Turha julkkis!!??

Foorumin päävalikkoonHuttuosasto › Turha julkkis!!??

Arviomies
Käyttäjä
829 viestiä

13.07.05 klo 11:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

IdigN1 kirjoitti:

Karismaa?puhutaanko nyt samasta miehestä?! Chuck Norriksessa ei ole minkäännäköistä KARismaa, ainoa mitä miehellä on on rintaKARvaa ja nekin Bruce repi irti 8) Norris on yks vitsi. Conan O'Brienkin sen tietää. Oletko nähnyt elokuvat kehäkettu ja tulijalka?Niissä vasta on Norriksella karismaa :D

No joo, ehkä sitä tuli taas sokerihumalassa puhuttua paskaa... :D
Itse vaan satun pitämään Braddock (Missing In Action) -elokuvista ja pentuna tuli ahkerasti katsottua Top Dogia (1995) ja Walker Texasista -sarjaa.

Ale
Käyttäjä
2246 viestiä

13.07.05 klo 12:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

Norriksessa on tiettyä, jotain hyvin omituista karismaa. Onhan Norris varteenotettava mies partoineen, mutta ei pärjää kilpailijoilleen.

Raato-A
Tykittäjä
5294 viestiä

13.07.05 klo 12:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Norriksen ainoa hyvä elokuva on Way of The Dragon. Joskin tässä toteutuu taas se ns. Schwarzenegger-syndrooma, eli miehen leffoja on ERITTÄIN hauskaa katsoa, kuten kaikkea kasariactionia. Sillä silloin kun kunnon kasariaction ei ole OIKEASTI hemmetin viihdyttävää, se on kökköydessään pirun hauskaa. Joten Norris ei todellakaan ole turha, mutta hyväksi näyttelijäksi äijää ei kyllä voi mennä kehumaan...

Jope Pitkäviha
Käyttäjä
1755 viestiä

13.07.05 klo 12:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Raato-A kirjoitti:

Norriksen ainoa hyvä elokuva on Way of The Dragon. Joskin tässä toteutuu taas se ns. Schwarzenegger-syndrooma, eli miehen leffoja on ERITTÄIN hauskaa katsoa, kuten kaikkea kasariactionia. Sillä silloin kun kunnon kasariaction ei ole OIKEASTI hemmetin viihdyttävää, se on kökköydessään pirun hauskaa. Joten Norris ei todellakaan ole turha, mutta hyväksi näyttelijäksi äijää ei kyllä voi mennä kehumaan...

Oleen Raadon kanssa pilkulleen samaa mieltä. Ja kyllä se Affleck on hel''tin ärsyttävä.

crazi
Käyttäjä
793 viestiä

13.07.05 klo 12:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jope Pitkäviha kirjoitti:

Ja kyllä se Affleck on hel''tin ärsyttävä.

Ajattelin itsekin noin kauan sitten. Sitten näin Kevin Smithin leffat. Jostain syystä Affleck ei niissä ärsytä. Ehkäpä se osaa ihan oikeasti näytellä.

Miramax Security Guard Gordon: Echo Base, I've got a 10-07: two unauthorized on the lot, requesting backup.
Echo Base: [over Gordon's walkie talkie] I thought that was a 10-82.
Miramax Security Guard Gordon: No sir, a 10-82 is disappearing a dead hooker from Ben Affleck's trailer.
Echo Base: [slightly amused] Oh, that Affleck! Backup on the way...

[several security guards, led by Gordon, have suddenly rushed onto the set of Good Will Hunting 2: Hunting Season]
Miramax Studios Security Guard Gordon: Sorry to interrupt sirs, but we've got a 10-07 on our hands.
Matt Damon: [exasperated] Oh Jesus, again Ben?
Ben Affleck: [cocky] No, bullshit, because I wasn't WITH a hooker today, ha-HA!
Miramax Studios Security Guard Gordon: There they are!
Jay: Affleck, you the bomb in "Phantoms", yo!

Jope Pitkäviha
Käyttäjä
1755 viestiä

13.07.05 klo 13:56 - linkitä tähän kommenttiin: #

crazi kirjoitti:

Ajattelin itsekin noin kauan sitten. Sitten näin Kevin Smithin leffat. Jostain syystä Affleck ei niissä ärsytä. Ehkäpä se osaa ihan oikeasti näytellä.

Minua se Affleck ärsyttää aina. :evil:

Galeazzo
Käyttäjä
97 viestiä

13.07.05 klo 14:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tässä minun "Hall of Fame"ni. Laitan jokaisen perään mielipiteeni:
-Tony Halme :lol:
-Matti Nykänen :?
-Mervi Tapola :?
-Kelly Osbourne :evil:

IdigN1
Tähtääjä
4372 viestiä

13.07.05 klo 15:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

crazi kirjoitti:

Oletko nähnyt nuo Kevin Smithin elokuvat joissa Affleck on?

Jope Pitkäviha
Käyttäjä
1755 viestiä

13.07.05 klo 15:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

IdigN1 kirjoitti:
crazi kirjoitti:

Olen.

IdigN1
Tähtääjä
4372 viestiä

13.07.05 klo 16:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

IdigN1 kirjoitti:
crazi kirjoitti:

Olen.

Väitän että se on useasti pinttyneestä asenteesta kiinni. Jos on päättänyt inhota Affleckia, niin vaikkei sitä oikeasti leffassa inhoaisikaan, tulee tuo tunne automaattisesti. En nyt sano ettet saisi miestä inhota tai että mies ei ole oikeasti ärsyttävä. Mielestäni vain Smithin leffoissa mies ei ärsytä pätkän vertaa.

Jope Pitkäviha
Käyttäjä
1755 viestiä

13.07.05 klo 17:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

IdigN1 kirjoitti:
IdigN1 kirjoitti:
crazi kirjoitti:

Olen.

Väitän että se on useasti pinttyneestä asenteesta kiinni. Jos on päättänyt inhota Affleckia, niin vaikkei sitä oikeasti leffassa inhoaisikaan, tulee tuo tunne automaattisesti. En nyt sano ettet saisi miestä inhota tai että mies ei ole oikeasti ärsyttävä. Mielestäni vain Smithin leffoissa mies ei ärsytä pätkän vertaa.

Minulla ei ole tuollaista asennetta. Ennen jope pidin Affleckista. :oops: :oops: :oops:

IdigN1
Tähtääjä
4372 viestiä

13.07.05 klo 17:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pidit Affleckista? Ja siinä on hävettävää mitä?

Jope Pitkäviha
Käyttäjä
1755 viestiä

13.07.05 klo 18:02 - linkitä tähän kommenttiin: #

IdigN1 kirjoitti:

Pidit Affleckista? Ja siinä on hävettävää mitä?

Okee, unohda koko juttu. Minä vaan en pidä Affleckista yhtään ja sinä taas pidät. Asia loppuunkäsitelty. :o

Raato-A
Tykittäjä
5294 viestiä

13.07.05 klo 18:03 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ben Affleck on harvinaisen ärsyttävä hemmo. Mistäs sitä tietää, saattaisihan tuo olla oikeassa elämässä vaikka kuinka mukava tyyppi, mutta elokuvien välityksellä miehestä on jäänyt harvinaisen negatiivinen kuva. Ei osaa näytellä, mutta selkeästi luulee osaavansa. Ja legendaarinen on myös lausunto, jossa Affleck ilmoitti, että tekee nykyään pelkästään romanttisia komedioita, koska ei halua jäädä historiaan "kovanaamana." :)

...Ja jos siirryttäis nyt takaisin aiheeseen?

Jope Pitkäviha
Käyttäjä
1755 viestiä

13.07.05 klo 18:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

"Kovanaamana"! :lol: :lol: :lol: :lol:

3972 viestiä

13.07.05 klo 18:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Raato-A kirjoitti:

Ben Affleck on harvinaisen ärsyttävä hemmo. Mistäs sitä tietää, saattaisihan tuo olla oikeassa elämässä vaikka kuinka mukava tyyppi, mutta elokuvien välityksellä miehestä on jäänyt harvinaisen negatiivinen kuva. Ei osaa näytellä, mutta selkeästi luulee osaavansa. Ja legendaarinen on myös lausunto, jossa Affleck ilmoitti, että tekee nykyään pelkästään romanttisia komedioita, koska ei halua jäädä historiaan "kovanaamana." :)

Ben Affleck toimintasankarina? Ei tule siitä muuten mitään. Affleck ei kerta kaikkiaan sovi toimintaelokuviin.

Raato-A
Tykittäjä
5294 viestiä

13.07.05 klo 21:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ville kirjoitti:
Raato-A kirjoitti:

Ben Affleck toimintasankarina? Ei tule siitä muuten mitään. Affleck ei kerta kaikkiaan sovi toimintaelokuviin.

Ööö... tota... juu. Siis, häh? Olen toki täysin samaa mieltä kanssasi, mutta mitäs nyt oikeastaan tarkoitit tuolla?

SpaceCadet1
Käyttäjä
3045 viestiä

14.07.05 klo 19:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

Raato-A kirjoitti:
Ville kirjoitti:
Raato-A kirjoitti:

Ööö... tota... juu. Siis, häh? Olen toki täysin samaa mieltä kanssasi, mutta mitäs nyt oikeastaan tarkoitit tuolla?

Lainaten Raatoa: Häh? :) Ja palaten lyhkäisesti Affleckin kommenttiin; tuskinpa romanttisissa komedioissa esiintyminen muuttaa sitä faktaa, että miehen naamavärkki näyttää kuin kirveellä veistetyltä (hence: "kovanaama").

Cadillac
Käyttäjä
48 viestiä

18.07.05 klo 18:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

Scatter kirjoitti:

-salaraka-marika

Tätä Marika Fingeroosin julkisuutta on pakko ihmetellä: Se ei näköjään vaadi mitään muuta kuin rikkaan kyläkauppiaan naimista että pääsee otsikoihin. Ja sitten joka viikko joka lehden kannessa hän roikkuu uuden miehensä kanssa ja hehkuttelee "kuinka onnellisia olemme, mikään ei estä meidän rakkauttamme..." Blaa Blaa!

Herman Tottooro
Käyttäjä
547 viestiä

11.09.05 klo 23:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Turhia julkkiksia on kyllä Suomessa niin helvetin paljon liikaa että huh huh. Kaiken maailman salarakkaat jne.

Teuvo Loman
Marika Fingeroos
Martina Aitolehti
Mervi Tapola
Jutta Jussila
Jasmin Mäntylä
Vesa Keskinen
...

Keskustelut