Mitä nettisaitteja seuraat aktiivisesti?

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Mitä nettisaitteja seuraat aktiivisesti?

Tolppanen
Käyttäjä
1460 viestiä

23.10.05 klo 15:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

terwapiru kirjoitti:

Miksi keksiä pyörä uudelleen?

Kuule, tuollaisia foorumeita on Suomessa kymmeniä. Ajatteli vaan täällä ilmoittaa, kun jotkut muutkin ovat ilmoittaneet omista foorumeistaan täällä. Ei tarvitse ottaa vakavasti, jos ei kiinnosta. :wink:

Niin ja olihan mulla joku linkkikin:

http://www.jonneweb.net/

Mitä mieltä olette Jonnewebin foorumin tasosta?

ji
Käyttäjä
3800 viestiä

23.10.05 klo 17:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nykyään nämä on suosituimmat:

mtv3.fi - formula -osiota tulee aina kaudella katseltua joka päivä.
dynamiitti.com - hondamies...
nettiauto.com - autokuumetta iskee taas... raha vaan puuttuu.
ess.fi - lähinnä lahden uutisia + muu eteläsuomen alue.
finfilms.net - indieleffojen ehdoton ykkössivu.

terwapiru
Käyttäjä
859 viestiä

23.10.05 klo 20:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tolppanen kirjoitti:

Kuule, tuollaisia foorumeita on Suomessa kymmeniä. Ajatteli vaan täällä ilmoittaa, kun jotkut muutkin ovat ilmoittaneet omista foorumeistaan täällä. Ei tarvitse ottaa vakavasti, jos ei kiinnosta. :wink:

Varmasti on kymmeniä, ehkä jopa satoja, mutta ihmettelen silti edelleen, miksi keksiä pyörä uudelleen? Varsinkin, kun tuo foorumi on lähestulkoon suora kopio tästä paikasta, enkä tarkoita pelkästään ulkoasua. Miksi leffatykin käyttäjät siirtyisivät tuonne, kun jo pelkästään sivun osoite on täysin mahdoton muistettava? Itse en ainakaan keksi yhtään järjellistä syytä.

Tolppanen
Käyttäjä
1460 viestiä

23.10.05 klo 21:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

terwapiru kirjoitti:
Tolppanen kirjoitti:

Varmasti on kymmeniä, ehkä jopa satoja, mutta ihmettelen silti edelleen, miksi keksiä pyörä uudelleen? Varsinkin, kun tuo foorumi on lähestulkoon suora kopio tästä paikasta, enkä tarkoita pelkästään ulkoasua. Miksi leffatykin käyttäjät siirtyisivät tuonne, kun jo pelkästään sivun osoite on täysin mahdoton muistettava? Itse en ainakaan keksi yhtään järjellistä syytä.

No sitten et. En keksi minäkään. :lol: Jos se muistuttaa liikaa tykkiä, niin sitten ei ole pakko liittyä. Ei sinne puolentoista päivän aikana olekkaan tullut kuin 8 rekisteröitynyttä käyttäjää ja kirjoitettu n. 60 viestiä. Aika huonoja lukuja, kun vertaa, että tämä on toinen päivä, jolloin se on pystyssä. Ja huom. ne kaikki 8 ei ole mitään mun kavereita. Eli suurin osa on ihan tuntemattomia. Mutta ei nyt tosta mun foorumista enää puhuta.

Ja aiheeseen. Nykyään käyn lähes päivittäin TÄÄLLÄ. [www.kiekko.tk] Siitä on oma topiikkikin tuolla pelittääkö- osiossa, eli sinne antamaan kommenttia pelistä, jos niin et ole vielä tehnyt.

ji
Käyttäjä
3800 viestiä

23.10.05 klo 22:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tolppanen kirjoitti:
terwapiru kirjoitti:
Tolppanen kirjoitti:

No sitten et. En keksi minäkään. :lol: Jos se muistuttaa liikaa tykkiä, niin sitten ei ole pakko liittyä. Ei sinne puolentoista päivän aikana olekkaan tullut kuin 8 rekisteröitynyttä käyttäjää ja kirjoitettu n. 60 viestiä. Aika huonoja lukuja, kun vertaa, että tämä on toinen päivä, jolloin se on pystyssä. Ja huom. ne kaikki 8 ei ole mitään mun kavereita. Eli suurin osa on ihan tuntemattomia. Mutta ei nyt tosta mun foorumista enää puhuta.

Ja aiheeseen. Nykyään käyn lähes päivittäin TÄÄLLÄ. [www.kiekko.tk] Siitä on oma topiikkikin tuolla pelittääkö- osiossa, eli sinne antamaan kommenttia pelistä, jos niin et ole vielä tehnyt.

Joo tuohan on törkeää mainostusta, viitaten allekirjoitukseesi. Eiköhän se poisteta moderaattorien toimesta, kun sinulla on mahdollisuus lisätä se profiiliisikin.

Jope Pitkäviha
Käyttäjä
1755 viestiä

23.10.05 klo 22:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tolppanen kirjoitti:

Jotkut nopeat jotka rekkaavat sisään foorumille pääsevät neuvottelemaan kanssani MODERAATTORIN-virasta!!! :D Siis ajattele, sinulla on vihdoin mahdollisuus päästä moderaattoriksi ihan oikealle foorumille!! Siispä älä aikaile, vaan mene liittymään, niin voimme keskustella mahdollisuuksistasi moderaattorina.

Olen nyt moderaattori... 8)

Tolppanen
Käyttäjä
1460 viestiä

23.10.05 klo 22:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

ji kirjoitti:
Tolppanen kirjoitti:
terwapiru kirjoitti:
Tolppanen kirjoitti:

Joo tuohan on törkeää mainostusta, viitaten allekirjoitukseesi. Eiköhän se poisteta moderaattorien toimesta, kun sinulla on mahdollisuus lisätä se profiiliisikin.

No nyt tuo on jo yhden käyttäjän vastaista toimintaa. Kuule kuinka monella muulla on joku linkki allekirjoituksessa, jota he mainostavat? Niin monella, ettei pysty laskemaan. Eli jos mun allekirjoitus poistetaan, poistetaan suurimman osan muustakin porukasta. Okei, toi mainosviestin voi poistaa, mutta allekirjoitusta EI. Siitä syystä, koska se olisi väärin. Miettikää vähän, kuinka moni muu käyttää allekirjoitusta hyväkseen mainostaakseen jotain linnkkiä? Vai etkö ole huomannut?

ji
Käyttäjä
3800 viestiä

24.10.05 klo 01:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tolppanen kirjoitti:
ji kirjoitti:
Tolppanen kirjoitti:
terwapiru kirjoitti:
Tolppanen kirjoitti:

No nyt tuo on jo yhden käyttäjän vastaista toimintaa. Kuule kuinka monella muulla on joku linkki allekirjoituksessa, jota he mainostavat? Niin monella, ettei pysty laskemaan. Eli jos mun allekirjoitus poistetaan, poistetaan suurimman osan muustakin porukasta. Okei, toi mainosviestin voi poistaa, mutta allekirjoitusta EI. Siitä syystä, koska se olisi väärin. Miettikää vähän, kuinka moni muu käyttää allekirjoitusta hyväkseen mainostaakseen jotain linnkkiä? Vai etkö ole huomannut?

Ei täällä kyllä sinun lisäksesi kovin moni kilpailevaa, suomalaista leffaforumia mainosta.

Steambull
Käyttäjä
1039 viestiä

24.10.05 klo 01:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

ji kirjoitti:

Ei täällä kyllä sinun lisäksesi kovin moni kilpailevaa, suomalaista leffaforumia mainosta.

No mitä tuohon kilpailuun tulee, niin emmeköhän me vielä toistaiseksi ole turvassa suomen parhaan leffa, peli- ja musaforumin valloittavalta käyttäjäharavalta. :wink:

SpinalCrap
Käyttäjä
732 viestiä

24.10.05 klo 08:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

En taas sitten tiedä, onko järkeä tehdä lähes samanlaista forumia kuin tämä. Samat keskustelut voitaisiin käydä yhtähyvin täälläkin. Miten vaan. :roll:

Arsi T. Elokolikko
Ylläpitäjä
3248 viestiä

24.10.05 klo 14:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vibot kirjoitti:

En taas sitten tiedä, onko järkeä tehdä lähes samanlaista forumia kuin tämä. Samat keskustelut voitaisiin käydä yhtähyvin täälläkin. Miten vaan. :roll:

Kyllähän tuossa vähän tulee mieleen se pyörän uudelleen keksiminen. Lievähkösti... :roll:
Netiketissä [www.createphpbb.com] ainakin on jotakin samaa kuin täällä. [forum.leffatykki.com] Ehkä väreissäkin. Mahdollisesti jopa keskusteluvalikoissa. Ehkä. Jopa. Mikä täällä muuten haisee? Palavatkos makaroonini kattilan pohjaan. Ei, se olikin vain plagioinnin vieno tuoksu. Sori.

Eipä silti, tyhjästä samalla radalle ponnistaessaan uusikin foorumi voi teoriassa onnistua. Aika paha ongelma on sen sijaan se, että sinne eksyvillä käyttäjillä ei ole mitään yhteistä intressiä, joka kokoaisi porukan yhteen. Se nyt vain on Suomen paras peli-, leffa-... jne... -sivusto. Ja sillä sipulitshenko.

Ainakin äsken selatessa täytyy todeta, että paljon coolimpia avattaria näkyy olevan kuin täällä. :) Ehkäpä porukka aloittaa pakonsa sinne....

Itse aiheeseen:
Käytännössä päivittäin nämä:
www.leffatykki.com 8)
www.iltalehti.fi
www.mtv3.fi
www.viikate.com
www.cmx.fi
http://finnish.imdb.com/

Acedia
Käyttäjä
1210 viestiä

24.10.05 klo 17:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

http://www.ymdb.com/index_ukuk.html

Löysin tuon sivuston muutama päivä sitten, mutta kyllä tuosta tulee sellainen sivu, jota voisi kuvitella aktiivisesti seuraavan. Tuonne voi siis tehdä oman elokuva top-listan ja vertailla sitä muiden listaan, kun on rekisteröitynyt sisään. Itse olen tyytynyt vielä katselemaan muiden listoja ja yrittänyt löytää uusia elokuvia, mutta kyllä tuonne pitäisi rekisteröityä.

minna
Käyttäjä
913 viestiä

25.10.05 klo 17:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

En mitenkään aktiivisesti seuraa, mutta tämä on aika kattava Scarface-sivusto ja täältä on hyvä käydä tarkistamassa detailit suosikkielokuvastaan. :) Niin, ja siellä soi vieläpä se biisi, jota ei ole edes soundtrackilla.

http://www.jgeoff.com/scarface/

Misaele
Käyttäjä
2016 viestiä

29.11.05 klo 14:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tolppanen kirjoitti:

Mites Suomen paras foorumi pärjäilee? Onko tullut paljon asiallisia käyttäjiä?

Screwball
Käyttäjä
2932 viestiä

29.11.05 klo 14:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Liekö Misaelellä (vai pitäisikö sanoa hra. Vilén?) härskimmän puoleista sarkasmia, mutta naurattaa paurattaa.

Tolppanen
Käyttäjä
1460 viestiä

29.11.05 klo 15:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Misaele kirjoitti:
Tolppanen kirjoitti:

Ei pärjäile. Siivosin kaikki viestit, ja laitoin ilmoituksiin, että tämän foorumin toiminta loppuu tähän. Sen ylläpitäminen ei vaan yksinkertaisesti kannata. Mutta onhan siellä näköjään sittenkin toimintaa, kun kävin äskön katsomassa. Noh, peuhatkoon, hittojako mä siitä välitän, enhän enää vaikuta siellä. :wink:

Misaele
Käyttäjä
2016 viestiä

29.11.05 klo 16:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tolppanen kirjoitti:
Misaele kirjoitti:
Tolppanen kirjoitti:

Ei pärjäile. Siivosin kaikki viestit, ja laitoin ilmoituksiin, että tämän foorumin toiminta loppuu tähän. Sen ylläpitäminen ei vaan yksinkertaisesti kannata. Mutta onhan siellä näköjään sittenkin toimintaa, kun kävin äskön katsomassa. Noh, peuhatkoon, hittojako mä siitä välitän, enhän enää vaikuta siellä. :wink:

Eikö se siis olekaan Suomen paras forum? Puhuitko siis läpiä päähäsi?

Misaele
Käyttäjä
2016 viestiä

29.11.05 klo 16:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Screwball kirjoitti:

Liekö Misaelellä (vai pitäisikö sanoa hra. Vilén?) härskimmän puoleista sarkasmia, mutta naurattaa paurattaa.

Enpä kuitenkaan ota kunniaa itselleni, kyseessä on ihan joku muu heppulainen peppulainen.

Tolppanen
Käyttäjä
1460 viestiä

29.11.05 klo 19:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Misaele kirjoitti:

Eikö se siis olekaan Suomen paras forum? Puhuitko siis läpiä päähäsi?

Oli, ei ole enää. :wink:

SpinalCrap
Käyttäjä
732 viestiä

29.11.05 klo 22:40 - linkitä tähän kommenttiin: #

Enpä olekaan tähän tainnut vastata. Aktiivisesti käyn leffatykin lisäksi tietenkin westernissä 8), imdb:ssä, telkussa, rautaneitossa ja joskus aapelissa pelailemassa. Silloin tällöin myös arvostelut.netissä ja dvdplazassa tulee käytyä.

Keskustelut