Mikäs toimii soittoäänenä kännykässäsi?
Foorumin päävalikkoon › Legendaloota › Mikäs toimii soittoäänenä kännykässäsi?
Edellinen sivu | 1 2 3 4 5 | Seuraava sivu

myggyra
Käyttäjä
149 viestiä

Mr. Pink
Käyttäjä
1245 viestiä
Halloweenin tunnusmusiikki on jonkin aikaa jo ollut. Alkuun tuli hieman kammottava olo jos joku vaikka soitti juuri kun nukun ja herään siihen, mutta nykyään olen jo tottunut kyseiseen musiikkiin.
Huh, rautahermot. Sen verran hyytävä kappale tuo on, että itse en pystyisi. Vaikka se taisi toimia minunkin soittoäänenäni joskus kauan sitten.
Itselläni on soittoäänenä tällä hetkellä jo joku kännykästä ennen löytyvä tilutus, mutta se pitäisi todennäköisesti vaihtaa mitä pikimmiten. Aina, kun kyseinen kappale alkaa soimaan ja laulaja nainen alkaa ähkimään niin menetän osan miehisyyttäni.

Braman
Käyttäjä
50 viestiä
Tällä hetkellä Despicable Me:n minionien laulama "Ring ring" ladattuna zedgestä. Saa hyvän fiiliksen ja herättää kanssaihmisissä hilpeyttä.

Ludil
Käyttäjä
50 viestiä
Mullapa on ysäri-Kummelien versio The Beatlesien "I am the Walrusista" eli soittarina kuuluu "Olen Mursu". Mielestäni tämä versio on menevämpi ja hauskempi suomeksi - ja huvittaa itseni lisäksi yleensä myös muitakin (ainakin jossain määrin).

Horsmankukka
Käyttäjä
22 viestiä
Pätkä Queenin Bohemian rhapsodysta.
Soittoääni on ollut sama suunnilleen yhtä kauan kuin puhelinkin, noin 7 vuotta.

Matalahiilihappoinen
Käyttäjä
739 viestiä
Kerran naureskelin kaverini kanssa mukapelottaville "creepypastoille" ja muille internetin kauhutarinoille, joissa kerrottiin esimerkiksi riivatuista videopeleistä/elokuvista; niissä mm. musiikki soi väärinpäin. Naureskelun seurauksena kännykkäni nykyisenä soittoäänenä on Mikko Mallikkaan tunnusmusiikki soitettuna väärinpäin, pahimman luokan sisäpiirivitsi siis kyseessä.

Villetys
Käyttäjä
316 viestiä
John Carpenterin legendaarisen Halloweenin tunnusmusiikki on nyt ollut muutaman vuoden käytössä.

JuicyFruity
Käyttäjä
159 viestiä
Kerran äänitin omia pieruja soittoääniksi.

Joku
Käyttäjä
1363 viestiä
Mulla on Television -nimisen bändin kappale Marquee Moon ollu jo vuosia käytössä. Aika mukavan lepponen alku siinä niin sopii soittoääneksi ihan hyvin. Ehkä tota vois joskus tietysti vaihtaakin.

Brutus
Käyttäjä
1276 viestiä
Itsellä on tällä hetkellä soittoäänenä Sonic 3:sen flying battery zonen tunnari [www.youtube.com]. Parikin kertaa joutunut pettyneenä toteamaan, miten omaan korvaan perinteiset rock- ja pop-kappaleet erottuu vähän huonosti kaikenlaisesta taustahälystä, ja on jäänyt ihan siksi vastaamatta tärkeisiin puheluihin. Siksipä otin tähän tarkoitukseen suosiolla käyttöön vanhat kasibittiset ja 16-bittiset chiptune-pelimusiikit, jotka taatusti erottuu missä vaan ja leikkaa läpi mistä tahansa äänivallista.

dbgirl
Käyttäjä
240 viestiä
Lakkasin käyttämästä maksullisia soittoääniä siinä vaiheessa kun niistä palveluista piti ruveta maksamaan kuukausimaksua (eli joskus 2000-luvun alussa). Ennen sitä riitti kun makso tasan siitä soittoäänestä minkä halusikin. En tosiaan tiedä mikä on tilanne nykyään, onko kuukausimaksulliset versiot poistuneet. Mut hyvin sitä oon pärjänny äänettömälläkin kaikki nämä vuodet. Ne kännykän omat soittoäänet on pyllystä ja ne pelästyttää joka kerta kun rupee soimaan joten toi äänetön sopii mulle tosi hyvin, siitä huolimatta et joskus saan vihaisia tekstareita miksen vastaa
Muoks. Muistan joskus tilanneeni ainakin Robbie Williamsin Supreme- ja Angels-biisit sekä Bowien Life on Mars?. En kyllä pitäny niitä kovin kauaa koska ne ei kuulostanu hyviltä.

Miihkali
Moderaattori
2771 viestiä
Tämä riffi. [www.youtube.com]

Brutus
Käyttäjä
1276 viestiä
Tämä riffi. [www.youtube.com]
Tuosta biisistä tulee aina mieleen yksi vanhoista suosikki nettiarvostelijoista, joka teki aikoinaan täydellisen Reb Brown -maratonin missä käytettiin tuota niiden jaksojen tunnarina. Reb Brown [www.youtube.com] siis oli vähän sellainen köyhän miehen Arska, joka näytteli kasarivuosina paljon jonkun Bruno Mattein kaltaisten kavereiden leffoissa.

JuicyFruity
Käyttäjä
159 viestiä
Herätysäänenä minulla on jo pitkään ollut Sopranos tv-sarjasta tuttu Woke up this morning kappale