Valitusta ruikutusta toisensa perään.
Foorumin päävalikkoon › Legendaloota › Valitusta ruikutusta toisensa perään.

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä
Perusta pelkästään valitukselle oma topikki ja valita sinne niin paljon kun haluat. Nythän tuota samasta aiheesta valittamista saa lukea turhan monesta topikista.
Saamasi pitää. Tännen topicciin saa valittaa niin paljon kuin sielu sietää ja kukaan ei käy kritisoimaan. Minä aloitan.
Hollywood-leffat on persiistä! Ylisentimentaalisia, ylisokeroituja ämmien filkkoja! Keskusta on puolue helvetistä! Volvolla en aja vaikka maksettaisi! Mopot on wannabe-nössöjen epätoivoisia itsetunnonkohotusyrityksiä! Kuudes aisti paras leffa koskaan? Hah! Pelkkää tekotaiteellista sontaa! Ei edes pelottanut! Terminator 2 on kamala elokuva! Pelkkiä sirkushuveja junteille! Hihii! Ja tappouhkauskia satelee sieltä sun täältä... älkää hävetkö! Käykää ihmeessä valittamaan! Ette tiedäkkään kuinka rentouttavaa se on!Kokeilkaa oikein palkeiden pohjasta!

Viisas
Käyttäjä
2454 viestiä
Kyl on paska topikki!!!!!!!

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä
Kyl on paska topikki!!!!!!!
Hyvä, loistavaa! Lisää, lisää! Valittakaa kaikki ulos!

JarkkoK
Käyttäjä
3402 viestiä
Besserwisserit ovat turhia ihmisiä. Siis sellaiset jotka luulevat saavuttavansa jonkinlaisen statuksen sillä että ovat koko ajan kritisoimassa toisten mielipiteitä. Jokaisen oma mielipide kun kuitenkin on se ainoa oikea.
Ihmiset jotka ajavat hyvissä olosuhteissa, toimivalla autolla maantiellä 100:n rajoituksella 90-95 km/h joutaisivat kiertää pienempiä teitä. Sama koskee niitä jotka ajavat normaalissa pimeässä takasumuvalo päällä kuvitellen että siitä on jotain hyötyä jollekin.

Gerba
Käyttäjä
654 viestiä
Valittaminen yleensäkin on aika ärsyttävää. Varsinkin jos ei edes itse pyri parantamaan sitä asiaa, mistä valittaa. Ja täällä kiukkuaminen ei todennäköisesti muuta maailmaa millään lailla. Älkää valittako vaan toimikaa!!

Juhani Sementti
Jos jokin asia ei onnaa niin valittamisen sijasta kannattaisi tehdä jotain. Polttakaa julkisesti vaikka Kuudennen Aistin juliste niin kyllä saa mielipiteet julkisuutta. Jos et tykkää vaikka Schwarzeneggerista niin netistä löytyy paljon pelejä joissa voit mätkiä Isoa Arskaa oikein kunnolla.

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä
Toim.Huom: Itse asiassa perustin tämän topikin erään moderaattorin pyynnöstä.

Low Rider
Käyttäjä
3321 viestiä
Hollywood-leffat on persiistä! Ylisentimentaalisia, ylisokeroituja ämmien filkkoja!
n.40% voi ollakin,mutta onhan niitä vanhempiakin loistavia elokuvia Hollywoodista aikoinaan tullut.Kerro mitä leffoja sitten katsot?
Eurooppalaista,Aasialaista vai Intialaista kenties?

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä
Hollywood-leffat on persiistä! Ylisentimentaalisia, ylisokeroituja ämmien filkkoja!n.40% voi ollakin,mutta onhan niitä vanhempiakin loistavia elokuvia Hollywoodista aikoinaan tullut.Kerro mitä leffoja sitten katsot?
Eurooppalaista,Aasialaista vai Intialaista kenties?
Yksinkertaiseen kysymykseen yksinkertainen vastaus: katson mielestäni hyviä elokuvia.

Gerba
Käyttäjä
654 viestiä
Yksinkertaiseen kysymykseen yksinkertainen vastaus: katson mielestäni hyviä elokuvia.
Tuo on kieltämättä hyvä vastaus. Minusta yksi rasittavimmista kysymyksistä on, että minkä tyyppisistä elokuvista pidän (komedia, kauhu, toiminta, thrilleri jne..) Ainakaan minulle sillä genrellä ei todellakaan ole mitään väliä, kunha vain se elokuva yksinkertaisesti on hyvä.

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä
Tuo on kieltämättä hyvä vastaus. Minusta yksi rasittavimmista kysymyksistä on, että minkä tyyppisistä elokuvista pidän (komedia, kauhu, toiminta, thrilleri jne..) Ainakaan minulle sillä genrellä ei todellakaan ole mitään väliä, kunha vain se elokuva yksinkertaisesti on hyvä.
Ihan asiaa, itsekään en välitä genreistä hevonhimputtia kunhan itse elokuva on loistava.

JarkkoK
Käyttäjä
3402 viestiä
Ärsyttää myös kun porukka alkaa täällä foorumissa topikkiin kun topikkiin kirjottamaan kaikenlaista sinne kuulumatonta hevonpotaskaa. Kokonaiset 2 tuntia ja 12 minuuttia meni tässäkin topiikissa ennen kuin poistuttiin aiheesta. Tämä ei ole mikään maailmanparannustopikki vaan valitustopikki. Valittakaa. Parantakaa maailmanne muualla.
Itse asiassa perustin tämän topikin erään moderaattorin pyynnöstä.
No eihän sitä sun valitusta joka topikissa jaksanut lukea.

Gerba
Käyttäjä
654 viestiä
Kokonaiset 2 tuntia ja 12 minuuttia meni tässäkin topiikissa ennen kuin poistuttiin aiheesta.
Nyt valitan kyllä paljon tuosta kirjoituksesta. Ja tämä on nyt valitusta. Ja sitä paitsi valitin siinä kirjoituksessa, siitä kuinka minua ärsyttää valittaminen.

whait
Käyttäjä
579 viestiä
Pysytään sitten topicissa, pääsee purkautumaan...
Perkele ku The Fast And The Furious oli passska leffa. Ei mitään rajaa. Kaikki sukkasi siinä paitsi jotkut autot, joissa melkein poikkeuksetta oli kauheat värit ja rumat tarrat. Tylsistyneenä teatterissa katsoin ja ulos tultaessa sydän oli täynnä vihaa. Siinä meni pieni omaisuus taas pöntöstä alas.
Siinä kaikki tältä erää, mahdollisesti jatkoa luvassa.

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä
Itse asiassa perustin tämän topikin erään moderaattorin pyynnöstä.
No eihän sitä sun valitusta joka topikissa jaksanut lukea.
Aivan ja siksi nyt onkin tämä topikki pystyssä. Unohtakaa kaikki moraalitaakat ja maailmanparantajapaskapuheet. Valittakaa, saatana!

Juhani Sementti
Perhana, kun hampaaseen sattuu Huomenna alkaa taas loman jälkeen koulu
Vielä 58 päivää koulua ennen kesälomaa
Ja miksi täällä kaikki asiat aina etenevät ensin väittelystä riitelyihin ja piilovittuiluun?

Low Rider
Käyttäjä
3321 viestiä
Kauniit ja Rohkeat on per*ee*tä!

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä
Kauniit ja Rohkeat on per*ee*tä!
Niin on! V###u!

Ale
Käyttäjä
2246 viestiä
Vituttaa ku enää ei tehä mitenkään erikoisesti hyviä toimintaleffoja. Bad Boys 2 oli huippuleffa, mutta eipä oo näkyny sen enempiä. Nyt tarkotan enemmänkin Hollywoodia josta on tullut paljon hyvää äksöniä. Nii ja sitte vituttaa ku kaikenmaailman paskaleffoja arvostetaan niin vitusti. Kummisedät!!! Voi, perkele!

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä
Mua muuten vituttaa aivan vitusti aivan saatanasti se kun asiaansa osaamattomat juntit pilkkaa oikeasti hyviä elokuvia koska ne ei ymmärrä niitä pienillä aivoillaan. Ja sitten ne kattoo jotain vitun neekeripaskaa niinku joku Bad Boys II jonka suostuisin kattomaan ainoastaan jos mulle maksettaisi. Voi perkhele kun ottaa meitä elitistejä päähän!