Kysy ja vastaa
Foorumin päävalikkoon › Legendaloota › Kysy ja vastaa

ottowW
Käyttäjä
409 viestiä
Jamii ei tiedä mistä puhuu, samaa paskaa ne kaikki on eri purkissa vaan.

Boy From Shadows
Tykittäjä
243 viestiä
Leffan lisäämisessä, mikähän vuosiluku siihen pitäisi oikein tunkea..? Esim. Jos rakastat on vuoden 2010 elokuva Tykin ja IMDb'n mukaan, vaikkakin elokuva on varmastikin valmistettu vuonna 2009, jos sitä ei kuluvan vuoden kuutena ensimmäisenä päivänä ennen ensi-iltaa tehty. Tuolla leffan lisäämisessä kuitenkin lukee 'Valmistusvuosi'.. Olin lisäämässä elokuvaa Youth in Revolt leffaa, jolla tilanne, että ilmestynyt tammikuussa, mutta siellä IMDb'ssä lukee vuosi 2009, vaikka ensi-ilta 8.1.(myöhemmin kuin Jos rakastatilla). I'm confused. Missä menee raja?

rillijulle
Moderaattori
3848 viestiä
^ Noista tulee useasti väärinkäsityksiä, joten helpointa ja yksinkertaisinta on laittaa valmistumisvuosi/ilmestymisvuosi (mikälie) IMDb:n mukaan.

jonathan
Käyttäjä
247 viestiä
Leffan lisäämisessä, mikähän vuosiluku siihen pitäisi oikein tunkea..? Esim. Jos rakastat on vuoden 2010 elokuva Tykin ja IMDb'n mukaan, vaikkakin elokuva on varmastikin valmistettu vuonna 2009, jos sitä ei kuluvan vuoden kuutena ensimmäisenä päivänä ennen ensi-iltaa tehty. Tuolla leffan lisäämisessä kuitenkin lukee 'Valmistusvuosi'.. Olin lisäämässä elokuvaa Youth in Revolt leffaa, jolla tilanne, että ilmestynyt tammikuussa, mutta siellä IMDb'ssä lukee vuosi 2009, vaikka ensi-ilta 8.1.(myöhemmin kuin Jos rakastatilla). I'm confused. Missä menee raja?
Minulla olisi käsitys, että vuosiluku on pääsääntöisesti se vuosi milloin elokuva on esitetty ensimmäistä kertaa. Youth in Revoltiakin näyttäisi olevan pyöritetty eri festivaaleilla jo vuoden 2009 aikana.

Matalahiilihappoinen
Käyttäjä
739 viestiä
Älkää hyvät ihmiset sotkeutuko EuroShopperin energiajuomiin. HYI HELVETTI, kun ne on niin sontaa ettei kunnolla edes pysty nielemään.
Samaa mieltä. Sitä ostavat lähes kaikki Kosken yläastetta käyvät (tunnustan joskus ostaneeni) ja kittaavat sitä. Yöks, mitä litkua.
Ja minulla olisi eräs kysymys:
Tietääkö kukaan tykkiläinen taudista, jossa posken sisäpintaan kasvaa joku outo pieni näppylä? Tauti ei ole mitenkään haitallinen.

Puakki
Käyttäjä
158 viestiä
Ja minulla olisi eräs kysymys:Tietääkö kukaan tykkiläinen taudista, jossa posken sisäpintaan kasvaa joku outo pieni näppylä? Tauti ei ole mitenkään haitallinen.
Kuulostaisi aftalta. http://fi.wikipedia.org/wiki/Afta

Matalahiilihappoinen
Käyttäjä
739 viestiä
[En tiennyt parempaa paikkaa, minne tämä laittaa.]
Minulla on foorumissa ja elokuvien/sarjojen pisteyttämisessä ja kommentoimisessa ongelmia. Koska kaikki tietävät, että olen paska, kaikkien vihaama trolliksi mielletty idiootti, jota ilman Leffatykki olisi parempi paikka, niin keskityn niihin toisiin ongelmiin.
1. Minulla on vain 140 pisteytystä, vaikka olen arvostellut 2 elokuvaa ja kommentoinut 138 elokuvaa, ja pisteyttänyt jokaisen. Olen vahingossa pisteyttänyt yhden elokuvan, vaikken ole sitä nähnyt. Pisteytyksiä pitäisi siis olla 141.
2. Sarjojen kommentteja on 74 ja pisteytyksiä 73, vaikka olen pisteyttänyt jokaisen kommentoimani sarjan.
Toivoisin apua.
PS. Vaikka viestini mielletään 99.9 % todennäköisyydellä trollaukseksi ja viesti saa 20 miinusta 10 minuutissa, toivoisin, että näihin pisteytystä ja kommentoimista koskeviin ongelmiin saisin ihan oikean vastauksen.

rillijulle
Moderaattori
3848 viestiä
Minulla on foorumissa ja elokuvien/sarjojen pisteyttämisessä ja kommentoimisessa ongelmia. Koska kaikki tietävät, että olen paska, kaikkien vihaama trolliksi mielletty idiootti, jota ilman Leffatykki olisi parempi paikka, niin keskityn niihin toisiin ongelmiin.
Ei tämä ole vakavaa, sillä usealla muullakin tuntuu olevan samat ongelmat. 2 arvostelua ja 138 pisteytystä, niin kyllähän sen kuuluukin olla 140. Oletko laskenut kuin monta elokuvaa olet pisteyttäny kun näin tarkkaa tietoa? Meinaan, ettei sitä yhtä edes välttämättä ole sielä. Ja vaikka olisi, niin mitä sitten? Tilastot hieman bugaavat, ei se maailmantuho ole.

Mansikkahillo
Käyttäjä
148 viestiä
2. Sarjojen kommentteja on 74 ja pisteytyksiä 73, vaikka olen pisteyttänyt jokaisen kommentoimani sarjan.
Mitä nyt äsken katsoin, niin frendien 4. kauteen olet laittanut kaksi kommenttia.

Matalahiilihappoinen
Käyttäjä
739 viestiä
Mitä nyt äsken katsoin, niin frendien 4. kauteen olet laittanut kaksi kommenttia.
Tosiaan. Kiitos huomautuksesta.

Dr. Zaius
Käyttäjä
418 viestiä
Kun pelaan Left 4 Dead kakkosta, niin kuva muuttuu pelin aikana välillä tällaiseksi sotkuksi:
http://img168.imageshack.us/img168/6885/sotku.jpg
Johtuuko tämä kenties näytönohjaimen ylikuumenemisesta vai mistä? Niin, ja peli on muuten ihan laillisesti hankittu, että sen pitäisi periaatteessa toimia ihan kunnolla.

Matalahiilihappoinen
Käyttäjä
739 viestiä
Katsos notta tuota näytönasetuksia ja tarkista ettei levyssä ole mitään ikäviä sormenjälkiä tai pölyä.

VierasTalo
Moderaattori
988 viestiä
tarkista ettei levyssä ole mitään ikäviä sormenjälkiä tai pölyä.
Mjoo, sillä ei kyllä tällaisella Steamin kautta pelattavalla levyä tarvitsemattomalla pelillä taida paljon mitään väliä olla.
Päivitä Zaius näytönohjaimen ajurit, ja jos jatkuu, asenna peli uudestaan. Näyttiksestä tuo näyttää vahvasti johtuvan. Voi myös ihan vanhuuttaan temppuilla.

Dr. Zaius
Käyttäjä
418 viestiä
Ohjain on ostettu viime syksynä, joten vika tuskin johtuu vanhuudesta. Pitääpä kokeilla päivittää nuo ajurit, kun kerta uudet versiot ovat näköjään juuri ilmestyneet.

Mansikkahillo
Käyttäjä
148 viestiä
Onko mitenkän mahdollista katsoa enemmän omaa tykityshistoriaa? Siis omia tapahtumia. Kun tarttis nähdä vähän mitä elokuvia on tullut kateltua, kun en ole pitänyt leffapäiväkirjaa. Enkä muista todellakaan kaikkia, koska niitä on sen verran tiheään tahtiin katsottu viime kuun aikana.

aasi
Ylläpitäjä
285 viestiä
Onko mitenkän mahdollista katsoa enemmän omaa tykityshistoriaa?
Ei toistaiseksi. Tiedot ovat kyllä tallessa, joten eiköhän ne joskus saada vielä näytille.

Mansikkahillo
Käyttäjä
148 viestiä
Onko mitenkän mahdollista katsoa enemmän omaa tykityshistoriaa?
Ei toistaiseksi. Tiedot ovat kyllä tallessa, joten eiköhän ne joskus saada vielä näytille.
Jees mään.

Dr. Zaius
Käyttäjä
418 viestiä
Päivitä Zaius näytönohjaimen ajurit, ja jos jatkuu, asenna peli uudestaan. Näyttiksestä tuo näyttää vahvasti johtuvan. Voi myös ihan vanhuuttaan temppuilla.
Päivitin ajurit viime tiistaina ja toistaiseksi kaikki on toiminut ihan hyvin. Kiitokset Vieraalletalolle neuvosta.

VierasTalo
Moderaattori
988 viestiä
Jos täällä on joitain nikkareita, miten ovenkahvan saa käännettyä siten, että kahva kääntyy ylöspäin ovea avatessa sen sijaan, että menisi alas? Yritin ruuvata ruuvit irti ja kääntää kahvan ylös, mutta silloin se oven sivusta tuleva kiila ei mennyt sisään vaikka kahvaa väänsikin alas.