Mikki Hiiri vai Aku Ankka?
Foorumin päävalikkoon › Legendaloota › Mikki Hiiri vai Aku Ankka?

ji
Käyttäjä
3800 viestiä
Aku on ihan paras...hauska kun mikä...

Thoke
Tykittäjä
3449 viestiä
Akuhan tämän kisan tulee luultavasti voittamaan, mutta tse en osaa oikein sanoa. Tykkään itse Mikin salapoliisijutuista, mutta kyllähän Aku pn hauskempi. Nykyisin Aku Ankankin koheltamisia on siirretty avaruteen ja viidakkoon ja ne ovat minusa aivan typeriä. Taidanpa äänestää silti Akua vaikka molemmat ovat melkein yhtä hyviä.

Filmer
Käyttäjä
2897 viestiä
Aku Ankka tietenkin.

Kapa
Käyttäjä
793 viestiä
No Aku tottakai,Mikki on ärsyttävä viisastelija

OneNiceUser
Käyttäjä
2016 viestiä
Aku Ankka tietenkin, paaljon hauskempi kuin Mikki Hiiri. Muutenkin mukavampi tyyppi.

Cuomi
Tähtääjä
2684 viestiä
Sehän on selvää että Aku.

Zorge
Käyttäjä
1198 viestiä
Tätä voi kattoo monella tavalla.
Mikkihän on se aito ja alkuperäinen, ja onhan se paljon kunnioitettavampi kuin Aku.
Mutta silti Aku on paljon hauskempi ja Akun seikkailuja lukee paljon mieluummin kuin Mikin. Kuten Kapa sanoi: Mikki on ärsyttävä viisastelija.
En nyt kuitenkaan uskalla äänestää kumpaakaan.

Moviemaster
Käyttäjä
937 viestiä
Kyllä se on Aku ehdottomasti. todistaahan sen 200 pokkarin ja 150 roope-sedän kokoelmakin. harmi vaan, että ajanpuute vei tämänkin harrastuksen ja kymmenen vuoden ajan joka keskiviikko akua tuli luettua.
enää ei akua tule kotiin, mutta katsotaan jos innostuis lukemaan monen vuoden hiljais elon jälkeen.

Faith
Käyttäjä
623 viestiä
Aku tietenkin.Paljon huvittavempi hahmo.

Juhani Sementti
Kiva, että äänestys menee haluamaani suuntaa. Itse äänestän myös Akua, koska Mikki Hiiri - sarjakuvista puuttuu yksinkertaisesti se kaikki huumori, matkailu, ja taustavitsit. Carl Barks teki aikoinaan hygerryttäviä sarjoja kuten Neliskanttiset kananmunat ja Punaisen postimerkin etsintä. Don Rosa taas keskittyy todella paljon huumoriin, sekä taustavitseihin, eikä matkailukaan jää niin vähälle. Olen monesti hekotellut ääneenkin sellaiselle sarjalle kuin Paluu kiellettyyn laaksoon. Muut huoneessa olijat loivat muhun epäilyttäviä katseita...
Lehti tuli mulle ekan kerran vuosina 1996-1997, mutta keskeytin sen karvisen vuoksi. 4 vuotta myöhemmin kyllästyin Karvisen strippikierrätykseen sillä olen lukenut kaikki tätini vanhat karviset läpi. Niin, että vuodesta 2001-eteenpäin on tullut Aku Ankka.

Screwball
Käyttäjä
2932 viestiä
Aku tietty!

ji
Käyttäjä
3800 viestiä
Täytyy sanoa, että Aku lehti tuli taloon todella kauan...yli kymmenen vuotta...mutta kun se alkoi muuttua hieman huonoksi ja Mikkiä tungettiin joka väliin + sen typeriä seikkailuja, niin mielenkiinto hieman lopahti. Muutenkin ärsytti aina kun joutui lukemaan niitä Mikin sekoiluja, vaikka Lehti oli Aku Ankka!... Aku ja sihijuomat rules...

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä
Luonnollisesti Donald!!!! ja minulla on ihan perustelutkin (jos jotakuta kiinnostaa): Mikki on liian sellanen übermensch, se osaa hemmetti kaiken mahdollisen ja saa aina kaiken, voittaa aina kaikki ja v####lee armottomasti sitä huonommille. Sen sijaan Aku on huom. inhimillisempi, Aku ei läheskään aina voita, Akulla on piljoonaa maksamattomaa laskua, veljenpojat on aina vinkumassa johonkin, Iineskään ei anna.... jumalauta, Akuhan on kuin kuka tahansa meistä!!!!!!! Sen sijaan Mikki on aivan liian teennäinen hahmo...
Akun tilauksen aloitin vähän aika sitten, mutta aion lopettaa koska en pidä lehden nykyisestä ulkoasusta. Liian räikeä. Onneksi vanhojakin numeroita riittää

JarkkoK
Käyttäjä
3402 viestiä
(Mikki) v####lee armottomasti sitä huonommille
Tuo ominaisuushan on nykyihmisissä ihan perusominaisuus. Ei se Akukaan siis täydellinen ole vaikka itsekin sitä äänestin :-)

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä
(Mikki) v####lee armottomasti sitä huonommille
Tuo ominaisuushan on nykyihmisissä ihan perusominaisuus. Ei se Akukaan siis täydellinen ole vaikka itsekin sitä äänestin :-)
Onko??

JarkkoK
Käyttäjä
3402 viestiä
Onko??
On, etkö ole huomannut ?

pommac
Käyttäjä
686 viestiä
Ehdottomasti Aku.
En voi sietää Mikkiä.

lintu^
Käyttäjä
412 viestiä
aku ankkaa äänestin. nyt on tullut aku ankka kotiin noin 35 vuotta , lisäksi 50 taskaria ja 150 roopesetää.
Parhainpina pidän carl barksin ja don rosan tarinoita. Mikin dekkaripokkarit oli mielyttävää luettavaa. Harmi vaan ettei niitä julkasta enään. Wlliam Hornin mikit ovat taas aivan kauheita.(jossa on se tohtori)

Sepa^
Käyttäjä
130 viestiä
Kyllähän akun toilailuja o mukavampi lukee, tosin mikin dekkaripokkarit on kans tosi hyviä. Tosin noiden lukeminen on ny jääny aika vähäselle.