Päivän pulinat

Foorumin päävalikkoonLegendaloota › Päivän pulinat

Haxu
Käyttäjä
141 viestiä

10.12.03 klo 09:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tässä uusi aihe ihan vain "pulinoita" varten
Yritin muuten eilen arvostella leffaa mut eipä sitä oo viel ainakaa näkyny siellä, tais olla liian huono :lol:

Tänään on kyllä paras koulupäivä mennään kymmeneen ja päästän kaheltatoista :)

ji
Käyttäjä
3800 viestiä

10.12.03 klo 14:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

No voisinpa minäkin avautua omasta päivästäni. Minulla oli aika pee päivä. Ajoin jäistä tietä koululle ja istuin php -tunneilla yhden tunnin jonka jälkeen olin menossa kahville ja muistin, että perkele lompakko oli himassa. No lähdin sitten samalla hakemaan sitä ja toista asiaa...ja bensakin tuitutti loppuaan, automaatin kautta koululle. Siellä puoli tuntia taas php opiskelua...syömään ja 2 tunnin hyppäri jonka jälkeen markkinointia 2 tuntia...ja sitten heitin kaverin himaan ja itsekin himaan. Pyyhin paskaa puskureista ja levikkeistä puoli tuntia, jonka jälkeen ihmettelen missä olisi ruokaa ja avasin sitten tietokoneen aikani ratoksi...

Oli masentavaa tähän asti, mutta eiköhän tässä jotain jaksa tehdä, kuten soittaa keppiä ja lähteä ostamaan pari puuttuvaa Black Sabbathin levyä, tai sitten Scarfacen dvd:n + jonkun muun (yht. hintaan 25€ free recordista).

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä

10.12.03 klo 15:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

No offense, mut meikäläisen mielestä tää topicci on kyllä melekoisen turha. Idea on ihan kiva, mutta todennäköisesti ajan myötä tämä ei pysy kasassa ja lähtee rönsyilemään sinne sun tänne. Eli ns. karkaa mopedi käsistä. Mutta mikä minä olen muita tuomitsemaan, tavallinen taivahantallaaja, kunhan vain lausuin mielipiteeni, sanokaapa te omanne. ja HAxu, ei ne vierastykitykset ihan päivässä tule sentään. Tai ei ainakaan minun tietääkseni.

JarkkoK
Käyttäjä
3402 viestiä

10.12.03 klo 15:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

John Lennonjohto kirjoitti:

No offense, mut meikäläisen mielestä tää topicci on kyllä melekoisen turha.

No niin on minustakin, mutta jos kukaan ei koskaan tänne kirjottaisi mitään kommenttia/mielipidettä/vastausta, se kuolisi hiljaa pois...

Haxu
Käyttäjä
141 viestiä

10.12.03 klo 16:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

No iha pulinotahan varten tää topicci on ni eihän se haittaa vaikka rönsyilis nii helkkaristi(ni eipä sitte tarvii tehä uusia topicceja tai sotkea muita topicceja)
Ai niin thokelle:paranepa pian :P

Onko leffatykin perustajat siis arska&co.

Ai niin miten voi päästä tykittäjäksi(vaikka itse en semmoiseksi varmaan koskaan tule/pääse)kyselen vain ihan silkasta mielenkiinnosta

Kaikki moderaatorit huomio, nyt pyydän teitä pistämään tämän aiheen lukkoon, koska se v*tuttamaan itseäni niin paljon
ps. Nöyrimmät anteeksi pyyntöni kaikille niille joille tämä/muut topiccini ovaat tuottaneet pänsärkyä :|

arska
Ylläpitäjä
3148 viestiä

10.12.03 klo 21:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Annetaan tämän nyt olla ja katsotaan mitä tapahtuu. Ihan mielenkiintoinen testi on tämä. Ei tästä mitään päänsärkyä tule.

Juhani Sementti

11.12.03 klo 14:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Onko kukaan sairastanut ikinä tuhkarokkoa?

OneNiceUser
Käyttäjä
2016 viestiä

11.12.03 klo 15:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juhani Sementti kirjoitti:

On sitä muistaakseni tullu sairastettuu... kui ni?

Thoke
Tykittäjä
3449 viestiä

En ainakaan minä.

Haxu
Käyttäjä
141 viestiä

No ihan sama vaikka tää topicci pidettäiski
Mun faijalla oli joskus pienempänä tuhkarokko

Juhani Sementti

11.12.03 klo 15:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

OneNiceUser kirjoitti:

On sitä muistaakseni tullu sairastettuu... kui ni?

No, meikäläiselle on ilmestynyt niitä punaisia läiskiä ympärille kroppaa. Olo on kuin spitaalisella. Tämän viikon TET:kin jäi ikävästi kesken.

Haxu
Käyttäjä
141 viestiä

11.12.03 klo 15:41 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaikki rokot on mielestäni varsin ikäviä, vaikka itse en ole sairastanut muuta kuin vesirokon

arska
Ylläpitäjä
3148 viestiä

11.12.03 klo 17:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kaikki yleisimmät rokot on käyty läpi (vesi-, vihuri-, tuhka- ja tulirokko). Onneksi ne tuli sairastettua melko pienenä. Eikös joku rokko saata viedä toimivat siittiöt mennessään jos sen sairastaa liian myöhään... siis joskus vähän alta parikymppisenä. Noin muistelen kuulleeni. Eihän toki kaikki sairasta noita ollenkaan.

Raato-A
Tykittäjä
5294 viestiä

11.12.03 klo 17:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Arska kirjoitti:

Kaikki yleisimmät rokot on käyty läpi (vesi-, vihuri-, tuhka- ja tulirokko). Onneksi ne tuli sairastettua melko pienenä. Eikös joku rokko saata viedä toimivat siittiöt mennessään jos sen sairastaa liian myöhään... siis joskus vähän alta parikymppisenä. Noin muistelen kuulleeni. Eihän toki kaikki sairasta noita ollenkaan.

Apuva! No, mä taidan kuitenkin olla sairastanut kaikki rokot... vesi ja tuhkarokon ainakin. Ja Tulirokonkin muistaakseni.

No, tämä päivä on mennyt ihan tavallisesti. Aamulla heräsin 06.45. Klo. 07.06 astuin ulos ovesta, ja astelin pimeässä ja tuulessa ja tihkusateessa bussipysäkille. Olin koulussa klo.08.00. Lähdin sieltä joskus ennen neljää, ja kirjaston kautta kotiin. Kotona klo. 16.38. Läksyt tein ja sitten tietokoneelle... ainiin ja ennen läksyjä ruokailu.

arska
Ylläpitäjä
3148 viestiä

11.12.03 klo 17:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kohta HPK-Kärpät MTV3+:lla, digiboksin maksukanavalla. Ah, digitaalisuus ja tilausohjelmat!!!

Haxu
Käyttäjä
141 viestiä

11.12.03 klo 17:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse en kyllä seuraa lätkää, mutta ei meillä kyllä olkeaan digiboxia.
Huomenna on matikan koe aarggh :cry: ja pitäis mennä harjotteleen yhyyyhh...
Ën kyllä millään jaksais, mut kai se on pakko

JarkkoK
Käyttäjä
3402 viestiä

11.12.03 klo 19:24 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kirottua ku pitäis siivota kämppä ennen lauantaita kun tulee kamuja juopotteleen... Ei vois vähempää kiinnostaa ku siivoaminen, mutta kun enemmistö vieraista on naisia, niin pakko kai se on siivota... vai onko sittenkään...?

Raato-A
Tykittäjä
5294 viestiä

11.12.03 klo 19:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jaqqe Nakuttaja kirjoitti:

Kirottua ku pitäis siivota kämppä ennen lauantaita kun tulee kamuja juopotteleen... Ei vois vähempää kiinnostaa ku siivoaminen, mutta kun enemmistö vieraista on naisia, niin pakko kai se on siivota... vai onko sittenkään...?

Eieieääh... jos ne kerran tulee juopottelee niin sotkunen se kuitenki on sen jälkeen! :lol:

Haxu
Käyttäjä
141 viestiä

11.12.03 klo 19:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

No minä kyllä suosittelen siivoamista, niin on varmaan kivempi kännätäkin, ku ei tarvii kompastuu banaaninkuoriin :lol: (ne on oikeestikin liukkaita)

Miksi muuten leffatykissä osa kuukausista(viesteissä, jotka ovat foorumissa)on englanniksi esim. nov ja osa suomeksi esim. jou

Kaiser
Käyttäjä
1443 viestiä

11.12.03 klo 21:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Auttakaas miestä hädässä: eli tehtävänä olisi kirjoittaa väh. 10 minuuttia kestävä puhe. Ainoa ongelma on, että en keksi aihetta, mistä sen kirjoittaisin! Joten ehdottakaa aiheita! :D Ens keskiviikkoon mennessä pitäis olla valmis.. perkele, kun opettajat osaa antaa paskamaisia kotitehtäviä! :evil: Jostain leffasta sais helposti pidettyä sellasen 5 minuutin puheen, mutta 10 min!!! Ei onnistu :(

Keskustelut