Ärsyttävin näyttelijä

Foorumin päävalikkoonLeffat yleisesti › Ärsyttävin näyttelijä

Taapero
Käyttäjä
164 viestiä

03.08.05 klo 13:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Viisas kirjoitti:

George Clooneystä paistaa itserakkaus läpi.

Yhdessä jaksossa Tuomas & Juuso Experiensissä eräs suomalainen naistoimittaja oli vieraana. Hän sanoi, että George Clooney on kaikista mukavin näyttelijä, jonka hän on Hollywoodissa tavannut. Enpä usko, että kovin itserakkaat ihmiset ovat kamalan mukavia. Minusta George vaikuttaa symppikselle.

Taapero
Käyttäjä
164 viestiä

03.08.05 klo 13:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Zorge kirjoitti:

Robin Williams on kyllä yksi ärsyttävimmistä näyttelijöistä niiden maneereidensa kanssa.

Robin on niin mukava mies kun olla ja voi^^ Todella hieno näyttelijä ja niin suloinen!

Luxi
Käyttäjä
955 viestiä

03.08.05 klo 13:33 - linkitä tähän kommenttiin: #

Taapero kirjoitti:

Yhdessä jaksossa Tuomas & Juuso Experiensissä eräs suomalainen naistoimittaja oli vieraana. Hän sanoi, että George Clooney on kaikista mukavin näyttelijä, jonka hän on Hollywoodissa tavannut. Enpä usko, että kovin itserakkaat ihmiset ovat kamalan mukavia. Minusta George vaikuttaa symppikselle.

Ben Affleck kuuluu kuulemma myös tähän mukavien tähtien joukkoon.

Sappy
Käyttäjä
161 viestiä

03.08.05 klo 14:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Screwball kirjoitti:
Taapero kirjoitti:

Brad Pitt. Oikea kiiltokuvapoikien kuningas ja erittäin tylsä. Oikea jenkkipoika, eikä ikinä ole tuonut rooleihinsa mitään uutta (paitsi 12 apinaa)

Tsiigaileppa Pittiä Fincherin leffoissa, saatat yllättyä.

Ja aika ironista lukea tuo Pittin haukkuminen hepulta jolla on Johnny Deppin kuva avatarena :roll:
Pitt kunniaan

Asiahan ei tietenkään minulle kuulu mutta minä vaan sanon että eikös Taaperon avatarena ole punasilmäinen Gary Oldman Bram Stokerin Draculassa?

Taapero
Käyttäjä
164 viestiä

03.08.05 klo 16:12 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sappy kirjoitti:
Screwball kirjoitti:
Taapero kirjoitti:

Brad Pitt. Oikea kiiltokuvapoikien kuningas ja erittäin tylsä. Oikea jenkkipoika, eikä ikinä ole tuonut rooleihinsa mitään uutta (paitsi 12 apinaa)

Tsiigaileppa Pittiä Fincherin leffoissa, saatat yllättyä.

Ja aika ironista lukea tuo Pittin haukkuminen hepulta jolla on Johnny Deppin kuva avatarena :roll:
Pitt kunniaan

Asiahan ei tietenkään minulle kuulu mutta minä vaan sanon että eikös Taaperon avatarena ole punasilmäinen Gary Oldman Bram Stokerin Draculassa?

Kyllä se on Gary Oldman. Niin ihana näyttelijä^^
Ja on pakko sanoa tähän se, että kyllä, Johnny Depp on näyttelijä, joka tuo esille vain näyttelijäntaitonsa. Minulle hänen ulkonäkönsä on sivuseikka. Johnny on loistava luonnenäyttelijä, olen hulluna niihin! Minä pidän Johnnysta. Mielenkiintoinen näyttelijäpersoona.
Olen nähnyt Brad Pittiltä elokuvia: Mexican, Ocean`s Eleven, Seitsemän, Intohimon tuulet ja 12apinaa. Ainoastaan minun mieleeni painui vain 12apinaa-elokuvan suoritus. Se oli todella hyvä!
Muut eivät ole jääneet erityisesti mieleeni. On kuitenkin pakko myöntää, että Seitsemän-elokuva pitäisi katsoa uudestaan, kun kaikki puhuvat, että siinä Brad tekee myös hyvän suorituksen. Muut ovat olleet mulle vain ohimeneviä suorituksia.Kyllä Brad Pittillä on karismaa, mutta ei sellaista, joka tehoaisi pysyvästi minuun. Ja suosituksesta voisin vilkaistakkin jossakin välissä nuo Fincherin leffat. Mutta saahan minulla mielipiteitä olla.
Minusta tiedetään, että kiiltokuvapojat ei iske minuun. Se kuuluu minun luontooni ja tulee jatkossa olemaan kaikessa mukana minne menenkin. En kuitenkaan ole ennakkoluuloinen. En todellakaan.
Johnny Depp on komea mies, mutta minuun hän on tehnyt vaikutuksen elokuvavalinnoillaan ja muuntautumiskyvyillään mitä erillaisimmiksi hahmoiksi.

graniitti
Käyttäjä
917 viestiä

03.08.05 klo 16:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

eli jos näyttelijä on komea niin ei voi olla hyvä näyttelijä?

Taapero
Käyttäjä
164 viestiä

03.08.05 klo 16:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

graniitti kirjoitti:

eli jos näyttelijä on komea niin ei voi olla hyvä näyttelijä?

Olenko minä sanonut niin? En.
Johnny Depp on elävä todiste, että voi olla loistava näyttelijä, vaikka onkin komea. Eikä Bradkään huono ole, mutta minusta ei mikään loistavakaan. Brad on hyvä näyttelemään, mutta hän vain ärsyttää minua. Enkä minä voi sille mitään! Brad ei kuitenkaan ole enään mikään teininäyttelijä. Hän on kasvanut siitä ulos ja osaa näytellä. Kuitenkin hänen olemuksessaan on jotain mistä en pidä. Tarkoitan tolla kiiltokuvapoika-sanalla sitä, kuinka Brad Pitt oikein ilmentää sitä poseeramalla inhottavan vähissä vaatteissa missä vain kerkiää. Tietysti se kuuluu Hollywood-tähtien elämään, mutta kyllä siitä voisi kieltäytyä. Johnny Depp on tehnyt niin ja se antaa hänestä erittäin hyvän kuvan näyttelijänä. Hän näyttelee, eikä toimi kaupallisesti. Minä lopetan tähän. Kiitos.
Kamalaa miten yhden mielipiteen takia ihmiset hyökkävät päälle *huokaus*

JohnRambo
Käyttäjä
239 viestiä

03.08.05 klo 17:45 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ehdottomasti Orlando Bloom. Tulee ensimmäisenä mieleen.

Cadillac
Käyttäjä
48 viestiä

09.08.05 klo 18:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sappy kirjoitti:

Ja onhan olemassa sitten vielä se keskiviikon lottomies...sen kohdalla hapuillaan jo asetta. :evil:

Meinaatko Liikasen Erkkiä? Jos meinaat niin älä sure, et ole ainoa.

Calewi

09.08.05 klo 20:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eipä ole epäilystäkään ärsyttävimmästä. Adam Sandler nappaa tämän tittelin helposti. Äijä ei ole ollenkaan hauska ja esiintyy (IMO) surkeissa komedioissa. Aivan totaalinen pohjanoteeraus koko isäntä.

Clementiney
Käyttäjä
62 viestiä

18.08.05 klo 22:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vaikka tiedän, että minulle ehkä tästä motkotetaan, niin sanon Julia Roberts. En varsinaisesti ärsyynny kyseisestä näyttelijästä, mutta jotenkin hänen olemuksensa häiritsee minua. Eikä mielestäni ole saanut mitään sykähdyttävää aikaan.

Taapero
Käyttäjä
164 viestiä

19.08.05 klo 13:48 - linkitä tähän kommenttiin: #

Zorge kirjoitti:

Robin Williams on kyllä yksi ärsyttävimmistä näyttelijöistä niiden maneereidensa kanssa.

Robin Williams on mielestäni todella hyvä näyttelijä ja muutenkin hyvin sympaattinen yksilö^^

Scatter
Käyttäjä
408 viestiä

19.08.05 klo 15:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Chris Tucker

Eli tämä Rush Hourien kimeä-ääninen neekeri.

Scuzzball
Käyttäjä
757 viestiä

19.08.05 klo 16:07 - linkitä tähän kommenttiin: #

Zorge kirjoitti:

/sign

Myöskin, lienkö jo kuinka monta kertaa tässäkin topicissa sanonut, niin nyt se on taas todettu, Nicholas Cage on varma tae huonolle elokuvalle.

IdigN1
Tähtääjä
4372 viestiä

19.08.05 klo 16:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Scuzzball kirjoitti:

Nicholas Cage on varma tae huonolle elokuvalle.

Villi sydän, Arizona Baby, Matchstick men...

Migelo
Käyttäjä
2561 viestiä

19.08.05 klo 16:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

IdigN1 kirjoitti:
Scuzzball kirjoitti:

Nicholas Cage on varma tae huonolle elokuvalle.

Villi sydän, Arizona Baby, Matchstick men...

...Adaptation, the Rock...

Raato-A
Tykittäjä
5294 viestiä

19.08.05 klo 16:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Migelo kirjoitti:

the Rock...

Jos tarkoitus oli todistaa, että Cage on tehnyt hyviä elokuvia, niin tämä filmi kannattaa kyllä haudata tosi syvälle. Niin sille tosin kannattaa tehdä muutenkin.

Scuzzball
Käyttäjä
757 viestiä

19.08.05 klo 16:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Muutama ihan kelpo elokuva siellä lueteltiin, mutta valitettavasti se ei ollenkaan tee Nickistä parempaa näyttelijää vaikka sen ympärillä olisi ihan siedettävä elokuva noin muuten. Sanoin ehkä vähän hassusti, ei se NIIIIIIIN huono ole että se yksin koko leffan onnistuu pilaamaan.

mud
Käyttäjä
145 viestiä

19.08.05 klo 16:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Taapero kirjoitti:
Zorge kirjoitti:

Robin Williams on mielestäni todella hyvä näyttelijä ja muutenkin hyvin sympaattinen yksilö^^

agree :!:

Migelo
Käyttäjä
2561 viestiä

19.08.05 klo 16:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Raato-A kirjoitti:
Migelo kirjoitti:

the Rock...

Jos tarkoitus oli todistaa, että Cage on tehnyt hyviä elokuvia, niin tämä filmi kannattaa kyllä haudata tosi syvälle. Niin sille tosin kannattaa tehdä muutenkin.

Ihan viihdyttävä toimintapläjäyshän tuo on! Kyllä tuo ny suuren osan muusta hollymäiskeestä hakkaa 100-0 ja onhan siinä sentään Sir Sean Connery ;) .

Keskustelut