Hylätyt arvostelut

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Hylätyt arvostelut

James_Bond
Käyttäjä
314 viestiä

05.10.11 klo 18:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tumppimies kirjoitti:

^On vielä jonossa.

Mutta luettuani tekstin. Oletan, että se hylätään minä hetkenä hyvänsä.

Ok.

Kauhuhullu
Käyttäjä
309 viestiä

05.10.11 klo 20:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Haluan tietää syyt, miksi nuo kaikki arvosteluni hylättiin??

Söpö
Ylläpitäjä
2881 viestiä

05.10.11 klo 20:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Korjasin niistä läjän kirjoitusvirheitä yms., ei olisi pitänyt, sillä arvosteluissasi oli hyvin vähän ns. lihaa luiden päällä. Sellainen teksti ei siis korjausten jälkeenkään myös muiden tarkistajien silmissä sovellu julkaistavaksi.

James_Bond
Käyttäjä
314 viestiä

07.10.11 klo 18:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onko Erittäin salainen -arvostelu hylätty vai jonossa?

Kauhuhullu
Käyttäjä
309 viestiä

08.10.11 klo 10:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tein uuden Freaks - arvostelun. Toivon että se tulee, sillä se on omasta mielestäni parempi kuin edellinen. Virheitä ei pitäisi pahemmin löytyä, ainoastaan yksi virhe on sitaatin sanassa: aiansaatossa. Jos arvostelu julkaistaan voidaanko tuo virhe korjata niin kuin sen pitäisi olla, eli: ajansaatossa. Jos yksi on sitä mieltä, että arvostelu on hylkäämisen arvoinen, toivon että antaa muidenkin vielä lukaista sen, sillä jos joku muu onkin sitä mieltä, että se on julkaisemisen arvoinen. Toivon todella, että tuo arvostelu tulee.

Tumppimies

08.10.11 klo 11:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Luin tekstin. Teki mieli hylätä, mutta joku muu saa kanssa olla samaa mieltä asiasta. Ihan samoja ongelmia tuossa on kuin kaikissa muissakin sinun arvosteluissa.

James Bondille; arvostelu ei ole jonossa.

Kauhuhullu
Käyttäjä
309 viestiä

08.10.11 klo 12:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tumppimies kirjoitti:

^Luin tekstin. Teki mieli hylätä, mutta joku muu saa kanssa olla samaa mieltä asiasta. Ihan samoja ongelmia tuossa on kuin kaikissa muissakin sinun arvosteluissa.

James Bondille; arvostelu ei ole jonossa.

Eli mitä ongelmia?????

Kauhuhullu
Käyttäjä
309 viestiä

08.10.11 klo 17:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

No jos tuo Freaks - arvostelu ei tule, toivon että eräs toinen arvostelu tulee. Tein meinaan Aku Ankan leikkijunasta arvostelun, kun kerran siinä ei ollut yhtään arvostelua. Toivottavasti edes se julkastaisiin, jos Freaks ei mene läpi.

VierasTalo
Moderaattori
988 viestiä

08.10.11 klo 18:46 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kauhuhullu kirjoitti:

No jos tuo Freaks - arvostelu ei tule, toivon että eräs toinen arvostelu tulee. Tein meinaan Aku Ankan leikkijunasta arvostelun, kun kerran siinä ei ollut yhtään arvostelua. Toivottavasti edes se julkastaisiin, jos Freaks ei mene läpi.

Molemmat arvostelusi hylättiin. Niissä ei edelleenkään varsinaisesti esiintynyt yhtäkään perustelua yhtään millekään, vain ilmanjauhantaa ja yleistä pliiplaata. Toistit myös itseäsi ihan hävyttömän usein. Suosittelen yhä, että kirjoittaisit tällaiset kommentit-osioon ainakin parin kuukauden ajan, jolloin parantuisit huomattavasti kirjoittajana, ja sitten vasta alkaisit heittämään näitä arvostelujonoon. Tällä nykyisellä systeemillä et saa tekstejäsi kovin suurella todennäköisyydellä näkyviin, ja meille tekstejä hyväksyville tulee ihan naurettava määrä ylimääräistä työtä, etenkin kun täytät tämänkin keskustelun jatkuvasti vaatimuksilla arvostelujesi julkaisemisesta, vaikka olisit kirjoittanut kyseisen revikan n. 3 tuntia aiemmin, kuten nyt Aku Ankan Leikkijunan kohdalla. Tämä alkaa oikeasti kohta mennä rölläilyksi sinun osaltasi.

Kauhuhullu
Käyttäjä
309 viestiä

10.10.11 klo 13:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

No ei haittaa, aion meinaan yrittää niin kauan arvostelua tuosta Aku Ankan leikkijunasta, että se tulee. Tein uuden heti eilen, toivottavasti on vielä jonosssa. Jos hylätään, teen samantien uuden.

kerpele
Käyttäjä
3486 viestiä

10.10.11 klo 13:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kauhuhullu kirjoitti:

No ei haittaa, aion meinaan yrittää niin kauan arvostelua tuosta Aku Ankan leikkijunasta, että se tulee. Tein uuden heti eilen, toivottavasti on vielä jonosssa. Jos hylätään, teen samantien uuden.

Yritä ymmärtää, et tule saamaan tuurilla yhtäkään arvostelua läpi. Ota VierasTalon neuvosta vaari ja harjoittele eka pari kuukautta vaikkapa kommentien kirjoittamista ja kehityttyäsi kirjoittajana ala rustailemaan arvosteluita. Jos et oikeasti ole trolli vaan haluat olla vakavasti otettava käyttäjä, suosittelen lopettamaan tämän typerän revikkarölläilyn. Keräät vain antipatiaa hölmöllä toiminnallasi.

Kauhuhullu
Käyttäjä
309 viestiä

10.10.11 klo 13:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

kerpele kirjoitti:
Kauhuhullu kirjoitti:

Yritä ymmärtää, et tule saamaan tuurilla yhtäkään arvostelua läpi. Ota VierasTalon neuvosta vaari ja harjoittele eka pari kuukautta vaikkapa kommentien kirjoittamista ja kehityttyäsi kirjoittajana ala rustailemaan arvosteluita. Jos et oikeasti ole trolli vaan haluat olla vakavasti otettava käyttäjä, suosittelen lopettamaan tämän typerän revikkarölläilyn. Keräät vain antipatiaa hölmöllä toiminnallasi.

Ai en tule tuurillakaan saaman yhtään arvostelua läpi? En olisi niin varma kyllä minä joskus jonkun arvostelun tulen saamaan läpi,mensi vaikka kuukausi tai pari. Ja muuten, minä sanon sinulle yhden asian, minkä sinä olet minulle jo kerran sanonut: Älä puutu muiden asiohin!

kerpele
Käyttäjä
3486 viestiä

10.10.11 klo 14:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kauhuhullu kirjoitti:

Ai en tule tuurillakaan saaman yhtään arvostelua läpi? En olisi niin varma kyllä minä joskus jonkun arvostelun tulen saamaan läpi,mensi vaikka kuukausi tai pari.

Et taida ymmärtää että tuhlaat vaan kaikkien aikaa rustailemalla samoja, sisällöttömiä revikoita. Et selvästikään ole vielä kovin hyvä kirjoittaja, tarvitset treeniä.

Kauhuhullu kirjoitti:

Ja muuten, minä sanon sinulle yhden asian, minkä sinä olet minulle jo kerran sanonut: Älä puutu muiden asiohin!

Ei pidä ihan täysin paikkaansa, kehoitin sinua keskittymään omiin arvosteluihisi.

19.09.11 klo 14:35 kerpele kirjoitti:

Pro tip: keskity omiin arvosteluihisi, älä muiden.

Kauhuhullu
Käyttäjä
309 viestiä

10.10.11 klo 14:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

kerpele kirjoitti:
Kauhuhullu kirjoitti:

Ai en tule tuurillakaan saaman yhtään arvostelua läpi? En olisi niin varma kyllä minä joskus jonkun arvostelun tulen saamaan läpi,mensi vaikka kuukausi tai pari.

Et taida ymmärtää että tuhlaat vaan kaikkien aikaa rustailemalla samoja, sisällöttömiä revikoita. Et selvästikään ole vielä kovin hyvä kirjoittaja, tarvitset treeniä.

Kauhuhullu kirjoitti:

Ja muuten, minä sanon sinulle yhden asian, minkä sinä olet minulle jo kerran sanonut: Älä puutu muiden asiohin!

Ei pidä ihan täysin paikkaansa, kehoitin sinua keskittymään omiin arvosteluihisi.

19.09.11 klo 14:35 kerpele kirjoitti:

Pro tip: keskity omiin arvosteluihisi, älä muiden.

Tarvitsen treeniä, kyllä totta on, mutta jos nyt alan kirjoittamaan arvostelua Aku Ankan leikkijunasta niin kauan kunnes se tulee, kehityn koko ajan hieman enemmän. Ja voin alkaa hieman lueskella muiden arvosteluita, jos sekin auttaisi asiaa.

Söpö
Ylläpitäjä
2881 viestiä

12.10.11 klo 04:51 - linkitä tähän kommenttiin: #

Syvälle salattu -arvostelu hylätty
- Osa lauseista oli sellaisia, ettei niistä oikein selvinnyt millä viitattiin mihinkin. Esim. kappale saattoi alkaa puheella Dark Floorsista, mutta mystiseksi jäi, jatkuiko se sen jälkeen puheella Syvälle salatusta.
- Mystiseksi jäi myös paljon muuta, joka olisi ehkä avautunut paremmin, jos arvostelu olisi ollut laajempi. Esimerkkinä mystisyydestä: "Joona Tenan ohjaus on todella ontuvaa. Tunnelman kuvaus on erittäin roikkuva. Kamera saa elokuvan alussa myöntävän vastauksen, että tarinaa ollaan kertomassa."

Kadonnut maailma (1925) -arvostelu hylätty
- Perusteetonta arvailua tyyliin: "Monelle jo varmasti tuttua stopmotion-animaatiotekniikkaa käytettiin jo tässä elokuvassa [...]"
- Ajatusvirheitä, kuten: "Alkaa suuri pakoretki läpi metsien, ja vuorien!"
- Kirjoitusvirheitä
- Ei kunnollisia perusteluita, vain toteamuksia tyyliin: "Elokuva oli hieman pitkävetinen, ja juonikaan ei ollut mitenkään ihmeellinen, tai outo."
...Leffatykin sijasta omia arvosteluja voi myös kirjoittaa vaikka omaan blogiin, jossa ne saa julkaistuksi ihan itse vaikka heti. Kirjoittaessa kannattaa toki bloginkin kohdalla miettiä, kirjoittaako arvosteluja vain itselleen, kuin päiväkirjaa, vai haluaako myös muiden saavan niistä jotain irti.

Harry Potter ja Kuoleman varjelukset: Osa 2 -arvostelu hylätty
- Läjäpäin kirjoitusvirheitä (mm. luke Skywalker, Salamaotsainen velhonörttimme, leffa-friikin, niinikään)
- Harry Potteriin ja hänen ystäviinsä viitattiin mm. sanalla nuorikko, mikä ei kuitenkaan ollut sarkasmia? Nuorikkohan tarkoittaa yleensä nuorta vaimoa.
- Sinänsä lennokkaasti ja hauskasti kirjoitettu arvostelu äityi paikoin lentämään ymmärryksen yli. Esim. "Hahmjen syvyys nousee raketin lailla kohti hollytaivaan kaarta."
...Tämä teksti olisi ollut omaperäisen lennokkuutensa takia ilo julkaista, mutta valitettavasti ongelmakohtia oli kuitenkin liikaa.

James_Bond
Käyttäjä
314 viestiä

13.10.11 klo 16:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onko Kotkat kuuntelevat arvostelu jonossa ja meinataanko sitä julkaistakaan? Alko vähän mietityttää, kun MTP:n Harry Potter ja Kuoleman varjelukset osa 2 -arvostelu on tehty 21.7.2011. ja se julkaistiin vasta nyt.

Tumppimies

13.10.11 klo 17:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

^Siellä se on jonossa.

Leppäkerttu
Käyttäjä
95 viestiä

13.10.11 klo 19:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eilen tuli kirjoitettua Valehtelijasta revikka ja tuli tuossa äsken mieleen, että pitääkö kappalejaot tehdä kahdella Enterin painalluksella,

siis näin, vai riittääkö
yksi? (Itse käytin yhtä)

Muuten olin arvosteluun tyytyväinen, toivottavasti julkaistaan. Jos ei, niin siitä kai voidaan ilmoittaa täälläpäin?

Kauhuhullu
Käyttäjä
309 viestiä

14.10.11 klo 23:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onko mun arvostelu tuosta King Kongin pojasta vielä jonossa, vai kenties hylätty? Luulen, että hylätty, sillä useat arvosteluni hylätään, mutta ajattelin nyt kysäistä asiaa.

Kauhuhullu
Käyttäjä
309 viestiä

19.10.11 klo 18:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tein tuossa jokunen kolme tai kaksi päivää sitten uuden arvostelun tuosta Kadonneesta maailmasta ( 1925 ). Luulen että se on hylätty kun ei ole vielä tullut, mutta kysyinpä nyt varmuuden vuoksi. Tein myös yksi päivä Johnny English-Uudestisyntynyt arvostelun, mutta se taidetttiin hylätä, joten tein tänään paljon paremman, sekä pidemmän uuden arvostelun tuosta leffasta, toivon että se julkaistaan, kun tässä lähiaikoina arvosteluitani on alkanut tulla.

Keskustelut