Valitusta ruikutusta toisensa perään.
Foorumin päävalikkoon › Legendaloota › Valitusta ruikutusta toisensa perään.

JarkkoK
Käyttäjä
3402 viestiä
Aivan älyttömästi ottaa pattiin kun ei ole pariin päivään oikea korva oikeen ollut pelissä mukana. Kuuluu vaan puolitehoisesti ja se on TODELLA ärsyttävää... Seki ärsyttää kun on asiat niin hyvin että ei saa tähänkään mitään kunnollista valitusta aikaseksi.

terwapiru
Käyttäjä
859 viestiä
Voi tätä ketutuksen määrää! Ärsyttää, kun lähes jokaisessa topikissa ollaan valittamassa, kun porukka ei pysy täsmälleen otsikon mukaisessa aiheessa. Toki totaalinen paskanjauhanta ja muu chattailu on hyvä karsia pois, mutta ainakaan itseäni ei pieni aiheesta lipsuminen haittaa, kunhan muuten vaan asialinjalla pysytään.
Toinen pulssin kohottaja on heti foorumin alkuajoista lähtien ollut ns. hyssyttelyjoukko, johon kuuluvien mielestä riidat ja erimielisyydet tulisi ilmeisesti lakaista maton alle, kunhan vain näennäinen rauha säilyy. Voihan pyhä Sylvi sentään, ihmisiähän tässä vain ollaan! Ja ihmisyyteenhän kuuluu ajoittaiset tunteenpurkaukset, erimielisyydet, riidat ja jopa suoranaiset toisille haistattelut. Aina, kun on ajauduttu lupaavasti orastavan tappelun ääreen, on joku peace-lover ehtinyt tulla muistuttamaan niistä himputin mielipide-eroista ja kuinka jokaisen mielipide on yhtä tärkeä ja oikea. Pitäkää siis ihmiset kiinni niistä ajatuksistanne älkääkä heti ruvetko muita myöntelemään, kun joku silmäätekevä vähän ärähtää, sillä siihen teillä on oikeus!
edit. Tulipa tässä mieleen, että olenko tosiaan foorumin ainoa, joka on kurkkuaan myöten täynnä noita sanaletkoja? Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin käydä joskus nopeasti tsekkaamassa, josko uusia viestejä olisi ilmaantunut ja huomata, että onhan niitä, mutta vain ja ainoastaan älyllisen elämän alhaisimpiin ilmentymiin, sanaletkoihin! Omasta puolestani ne saisikin ampua vaikka kuuhun.

iskela
Käyttäjä
675 viestiä
Taas ottaa pattiin... Jumaliste kun ulukona paesteloop aurinko ja vois vaikka Vesijärven jäällä nakottaa pilkillä (ei sillä ettäkö oisin pilkillä käyny sitten 80- luvun), niin eipä kun täällä hämärässä luokassa hemmetin Access:n kanssa pitää kikkailla.
Voi voi voi voi...

Raato-A
Tykittäjä
5294 viestiä
Mua taas potuttaa että vatsatauti jatkuu, kuitenkin ilman yrjöämistä, mikä on sinäänsä hyvä mutta sinäänsä ei. Nälkä on hirvee, mutta palaakaan ei meinaa saada alas...

Moviemaster
Käyttäjä
937 viestiä
Hei tätähän vois kokeilla: P######e vieköön kun väsyttää aamuisin niin helevetisti, mutta silti on noustava ylös aaaaaaaaaaarrggghhh...
Pitäs laihuttaa muutama kilo, muttei millään onnistu S#####A
p#####E ku toi pleikkari ei oo toiminu muutamaan kuukauteen.
Aaahh. tämä on sitä terapiaa parhaimmillaan .

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä
Aaahh. tämä on sitä terapiaa parhaimmillaan
.
Aivan.
No on se ny v###u kun Leffatykissäkin kaikenmaailman teinipellet saastuttavat kommentteja tyyliin elokuvalle ensin viisi tähteä ja sitten perään sanat "no joo ei se leffa nyt niin kauheen hyvä ollu mut Josh Harnett oli niin söötti 4-eva 111111!". On se ny per##le. Arvioikaa hyvät ihmiset siä leffaa eikä teiniunelman karvattomia rintalihaksia.

JarkkoK
Käyttäjä
3402 viestiä
Tässä vaiheessa muistutus ennen kuin mopo karkaa taas:
Vaikka kyseessä onkin valitustopikki, niin muistetaan kuitenkin kielenkäyttö. Räikeydet tullaan poistamaan tästäkin topiikista.
Ja valitusta perään: Voihan peruna kun alkoi ottamaan pattiin kun kävin katsomassa itselleni uutta asuntoa. Sopivan kokoinen, keskellä kaupunkia, ikkunat sisäpihalle, halpa (suhteellinen käsite), eikä edes vuokratakuuta, mutta ei autopaikkaa ollenkaan !! Pitäisi muka tuleva Pökötti raskia jättää kadunvarteen potkittavaksi ja paleltumaan. Voi sian leuka että ottaa pattiin !!!

Thoke
Tykittäjä
3449 viestiä
Tänäänkin suututta se sama asia kuin eilenkin: Filmifriikki. Pitäisi huolta, että ei tarvitsisi odotella vähän yli kaksi kuukautta.

Raato-A
Tykittäjä
5294 viestiä
Nonnih, olo on kummasti parantunut, huomenna pääsen luultavasti jo kouluun, mutta mitäs mitäs, eikös siellä vaan olekin KOE huomenna?!! Ehehehee... ihan minun tuuriani...

Cuomi
Tähtääjä
2684 viestiä
Nonnih, olo on kummasti parantunut, huomenna pääsen luultavasti jo kouluun, mutta mitäs mitäs, eikös siellä vaan olekin KOE huomenna?!! Ehehehee... ihan minun tuuriani...
Joutuisit Raato kuitenkin tekemään sen kokeen myöhemmin jos olisit kokeen aikana kipeänä

Raato-A
Tykittäjä
5294 viestiä
Joutuisit Raato kuitenkin tekemään sen kokeen myöhemmin jos olisit kokeen aikana kipeänä
Niin, mutta sitten olisi aikaa lukea! Ja arvaappa onko mulla kaikkia tarvittavia kirjoja nyt mukana?
:

Arsi T. Elokolikko
Ylläpitäjä
3248 viestiä
Ja valitusta perään: Voihan peruna kun alkoi ottamaan pattiin kun kävin katsomassa itselleni uutta asuntoa. Sopivan kokoinen, keskellä kaupunkia, ikkunat sisäpihalle, halpa (suhteellinen käsite), eikä edes vuokratakuuta, mutta ei autopaikkaa ollenkaan !! Pitäisi muka tuleva Pökötti raskia jättää kadunvarteen potkittavaksi ja paleltumaan. Voi sian leuka että ottaa pattiin !!!
Kun kerran noin murehdit ennakkoon mahdollisen kämpän lähettyvyyteen tulevan mahdollisen auton mahdollista kohtaloa, niin sanopa kadun nimi, niin käyn potkimassa sille ilmestyvistä Plösöistä tuulilasit p:ksi...
P.S. Omassa kämpässäni ei ole ikkunoita... on vain 1 ikkuna...

Kapa
Käyttäjä
793 viestiä
No on se ny v###u kun Leffatykissäkin kaikenmaailman teinipellet saastuttavat kommentteja tyyliin elokuvalle ensin viisi tähteä ja sitten perään sanat "no joo ei se leffa nyt niin kauheen hyvä ollu mut Josh Harnett oli niin söötti 4-eva 111111!". On se ny per##le. Arvioikaa hyvät ihmiset siä leffaa eikä teiniunelman karvattomia rintalihaksia.
Sanoppa muuta ,tuo jos mikä ketuttaa.
Voi ählämi kun on tuo bensakin kallista ja siihenkin palaa rahaa mikä taas on pois leffoista.Ja kaikki muukin maksaa aivan liikaa,vois se Bill Gatesi mullekki sitä rahaa lahjottaa.

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä
Mua ottaa päähän ihmiset jotka mainitsee harrastuksekseen elokuvat ja sitten niiden lempielokuva on jotain tyyliin Pearl Harbor / Titanic. Kertookin tosi paljon kyseisen henkilön omistautumisesta alalle.

Arsi T. Elokolikko
Ylläpitäjä
3248 viestiä
Mua ottaa päähän ihmiset jotka mainitsee harrastuksekseen elokuvat ja sitten niiden lempielokuva on jotain tyyliin Pearl Harbor / Titanic. Kertookin tosi paljon kyseisen henkilön omistautumisesta alalle.
Mua ärsyttää, kun kaikki ei pidäkään Titanicia maailman parhaana leffana...
Sehän oli ihana ja syvällisen täydellinen
Oikeasti mua ärsyttävät pölyn alle hautautunut televisio ja laiskat ihmiset...

iskela
Käyttäjä
675 viestiä
Minuapa ei otakaan tänään pattiin lainkaan.
Paitti että hommaa on niin perhanasti...
[offtopic]
Eikö phpBB:ssä muka ole sensorifiltteriä, joka karsisi automaattisesti erinäiset sukupuolielimet yms. tekstin seasta ja muuttais ne vaikka sanaksi päivänkakkara?
[/offtopic]

Ale
Käyttäjä
2246 viestiä
Jotkut saattavat oikeasti tykätä niistä ja muusta mainstreamshitistä, mutta onko se Pearl Harbor oikeasti muka arvostettu. Sehän floppasi ja kaikkea.

Screwball
Käyttäjä
2932 viestiä
Mua ärsyttää... Hmmm. Ei juuri nyt mikään. Tuli tänään nimittäin laajakaista tähänkin talouteen.. aaahhhh

Cuomi
Tähtääjä
2684 viestiä
Ärsytti tänään aiemmin kun messenkeri sekos. Ärsyttää kun keskiviikkona on äidinkielen esitelmä. Ärsyttää kun Death Wish arvio ei ole ilmestynyt Leffatykkiin, ärsyttää kun rahat on loppu.

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä
LENNON JOHTO TYKITTÄÄ SUONEEN
sori, en kyennyt hillitsemään itseäni, en voinut olla kommentoimatta. Tuo meni jo henkilökohtaiseksi!