksen Myytinmurtajille ja ne sais testata.

Jos sellasen rauhallisen kaasupurkauksen päästäs ja varoisi ettei tule varren kanssa, niin tottakai siitä tulisi kupla. Ja kyllähän sen pitäs sitten tuoksahtaakin kun kupla puhkeaa. Mutta tapahtuuko näin käytännössä? Hmmm.

doomsdaymachine
Käyttäjä
1623 viestiä

09.04.10 klo 10:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

sulo kirjoitti:
sulo kirjoitti:
sulo kirjoitti:

Jos sellasen rauhallisen kaasupurkauksen päästäs ja varoisi ettei tule varren kanssa, niin tottakai siitä tulisi kupla. Ja kyllähän sen pitäs sitten tuoksahtaakin kun kupla puhkeaa. Mutta tapahtuuko näin käytännössä? Hmmm.

Oot sä kyllä ajatuksen keksinyt.
Offtopic: Turhanpäiväiset miinustelijat taas vauhdissa.

rillijulle
Moderaattori
3848 viestiä

09.04.10 klo 17:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

No, enpä tiedä. Turhanpäiväistä jankkausta vain ei jaksa montaa sivua lukea ja useat quotet saavat postauksen näyttämään melkoisen ufolta.

Sulo ihan asiallisesti kysyi asiaa, joka on mietityttänyt häntä (ja nyt muakin hieman), niin miksi alkaa tenttaamaan mitämiksimillointa?

Kivilärvi
Käyttäjä
411 viestiä

09.04.10 klo 17:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

sulo kirjoitti:

Tästä mä just pidän Sulossa, hän aina tarttuu rohkeudella arkoihin ja polttaviin aiheisiin ja vaatii vastauksia. Näin pitää toimia!
Vastausta en valitettavasti voi antaa, mutta itsekin olen kerran jos parikin miettinyt nyt tapetilla olevaa asiaa ja pitäähän tuo testata käytännössä. Sinäkin voit testata kotonasi tätä ja voimme sitten vertailla tuloksiamme.

doomsdaymachine
Käyttäjä
1623 viestiä

09.04.10 klo 18:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

rillijulle kirjoitti:

No, enpä tiedä. Turhanpäiväistä jankkausta vain ei jaksa montaa sivua lukea ja useat quotet saavat postauksen näyttämään melkoisen ufolta.

Sulo ihan asiallisesti kysyi asiaa, joka on mietityttänyt häntä (ja nyt muakin hieman), niin miksi alkaa tenttaamaan mitämiksimillointa?

En tiedä ehkä tuo sulon kysymys oli jotenkin niin ajatusmaailmani käsittämättömissä, joten jokin on napsahtanut meikäläisen ajatusmaailmassa joka nojaa aivan muihin käsityksiin kuin sulolla. Onkohan siis suvaitsevaisuudessani jokin paha aukko, jota en ole tiedostanut.
EDIT: Oiskohan tuo sulon perärööriin liittyvä kysymys saanut noin paljon plussia, jos mä olisin sen kirjoittanut? En usko

Storyteller

12.04.10 klo 16:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olen tässä hieman pohdiskellut sulon syntyperää ja omaperäistä ajatusmaailman perintää. Vihdoin löytyi vastaus.

moskumies
Käyttäjä
24 viestiä

25.04.10 klo 16:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaverini antoi minulle tämmöisen pulman ratkaistavaksi:
888666->9
111777->0
811771->2
447666->3
135786->_
mikä on viimeinen numero ja miksi? En tiedä itsekkään mutta toivoisin saavani vastauksen...

Rikama
Käyttäjä
49 viestiä

28.04.10 klo 18:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tuota kaasujuttua voisi kokeilla helpommin normisetillä.
Että laittaisit sen saippuakuplatikun ihan siihen aukolle melkein kiinni ja sitten antaisit kaasun vapautua.

ottowW
Käyttäjä
409 viestiä

29.04.10 klo 18:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei helvetti, onko yksi sivustomme ahkerimmista käyttäjistä, storytellerkin nyt ottanut hatkat? Onko taustalla jälleen jotain vihanpitoa ircissä mitä en ole huomannut vai mikä on?

sulo
Käyttäjä
3302 viestiä

29.04.10 klo 19:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

ottowW kirjoitti:

Ei helvetti, onko yksi sivustomme ahkerimmista käyttäjistä, storytellerkin nyt ottanut hatkat? Onko taustalla jälleen jotain vihanpitoa ircissä mitä en ole huomannut vai mikä on?

Ircissä jaetaan vaan rakkautta.

seew
Käyttäjä
39 viestiä

29.04.10 klo 23:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

sulo kirjoitti:
ottowW kirjoitti:

Käykö tuolla ircissä kukaan? Oon nyt parina päivänä käyny vilkasemassa niin tyhjää, tyhjää.. Oon käyttäny mIRCiä muutenkin vähän ja kirjotin vain channelin kohdalle #leffatykki. Menikö oikein? Mihin aikaan ihmiset yleensä irkkaatte?

EDIT. No nyt tajusinkin ettei sellaista channelia edes taida olla. Lähettääkäpä joku linkki miten sinne pääsee. Taidan olla aika NOOB.

Trinity
Käyttäjä
421 viestiä

29.04.10 klo 23:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

seew kirjoitti:
sulo kirjoitti:
ottowW kirjoitti:

Käykö tuolla ircissä kukaan? Oon nyt parina päivänä käyny vilkasemassa niin tyhjää, tyhjää.. Oon käyttäny mIRCiä muutenkin vähän ja kirjotin vain channelin kohdalle #leffatykki. Menikö oikein? Mihin aikaan ihmiset yleensä irkkaatte?

EDIT. No nyt tajusinkin ettei sellaista channelia edes taida olla. Lähettääkäpä joku linkki miten sinne pääsee. Taidan olla aika NOOB.

http://www.leffatykki.com...endaloota/293447#c-299182

Jamii
Käyttäjä
506 viestiä

01.05.10 klo 20:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kysymykseni liittyy toiseen Komisario Palmu-leffaan.

Spoileri: näytä

Matalahiilihappoinen
Käyttäjä
739 viestiä

01.05.10 klo 21:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jamii kirjoitti:

Kysymykseni liittyy toiseen Komisario Palmu-leffaan.

Dr. Zaius
Käyttäjä
418 viestiä

05.05.10 klo 19:20 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt alkaa jo hermot menemään Java-kurssilla, jonka aloitin marraskuun alkupuolella. Olen paininut tämän yhden tehtävän kanssa jo monta tuntia, mutta älynlahjani alkavat jo loppumaan kesken. Jos joku osaisi auttaa, niin olisin hyvin kiitollinen.

Tehtävänanto on siis kokonaisuudessaan tällainen:

Olen yrittänyt monenlaisia ratkaisuvaihtoehtoja, mutta tällä hetkellä homma kaatuu tuohon kohtaan, jossa pitää laskea noiden työtuntien summa. Mikä neuvoksi? Voin lähettää oman koodinpätkäni, jos joku osaa auttaa.

Edit. Ei enää mitään. Se toimii sittenkin!

harava
Käyttäjä
128 viestiä

07.05.10 klo 17:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ajattelin katsoa Alienin 1979 ja vaihtoehtona on Directors cut 2003 ja Theatrical cut, Kumpaa suosittelette?

Jerry C
Käyttäjä
536 viestiä

08.05.10 klo 23:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ensin kannattaa kattoo tuo theatrical. Sitten tyyliin toisella/kolmannella katselukerralla vasta Director's Cut. Pääsee elokuvaan vähän helpommin sisälle ja DC syventää sitten jo valmiiksi sulateltua tarinaa.

Kysymys tietokoneista tietäville:
Yritin tuossa katsastaa Ylen arkistoa, mutta media player kaataa Firefoxin alta aikayksikön eikä ilmoita mitään vikaa. Ongelma ilmenee aina kun yrittää streamina katsoa videota joka tulee media playerin kautta mutta ei muilla soittimilla. Koitin päivittää media playerin mutta eipä auttanut. Ammunko konetta kiväärillä vai rukoilenko Jeesusta avuksi?

sulo
Käyttäjä
3302 viestiä

09.05.10 klo 00:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jerry C kirjoitti:

...Ammunko konetta kiväärillä vai rukoilenko Jeesusta avuksi?

Jeesus on ihan bitch. Rukoile Jobua.

http://www.youtube.com/watch?v=5EpLQ5u5Ugo

harava
Käyttäjä
128 viestiä

09.05.10 klo 00:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jerry C kirjoitti:

Kysymys tietokoneista tietäville:
Yritin tuossa katsastaa Ylen arkistoa, mutta media player kaataa Firefoxin alta aikayksikön eikä ilmoita mitään vikaa. Ongelma ilmenee aina kun yrittää streamina katsoa videota joka tulee media playerin kautta mutta ei muilla soittimilla. Koitin päivittää media playerin mutta eipä auttanut. Ammunko konetta kiväärillä vai rukoilenko Jeesusta avuksi?

hmmm, minullakaan ei toimi, herjaa jotain ongelmaa vaikka päivittelin kaikki mitä pyysi. Tällästä ehdotettiin https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/446
Tämän avulla pitäisi pystya avaamaan se jollain mtoisella soittimella.

Keskustelut