Valitusta ruikutusta toisensa perään.

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Valitusta ruikutusta toisensa perään.

Screwball
Käyttäjä
2932 viestiä

16.03.04 klo 22:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Löin saunasta tullesani varpaani pöydän jalkaan. Että vitu*** 10 minuuttia.

Low Rider
Käyttäjä
3321 viestiä

16.03.04 klo 22:59 - linkitä tähän kommenttiin: #

Screwball kirjoitti:

Löin saunasta tullesani varpaani pöydän jalkaan. Että vitu*** 10 minuuttia.

Heh :lol: Otan osaa...
Se sattuu perkuleesti ja sitten iskee morkkis.
Vitu**** kun kun kohta on taas koeviikko :evil:

Rakr
Käyttäjä
785 viestiä

17.03.04 klo 07:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Selvä tapaus...John on hinttari. Noin mun kaveri sano :?

Kustaa
Ylläpitäjä
1875 viestiä

17.03.04 klo 08:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vi**ttaa kun taas on neesu tukossa.

Screwball
Käyttäjä
2932 viestiä

17.03.04 klo 16:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hmm, nyt on kiirettä. Piti väsätä saksan aine tunnissa :evil: . Sit oli seitsemän sivuiset "helpot" ruotsin kokeet ja huomenna on vielä äikän koe jostain friggin murteista ja etc.

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä

17.03.04 klo 17:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Rakr kirjoitti:

Kuka? Minäkö? Jos hän minua tarkoitti niin pyydäs kuule sitä pientä puttepossua raahaamaan p##seensä Turun kauppatorille ensi lauantaiksi niin otetaan siellä miehestä mittaa ja katsotaan kuka se homo onkaan! :evil: Miksi ihmeessä minä hänestä homo olisin?

Ale
Käyttäjä
2246 viestiä

17.03.04 klo 18:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

GAAAAHHH!!!! Tahdon Cobran ja vähän äkkiä, mutta ei perkele ku ei oo hilloo!!

Viisas
Käyttäjä
2454 viestiä

17.03.04 klo 19:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

John Lennonjohto kirjoitti:
Rakr kirjoitti:

Kuka? Minäkö? Jos hän minua tarkoitti niin pyydäs kuule sitä pientä puttepossua raahaamaan p##seensä Turun kauppatorille ensi lauantaiksi niin otetaan siellä miehestä mittaa ja katsotaan kuka se homo onkaan! :evil: Miksi ihmeessä minä hänestä homo olisin?

Aika epäreilua on tuomita ketään homoksi pelkän internetin välityksellä. Taitaa kaveri olla itse hinttari :evil:

JarkkoK
Käyttäjä
3402 viestiä

17.03.04 klo 19:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viisas kirjoitti:

Aika epäreilua on tuomita ketään homoksi... Taitaa kaveri olla itse hinttari

Huomaathan itsekin.. ? :-)

Viisas
Käyttäjä
2454 viestiä

17.03.04 klo 19:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jaqqe Nakuttaja kirjoitti:
Viisas kirjoitti:

Aika epäreilua on tuomita ketään homoksi... Taitaa kaveri olla itse hinttari

Huomaathan itsekin.. ? :-)

Kyllä, mutta itseasiassa en huomannut :lol: :lol:

Rakr
Käyttäjä
785 viestiä

17.03.04 klo 22:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Rakr kirjoitti:

Siis se on semmonen ihme diggari. Mainitsin vaan leffatykistä ja tuli mariseen, että "se Johnny on homo kun haukkuu kaike mistä pidän". Siinä sitten tuli hänen selvää tapausta jota kuulee aina. Se on kivaa kun koulussakin on sitte 345 homoa ja tietenkin tänään se tais lisätä sen yhen siivoojankin... :roll:
Sanoin kyllä että kaikillaan on mielipiteensä ja ei siitä sen enempää...(olis pitäny jättää koko lause kirjottamatta mutta ei ollu muutakaan tekemistä. Ja muutenkin tämä topic tuntuu olevan off-topicin ruumiillistuma. En tosiaankaan ole lukenut täältä yhtään postausta :P

Viisas kirjoitti:

Aika epäreilua on tuomita ketään homoksi pelkän internetin välityksellä. Taitaa kaveri olla itse hinttari :twisted:

Homo homon tuntee tjsp...

Kustaa
Ylläpitäjä
1875 viestiä

18.03.04 klo 08:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ottaa pannuun kun aina menee herne nenään...

Thoke
Tykittäjä
3449 viestiä

18.03.04 klo 09:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Suututtaa kun piti lopettaa se tilaus Filmifriikistä (ei sitä tiedä olisko sitä The Killeriä sieltä koskaan tullut). No Leffat.com antoi lohtua :wink: .

Rakr
Käyttäjä
785 viestiä

18.03.04 klo 15:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

Thoke kirjoitti:

Suututtaa kun piti lopettaa se tilaus Filmifriikistä (ei sitä tiedä olisko sitä The Killeriä sieltä koskaan tullut). No Leffat.com antoi lohtua :wink: .

Tilasin filmifriikistä NGE boksin. Siellä sitä myytiin kalleimmalla hinnalla, mutta kuulin että kuljetus on nopeaa. Sain odottaa tilaustani noin kuukauden, vaikka tuotetta oli varastossa valmiina. En ole sen jälkeen sieltä mitään tilannut. Paikan päällä olen kyllä käynyt...(kaiken lisäksi boksissa oli kaksi samaa, joten jouduin lähettämään toisen niistä takaisin ja sitä sitten oottelin pari viikkoa yhtä levyä että pääsisin sarjassa eteenpäin. Miellyttävää.)

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä

18.03.04 klo 15:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Rakr kirjoitti:
Rakr kirjoitti:

Siis se on semmonen ihme diggari. Mainitsin vaan leffatykistä ja tuli mariseen, että "se Johnny on homo kun haukkuu kaike mistä pidän". Siinä sitten tuli hänen selvää tapausta jota kuulee aina. Se on kivaa kun koulussakin on sitte 345 homoa ja tietenkin tänään se tais lisätä sen yhen siivoojankin... :roll:
Sanoin kyllä että kaikillaan on mielipiteensä ja ei siitä sen enempää...(olis pitäny jättää koko lause kirjottamatta mutta ei ollu muutakaan tekemistä. Ja muutenkin tämä topic tuntuu olevan off-topicin ruumiillistuma. En tosiaankaan ole lukenut täältä yhtään postausta :P

OK, asia selvä. Ja tosta Kustaan kommentista: älä nyt käsitä väärin mutta kyllä minä aika herkästi kiskon papua klyyvariin jos joku rupiaa meikäläistä homottelemaan, ja tämä ei ollut loukkaus homoja kohtaan. Itse olen 100 % hetero muttei minulla ole mitään homoja vastaan ja lisäksi ihmetyttää se, miten henkilön sukupuolisen suuntautumisen voi päätellä hänen kirjoittamistaan leffa-arvosteluista :?: Mutta kuvailusi perusteella toivoton tapaus... ja nyt saa homottelut loppua, jokaisen sukupuolielämä kuulúkoon vain hänelle itselleen. Valitustopikkihan tämä on mutta rajansa kaikella... :)

Viisas
Käyttäjä
2454 viestiä

18.03.04 klo 16:19 - linkitä tähän kommenttiin: #

Rakr kirjoitti:

Viisas kirjoitti:

Aika epäreilua on tuomita ketään homoksi pelkän internetin välityksellä. Taitaa kaveri olla itse hinttari :twisted:

Vihjaatko sinä, että mä olisin homo? Vaiko tarkoititko sitä sinun kaverisi?

Arsi T. Elokolikko
Ylläpitäjä
3248 viestiä

18.03.04 klo 16:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei pe**ele!
Tämä palstahan luisuu käsistä, kaikki haukkuvat toisiaan homoiksi! :lol:

Tulee mieleen Ghostbusters II ja sen hauska lila/pinkki lima, joka kasvoi kaupungin alla jokaisen kirosanan ja pahan teon kohdalla.

Kohta tämä leviää ympäri maailmaa ja koko ihmiskunta tuhoutuu :shock: :twisted:

Vigo Von Homburg Deutschendorf: Death is but a doorway, time is but a window, I'll be back.

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä

18.03.04 klo 16:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

Nyt palataan Kunnon Wanhan Ajan Walituslinjalle: musta toi wannapii-teinien homottelu on yksi maailman turhimmista asioista. Aina jos jollakin on erilaiset (kue=rumat) vaatteet, käyttäytyy erilailla, kattoo eri leffoja kun jotain fidun Pirates of tö Karipian- moskaa, jos pitää lusikkaa toisella tavalla kun muut... on automaattisesti homo. Homo? HOMO?! Miten niin homo??!! Homo-sanallahan tarkoitetaan minun tietääkseni homoseksuaalista miestä ja mistään luettelemistani asioista ei voi päätellä tavallisen henkilön seksuaalista suuntautumista.

Rakr
Käyttäjä
785 viestiä

18.03.04 klo 16:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viisas kirjoitti:
Rakr kirjoitti:

Viisas kirjoitti:

Vihjaatko sinä, että mä olisin homo? Vaiko tarkoititko sitä sinun kaverisi?

No siis sehän on ihan sun päätettävissä...

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä

18.03.04 klo 16:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Rakr kirjoitti:

No siis sehän on ihan sun päätettävissä...

Tuota noin, mitäs jos pojat laskisitte kirveenne ja lopetettaisi tämä homottelu mikä on aivan tolkuttoman typerää?

Keskustelut