Ärsyttävin näyttelijä

Foorumin päävalikkoonLeffat yleisesti › Ärsyttävin näyttelijä

Jope Pitkäviha
Käyttäjä
1755 viestiä

19.08.05 klo 17:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Migelo kirjoitti:
Raato-A kirjoitti:
Migelo kirjoitti:

the Rock...

Jos tarkoitus oli todistaa, että Cage on tehnyt hyviä elokuvia, niin tämä filmi kannattaa kyllä haudata tosi syvälle. Niin sille tosin kannattaa tehdä muutenkin.

Ihan viihdyttävä toimintapläjäyshän tuo on! Kyllä tuo ny suuren osan muusta hollymäiskeestä hakkaa 100-0 ja onhan siinä sentään Sir Sean Connery ;) .

Mutta valitettavasti, kovin valitettavasti edes Connery pysty pelastamaan tätä onnetonta *****läjää. 1/5 :x Pitääkö joka leffaan tehdä holly-uusintaversio? :twisted:

SpinalCrap
Käyttäjä
732 viestiä

19.08.05 klo 18:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sean Penn on mun mielestä hyvin ärsyttävä näyttelijä.

3972 viestiä

19.08.05 klo 18:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vibot kirjoitti:

Mitä ihmeen ärsyttävää hänessä on? Minun mielestäni hän on todella hyvä näyttelijä.

Hush-hush
Käyttäjä
1031 viestiä

19.08.05 klo 18:28 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ville kirjoitti:
Vibot kirjoitti:

Mitä ihmeen ärsyttävää hänessä on? Minun mielestäni hän on todella hyvä näyttelijä.

Ainakin mulla toi ärsyttävyys lähtee ennen kaikkea ulkonäöstä eikä näyttelijäntaidoista. Meinaan että miksei näyttelijä voisi olla sekä hyvä että ärsyttävä? Tämmönen tapaus on ainakin Hilary Swank, joka oli niin sietämätön Boys Don't Cryssä, että muuten keskinkertainen elokuva olikin hirveää katsottavaa. Insomniassa, The Coressa ja Million Dollar Babyssä pystyin sentään suhtautumaan aika neutraalisti häneen ja viimeisimmässä hän vetikin ihan ok -roolin, vaikka en itse niin hirveästi pystejä olisikaan lahjoittanut.

Juhani Sementti

19.08.05 klo 20:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

Raato-A kirjoitti:
Migelo kirjoitti:

the Rock...

Jos tarkoitus oli todistaa, että Cage on tehnyt hyviä elokuvia, niin tämä filmi kannattaa kyllä haudata tosi syvälle. Niin sille tosin kannattaa tehdä muutenkin.

Jestas, etkö sä pitäny Rockista. :shock: Pieni osa minusta juuri kuoli...

The Rockhan on parhaimpia toimintaleffoja, joita Hollywood (t)ulosti 90-luvulla. Siinä on kaikkea: Rankan rankkaa paukuttelua eikä mitän hekumoinnillista Lucky Luke - pelleilyä, synkkä yleisilme, Sean Connery & Ed Harris. The only way to make a good action movie. 8)

Taapero
Käyttäjä
164 viestiä

20.08.05 klo 14:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

JohnRambo kirjoitti:

Ehdottomasti Orlando Bloom. Tulee ensimmäisenä mieleen.

Minua ei ärsytä Orlando Bloom. Minusta hän on jotenkin sympaattinen, mutta ei erikoinen näyttelijä, vaikka uskon, että hän tulee kehittymään reippaasti näiden vuosien aikana.

terry
Käyttäjä
34 viestiä

27.08.05 klo 21:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Michelle Pheiffer- arrgh, ruma tuote
Josh Harttnet & Ashton Kutcher: yök yök, varsinkin jälkimmäinen on aivan ahterista
Winona Ryder on hyvä (uransa alkupään) elokuvissa, ei yhtään ärsyttävä ruudussa, ja ainut siedettävä Viattomuuden ajassa, mutta kun se on mennyt kössimään koko homman! Raivostuttavaa ja ärsyttävää!

IdigN1
Tähtääjä
4372 viestiä

28.08.05 klo 01:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

terry kirjoitti:

Michelle Pheiffer- arrgh, ruma tuote

:shock: Siinähän on kaunokainen joka kaunistuu iän myötä!

säpätti
Käyttäjä
9 viestiä

28.08.05 klo 04:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Esko Nikkari ja Mikko Leppilampi. Kaikki kaverit sanoo että Mikko Leppilampi on söpö, mutta minusta se on äklö. Yäk.

IdigN1
Tähtääjä
4372 viestiä

28.08.05 klo 13:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

säpätti kirjoitti:

Esko Nikkari ja Mikko Leppilampi. Kaikki kaverit sanoo että Mikko Leppilampi on söpö, mutta minusta se on äklö. Yäk.

Siis puhutaanko ärsyttävyydellä nyt sitä että ei pidä tyypin ulkonäöstä vai siitä ettei pidä tämän mahdollisista maneereista tai tämän näyttelemisestä elokuvissa? Miten se, että joku ei ole söpö, tekee jostakusta ärsyttävän? Aika karu on maailma tänäpäivänä...

3972 viestiä

28.08.05 klo 13:52 - linkitä tähän kommenttiin: #

IdigN1 kirjoitti:
säpätti kirjoitti:

Siis puhutaanko ärsyttävyydellä nyt sitä että ei pidä tyypin ulkonäöstä vai siitä ettei pidä tämän mahdollisista maneereista tai tämän näyttelemisestä elokuvissa? Miten se, että joku ei ole söpö, tekee jostakusta ärsyttävän? Aika karu on maailma tänäpäivänä...

Niinpä. Minusta ainakin on hölmöä, jos joku koetaan ärsyttäväksi vain siksi, koska näyttelijä ei ole söpö. Mitä halvatun väliä sillä on? Eikö kuitenkin näyttelijässä ole tärkeintä taidot, eikä ulkonäkö?

Scatter
Käyttäjä
408 viestiä

28.08.05 klo 14:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Minusta ainakin on hölmöä, jos joku koetaan ärsyttäväksi vain siksi, koska näyttelijä ei ole söpö. Mitä halvatun väliä sillä on? Eikö kuitenkin näyttelijässä ole tärkeintä taidot, eikä ulkonäkö?

Asiaa, vaikka suosikkinäyttelijäni onkin Jim Carrey ei hän silti päiväunieni kohde ole. Ehkä naiset näkevät näyttelijät eri tavalla (tai pirustako minä tiedän?)

Scuzzball
Käyttäjä
757 viestiä

28.08.05 klo 15:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ville kirjoitti:

Eikö kuitenkin näyttelijässä ole tärkeintä taidot, eikä ulkonäkö?

Riippuu roolihahmosta. Ei mikään Christina Ricci voi näytellä miss universumia. *provo*

IdigN1
Tähtääjä
4372 viestiä

28.08.05 klo 16:01 - linkitä tähän kommenttiin: #

Scuzzball kirjoitti:
Ville kirjoitti:

Eikö kuitenkin näyttelijässä ole tärkeintä taidot, eikä ulkonäkö?

Riippuu roolihahmosta. Ei mikään Christina Ricci voi näytellä miss universumia. *provo*

Eli tätäkö meinaat että säpätti tarkoitti?

Scuzzball
Käyttäjä
757 viestiä

28.08.05 klo 16:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

IdigN1 kirjoitti:

Niinkun siitä näkyy niin vastasin Villen viestiin. Säpätin viestiin en edes viitsi ottaa kantaa.

IdigN1
Tähtääjä
4372 viestiä

28.08.05 klo 17:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Scuzzball kirjoitti:
IdigN1 kirjoitti:

Niinkun siitä näkyy niin vastasin Villen viestiin. Säpätin viestiin en edes viitsi ottaa kantaa.

Näin, mutta ajattelin vain kun tuosta säpätin viestistä kaikki lähti liikkeelle että tämä olisi tuohon kytköksissä. No, itse joka tapauksessa en luokittele näyttelijää ärsyttäväksi miltä tämä näyttää, vaan että tekee esim joka elokuvassa samanlaisen minua ärsyttävän roolisuorituksen, kenties ei osaa edes näytellä. Mutta pointtini tuli jo sapatin viestiin vastatessani selväksi.

Taapero
Käyttäjä
164 viestiä

06.09.05 klo 19:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Screwball kirjoitti:
Viljami kirjoitti:

Tähän on otettu kantaa muissakin aiheissa, mutta edelleen Michael Keaton ja kaimansa Caine eivät vaan sykähdytä. Huonoiksi niitä ei oikein voi väittää mutta ärsyttävimmiksi kyllä. Ne on näyttelijämaailman borsch-keitto ja tilliliha. Hyi olkoon.

Caine on loistokas tyyppi. Olet vain katsonut vääriä elokuvia. Ei, se ei ole mahdollista, hänellähän on vain hyviä ja loistavia elokuvia.
no, mielipiteet on aina mielipiteitä. Keaton on kyllä ärsyttävä näyttelijä, samoin Jeff Goldblum. Miksi aina yhdistän nämä kaksi kaveria?

Caine on kyllä tämän maapallon yksi parhaista näyttelijöistä upean karismansa kanssa^^ Ihan huokaisee kun hänet näkee.

Keatonilla on kyllä hauskat huulet, mutta oikein hyvä näyttelijä:)
Jeff Goldblum on oikein mukavan ja hauskan oloinen heppu, eikä näyttelemisessä ole haukkumista.

Taapero
Käyttäjä
164 viestiä

06.09.05 klo 19:38 - linkitä tähän kommenttiin: #

gggolem kirjoitti:

Michael Caine (järkyttävä sammakko!)

Tuo on asiatonta! Hänkin on ihminen! Jos näkee Michaelin tilalla sammakon, on jokin vinossa. Mieshän on niin komea kun olla ja voi! :D

Tarantiino
Käyttäjä
12 viestiä

30.10.05 klo 11:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

No mun mielestä ärsyttävä näyttelijä on Sandra Bullock

Puhelinpervo
Käyttäjä
125 viestiä

30.10.05 klo 11:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Robin Williams on niin ärsyttävä samoten kun John Goodman. Kummankaan leffoja en kovin suurella halulla katso!

Keskustelut