Päivän pulinat

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Päivän pulinat

Haxu
Käyttäjä
141 viestiä

17.12.03 klo 15:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ja kun kerran pyysit kertomaan arjestani, niin tässäpä sitä sitten tulee:
Asun pikkukylä pahasessa, meillä on viisi koiraa ja kaksi lintua.
Omistan -vm93 olevan helkama ax mopon(on muuten paras), ajelen sillä melkein joka päivä, käyn koulua hyrylän ylä-astetta yhdeksännellä luokalla, yksi parhaista kavereistani on tuukka ja hän on samalla luokalla kanssani(Thoke), käyn näillä sivuilla lähes joka päivä. Minulla on myös kolme pikkuveljeä. Ja kyllähän mä tiesin että ne koirat kusee, se että ne kusee PALJON oli vain toteamus. Sitäpaitsi tuskinpa tila loppuu näiltä sivuilta ja jos loppuukin niin voihan myös aiheita, jotka ovat lukittuja tai painuneet unholaan myös poistaa..

Juhani Sementti

17.12.03 klo 16:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

ji kirjoitti:

Hyvä joulusää on sellainen 10 astetta pakkasta ja lunta pitää sataa hennosti! Eikä mitään älytöntä tuulta. Pakkanen on aina positiivinen asia, mutta täyty sanoa, että meni lähestulkoon viime uusivuosi pilalle kun asteita oli LAHDESSA 30!! Huhu, terve... ja aina kun tuuli niin se oli kuin kuolemaa... ei sellaista joulusäätä/uuttavuotta enää, kiitos.

Täälläpäin on mennyt kaksi uutta vuotta pilalle! Vuonna 2001 täällä oli -30 astetta ja 2002 se alkoi -25 asteen pakkasista jouluna ja huipentui -40 asteen pakkasiin uutena vuotena! Siis se ei ole enää kivaa. Sytkäri jäätyy, kun Haxun mainitsemat ilotulitteet pitäisi poksauttaa. Mulla meni kaksi tulitikkurasiaa ja ette voi uskoa millaista oli sytyttää niitä hanskat kädessä, kun en voinut ottaa niitä pois, koska paleltuisivat muuten. Mä sytytin vahingossa peukalonikin tuleen, mutta vammoja sai ainoastaan rukkanen.

Haxu
Käyttäjä
141 viestiä

17.12.03 klo 16:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joo oli kyllä vähän kylmä sytytellä niit raketteja, lopuks oli niin kylmä et pistin paketillisen kissanpieruja ulko roihuun ja ammuin kädestä... :lol: oli muuten aika siistii

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä

18.12.03 klo 10:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Haxu kirjoitti:

Joo oli kyllä vähän kylmä sytytellä niit raketteja, lopuks oli niin kylmä et pistin paketillisen kissanpieruja ulko roihuun ja ammuin kädestä... :lol: oli muuten aika siistii

Kyllähän sitä meikäläinenkin ampuskelloo raketteja taivaisiin uutena vuotena, mutten sentään kädestä. Pari uutta vuotta sitten Turun Sanomissa oli semmonen aika paljonkin paikallista julkisuutta aiheuttanut kuva kädestä, josta oli ammuttu ilotulitteita. Se oli meinaan aivan tohjona. Kaikki sormet, nahat... kaikki oli vaan sitä samaa paskaa. Sen jälkeen en ole ampunut muita ilotulitteita kädestä kun munakranaatteja. ja niitäkin äidiltä piilossa. En halua olla kukkahattutätimäinen päivittelijä, mutta synkkä fakta on että taas tänäkin uutena vuonna joku tunari taas sokeuttaa tai rampauttaa itsensä. Se voi ihan yhtä hyvin olla joku meistä. joten panostetaan turvallisuu7teen ja nautitaan uuresta vuorest täysin rinnoin ja vatsoin, mutta rajansa kaikella. Jos yltyy liikaa sähläämään, sehän voipi olla se viimoinen uusi vuosi.....

ji
Käyttäjä
3800 viestiä

18.12.03 klo 12:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

John Lennonjohto kirjoitti:

Keskustelu luisuu hiukan joutavanpäiväisille raiteille. Toivoisin että tilanpuutteen uhatessa tällaiset topicit deletoitaisiin ensimmäisenä. Plus tietenkin Sanaletka.

Niin... nimenomaan + sanaletka. En siksi puhuisi mitään.

Haxu
Käyttäjä
141 viestiä

18.12.03 klo 15:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

No John onneks ne raketit miä mä ammuin kädestä oli kissanpieruja :lol:
Munakranaatitkin ovat mahtavia.
Jess tänään oli vika "kunnon" koulupäivä, huomenna kirkoon ja lauantaina todistukset ja sit lomalle :D

DELETED

18.12.03 klo 15:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

DELETED

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä

18.12.03 klo 15:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

luumu88 kirjoitti:

kissanpierut pitää ampua perseestä, se on siistii :D

:? ??? Nyt on taidettu ottaa jackass-elokuva hiukan liian tosissaan...

Raato-A
Tykittäjä
5294 viestiä

18.12.03 klo 15:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

luumu88 kirjoitti:

Mitäää...? Tosissasi et voi olla.

Kaiser
Käyttäjä
1443 viestiä

18.12.03 klo 15:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joo kyllähän mäkin noita raketteja tykkään ampua. Viime uuden vuoden aattona oli kyllä todella kylmä, jotain -25ºC muistaakseni. Silloin ei kyllä paljon pihalla huvittanut olla. Toivottavasti tänä vuonna ei ois noin kylmä :?

DELETED

18.12.03 klo 15:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

DELETED

DELETED

18.12.03 klo 15:44 - linkitä tähän kommenttiin: #

DELETED

Juhani Sementti

18.12.03 klo 16:53 - linkitä tähän kommenttiin: #

luumu88 kirjoitti:
Raato-A kirjoitti:
luumu88 kirjoitti:

tottakai olen tosissani, tosin viime uutenavuotena en niitä perseestä ampunut ku oli niin pirun kylmä :(
toivottavasti tänä uutenavuotena ei ole kylmä joku, -5 astetta olis aika hyvä :D

Et voi olla tosissas! Sellainenhan sattuu perhanasti.

Tuosta Lennonjohdon palopuheesta: Mun kaverin serkku laittoi vielä paremmaksi... Se oli tyhjentänyt ruudin ilmeisesti aika monesta paukusta ja virittänyt oman pommin. Se räjähti hepun kädelle oli kuulemma ollut tikkejä täynnä. sitä mä en vastusta, jos vaikka teippaa kaksi, kolme, neljä tai viisikin kissanpierua yhteen, mutta tollaisten omien mallien tekeminen on nyt vain tyhmää.

Itse kokeilin kokeilumielessä kerran papattien ruutia papeikääressä enkä ole sen jälkeen kokeilut. Se perhana ei syttynyt!

ji
Käyttäjä
3800 viestiä

18.12.03 klo 17:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

No. Itse olen velipojan kanssa tyhjennellyt isoja raketteja ja ahdannut ne yhteen jättirakettiin. Siis nuorena poikana =) Ongelmaksi osottautui se, että jättiraketti ei jaksanut nousta ilmaan ja räjähti maassa...kyllä siinä sai juosta kuset housussa kauas...ja kyllähän dynaraketin muruset lenteli jättiraketin sisällä. Huh!

Haitsu

20.12.03 klo 17:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

En oo viel kokeillu tota perseest paukutteluu , täytyy kokeilla :lol:

Haarojen välist on kyl kivaa ampuu , sitä on tullu kokeiltuu liian usein

VAROITUS : Kun ammutte (jos ammutte) haarojen välistä ni kattokaa ettei se poksahda sinne koska se sattuu

Filmer
Käyttäjä
2897 viestiä

20.12.03 klo 18:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Haitsu kirjoitti:

Haarojen välist on kyl kivaa ampuu , sitä on tullu kokeiltuu liian usein

Ei millään pahalla, mutta tuo on minusta niin idioottimaista kuin olla ja voi.

Viisas
Käyttäjä
2454 viestiä

20.12.03 klo 18:32 - linkitä tähän kommenttiin: #

Siinä Steve-O:n videossa se ampuu niitä raketteja persiistä. En tiedä onko siinä mitään järkeä. Voishan tota haarojen välistä ampumista ehkä kokeilla. :)

Viisas
Käyttäjä
2454 viestiä

20.12.03 klo 18:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

luumu88 kirjoitti:
Juhani Sementti kirjoitti:
luumu88 kirjoitti:
Raato-A kirjoitti:
luumu88 kirjoitti:

tottakai olen tosissani, tosin viime uutenavuotena en niitä perseestä ampunut ku oli niin pirun kylmä :(
toivottavasti tänä uutenavuotena ei ole kylmä joku, -5 astetta olis aika hyvä :D

Et voi olla tosissas! Sellainenhan sattuu perhanasti.

Tuosta Lennonjohdon palopuheesta: Mun kaverin serkku laittoi vielä paremmaksi... Se oli tyhjentänyt ruudin ilmeisesti aika monesta paukusta ja virittänyt oman pommin. Se räjähti hepun kädelle oli kuulemma ollut tikkejä täynnä. sitä mä en vastusta, jos vaikka teippaa kaksi, kolme, neljä tai viisikin kissanpierua yhteen, mutta tollaisten omien mallien tekeminen on nyt vain tyhmää.

Itse kokeilin kokeilumielessä kerran papattien ruutia papeikääressä enkä ole sen jälkeen kokeilut. Se perhana ei syttynyt!

se sattuu vain silloin kun se ei lähde lentoon :D

Se voi viiltää sun perseeseen aika ruman jäljen vaikkei sinne jäiskään.

Juhani Sementti

20.12.03 klo 18:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kohta on peppu samanlainen kuin Raid:n Perse-Arskalla.

Moviemaster
Käyttäjä
937 viestiä

20.12.03 klo 21:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Uudenvuoden kommellukset on välillä kyllä aika hauskoja ja surullisia(näkövammaiseksi joutuminen).
Viime vuonna työnsin sellaisen jätti raketin törröttämään lumihankeen mutta painoin ehkä liian syvälle, nooh odoteltuani vähän aikaa siinä raketin vieressä ja säikähdin huomatessani surullisen tosiasian että raketti ei lähteny lentoon vaan jäi suhisemaan paikalleen parin metrin päähän. pysäytetäämpä tähän, mitä tekisit tässä tilanteessa: sinulla on jättimäinen raketti siinä parin metrin päässä ja me kaikki tiedämme kuinka kovan ja värikkään pamauksen iso raketti saa aikaan, ja kuinka paljon siitä lentää sitä värillistä paskaa ympärille sen räjähtäessä. lisätään vielä että raketti oli noin viiden metrin päästä rakkaasta kodistani :oops: iiiiik.
eihän siinä kovin kovin pitkälle kerennyt loitota vaan raketti räjähti aivan 2 tai 3 metrin päässä minusta noo!! sitä paskaa alkoi sitten lentää minua päin ja voi sitä valojen loistoa mainittakoon vielä että sisällä olleet sukulaiset saivat mahtavan yllätyksen. korvissa piippas aika kauan tapahtuman jälkeen.

Keskustelut