Turha julkkis!!??

Foorumin päävalikkoonHuttuosasto › Turha julkkis!!??

T-2000
Käyttäjä
267 viestiä

14.05.11 klo 16:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jumalauta tuksu... Ja vittu aitolehti... Sen uus ohjema pitäs viedä saunan taakse lopetettavaksi.

Key
Käyttäjä
1240 viestiä

20.08.11 klo 17:42 - linkitä tähän kommenttiin: #

Olenkohan ensimmäinen täällä joka mainitsee Petri Nygårdin nimen. Juuri esille pongahtanut määkiä lähinnä viehättää 10-vuotiaita pojankoltiaisia. Ei sitä musiikkiakaan kauan jaksa kuunnella. Ihan järjetöntä laulaa kaljasta!! Kuunteleekohan kukaan täältä tykistä Nygårdia?

Maximus
Käyttäjä
1316 viestiä

20.08.11 klo 19:29 - linkitä tähän kommenttiin: #

Key kirjoitti:

Kuunteleekohan kukaan täältä tykistä Nygårdia?

Minä! Sukunimenikin on sama... tosin miehen biisit on tässä kesän aikana jo kulutettu loppuun, mutta muuten menee ihan bile/huumori meinigissä.

Mowgli
Tykittäjä
1317 viestiä

20.08.11 klo 19:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Maximus kirjoitti:
Key kirjoitti:

Minä! Sukunimenikin on sama... tosin miehen biisit on tässä kesän aikana jo kulutettu loppuun, mutta muuten menee ihan bile/huumori meinigissä.

Mun mielestä tuntuu jotenkin vain väärältä/nololta, että 36-vuotias äijänköriläs edes huumorimielessä määkyy teinitytöille pillusta ja ryyppäämisestä.

Arskafan1
Käyttäjä
7 viestiä

18.06.12 klo 00:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mowgli kirjoitti:
Maximus kirjoitti:
Key kirjoitti:

Mun mielestä tuntuu jotenkin vain väärältä/nololta, että 36-vuotias äijänköriläs edes huumorimielessä määkyy teinitytöille pillusta ja ryyppäämisestä.

Totta,ehkä turhin teinien muoti-ilmiö mitä voi olla,toivottavasti sekin loppuu joskus :/. edit(:3): oho tulikin ketusti liikaa lainauksia mukaan.

JohnieH
Käyttäjä
19 viestiä

18.01.13 klo 17:31 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mowgli kirjoitti:
Maximus kirjoitti:
Key kirjoitti:

Kieltämättä kuulostaa aika väärältä noin pantuna:D Enpä ees kyllä tiennyt äijän ikää aikasemmin, mutta nyt kun tiedän, niin aika turhalta jätkältä kieltämättä kuulostaa. Oon kyllä sen biisejä joskus kuunnellu ja joistakin tykännytkin, mutta mie nyt oonkin vielä tämmönen "kehittymätön" nuori vatipää ja aina ryypiskellessä on joskus tullut silloin tällöin tommosia "bilebiisejä" kuunneltua..

Mun mielestä turhia julkkiksia: Noh, suomalaisista julkkiksista ainakin Tuksu tulee heti mieleen tietysti, ja sitten nämä "Viidakon tähtöset".. Jenkkiläisistä ainakin nämä Jersey Shoren idiootit.

Joginen
Käyttäjä
21 viestiä

07.02.13 klo 00:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Näitähän riittää. Muutamia mainitakseni niin:
Johanna Tukiainen, Martina Aitolehti ynnä muut tämmöiset salarakkaina julkisuuteen tulleet ja nämä kaikki tosi-tv ohjelmien osallistujat esim. BB-kilpailijat. Vesa Keskinen, Tauski, Matti Nykänen.

Ulkomaalaisista taas ainakin Kelly Osbourne ja Brooke Hogan, jotka kummatkin ovat suurimmaksi osaksi nousseet pinnalle isänsä ansiosta.

elite
Käyttäjä
14 viestiä

06.11.13 klo 13:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kelly Osbournehan on varsin räväkkä mimmi!

juha82
Käyttäjä
22 viestiä

21.07.15 klo 09:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itte sitä mieltä, etten käytä sanaa turha kenestäkään, paitsi kiusaajatyypit eivät saa pisteitä eivätkä hullut tappajat.
Sana turha on hieman turha, mut riippuu....juuri kuten analysoin.
Ylipäätään työttömät ihmiset saavat liikaa paskaa niskaansa.
Itte käyn osittain duunissa, mutta oon saanu siitäki vittuilua osakseen.
En vain ymmärrä ihmisiä ja tätä maailmaa.
Olen niin erilainen.
Elämänfilosofiaani kuuluu oma vapaus ja individualismi, sillä ihminen pitää nähdä yksilönä.
Päivä kerrallaan tässä hetkessä elämistä!
Sana turha on turha.
Mun mielipide.
Ja pidän sitä oikeastaan absoluuttisena faktana, että sana turha on turha.
Ihmisiä ei pidä haukkua, jos ei oo oikeasti syytä siihen.
Jos ihmisyyttä mietitään, niin juuri ilkeys ja tappaminen eivät kuulu ihmisyyteen.
Siksi ne pitää tuomita.
Muut "synnit" ovat pienempiä eikä niistä pidä muodostaa mielipidettä, että hei sä oot ihan turha, kun oot itsepäinen, itserakas tai petät puolisoasi.
Ne ovat kuitenki pienempiä syntejä.
Ihminen pitää nähdä kokonaisuutena.

Elämänfilosofiaani kuuluu myös muiden ilkeistä kommenteista kuollut suhtautuminen niihin eli laittaa toisesta korvasta ulos.
Oikeasti todellista rohkeutta on se, että elää kuten itse haluaa.

juha82
Käyttäjä
22 viestiä

21.07.15 klo 09:15 - linkitä tähän kommenttiin: #

T-2000 kirjoitti:

Jumalauta tuksu... Ja vittu aitolehti... Sen uus ohjema pitäs viedä saunan taakse lopetettavaksi.

Tuksua nyt puolustan hieman eli sitä on provosoitu liikaa, mutta tietenki Tuksu on heikkopäinen, kun on suuttunut ja tapellut sekä sortunu itse myös kiusaamiseen.
Kehittymisen paikka??
Tuksu ei oo todellakaan pohjimmiltaan paha ihminen.
Pitää nähdä kokonaisuus!!
Tuksua en sanoisi kaikkein sairaimmaksi ihmiseksi.
ON nimittäin pahempiakin.
Yleensä pahimpia ovat juuri ne Tuksun kiusaajat, jotka aiheuttaa Tuksun häiriökäyttäytymisen.
Tuksu ei kuitenkaan itsekään oo puhdas pulmunen.
Näin.
Tämä on itseasiassa FAKTA, absoluuttinen faktas, sillä oma tyylini perustuu älykkyyteen ja humanismiin.
Humanismia oon lukenutkin netin kautta.

abneri
Käyttäjä
319 viestiä

07.08.16 klo 08:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

Janne Kataja.
Ai saatana että mua vi##ttaa sen naama telkkarissa.
Se on nyt vuosikaudet kiertäny joka ohjelmassa
missä vaan on vieraita,ja aina tekis mieli tintata sitä kuonoon.
Ja nyt se hemmetin putuhousu saa taas uuden
ohjelman,joku kuokkavieras-ripuli nelosella..
..jee..

ji
Käyttäjä
3800 viestiä

31.12.16 klo 01:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Anni Hautala piste

Brutus
Käyttäjä
931 viestiä

31.12.16 klo 15:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ei ehkä enää niin, mutta joku aika sitten oli vielä jatkuvasti julkisuudessa se "Sara the kielinainen", joka pääsi pitkäksi aikaa otsikoihin vetämällä jonkun minuutin videon eri kieliä sekasin. Pippa Middleton on toinen. Vielä pari vuotta sitten suunnilleen sen jokaisesta liikkeestä ja vaatekappaleesta nousi iltaläpysköissä valtavat copy-paste -otsikot vaikkei se edes liity suomalaisiin mitenkään. Ei enää tule niin seurattua tätä kotimaista valtamediaa, kiitos näiden ja muiden vastaavien ärsyttävien tusinajulkkisten.

abneri
Käyttäjä
319 viestiä

07.03.17 klo 10:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Maria Veitola.
Onko mulla mennyt jotakin ohi vai miksi kyseinen henkilö on jatkuvasti esillä?
Ei kai se pelkkä rumaksi haukkuminen syy julkisuuteen ole,koska siinä tapauksessa..
*Oikaisee kravattia ja kampaa tukkaansa porsaankyljyksellä*
Nyt on jostaki tukanvärjäyksestä sitte kova poru ku vanhemman näköseks teki
eikä niin saa sanoo ku pitää vaan kehua..Voivoi sentään..

jobes
Käyttäjä
13 viestiä

10.03.17 klo 22:30 - linkitä tähän kommenttiin: #

Sara "kielinainen" Forsberg palasi Suomeen maitojunalla kun huomasi, että asiat eivät Amerikan mantereella menneet kuin Strömsössä. Hieman jopa naurattaa että kyseinen henkilö oli mukana Talentin tuomaristossa ja nykyään jopa yhdessä Nelosen ohjelmassa yksi juontajista.

Masu
Käyttäjä
79 viestiä

02.04.18 klo 18:09 - linkitä tähän kommenttiin: #

En halua nimetä vain yhtä turhaa julkkista. Kaikki CokeTV Suomen äänekkäät teinistarat ovat juuri sitä sosiaalisen median suoltamaa lifestyle-syöpäviihdesukupolvea, jota fanitetaan uskomattoman paljon. En vain ymmärrä, miksi kukaan haluaisi seurata näiden tavallisten oloisten nuorten #hashtag-touhuja sen sijaan että voisi itse olla opettelemassa musiikkia, kieliä, luonnontieteitä tai katsomassa jotain, mikä voisi oikeasti inspiroida ja tuoda sisältöä omaan arkeen. He ovat idoleita, mutta miksi? Mikä tekee heistä spesiaaleja? Nykypäivänä viihdyttäjiä voivat olla kaikenlaiset tavikset, jotka vain omaavat nettiyhteyden, mutta itse ainakin katsoisin mielelläni jotain minkä luomiseen on upotettu ajatustakin enemmän kuin tunti pari. Tai jotain, mikä ei vaikuta korporaation kaupalliselta aivopesulta. En olisi muuten varmaan edes törmännyt tähän kanavaan ellei mainostus olisi häirinnyt omaa surffailua.

(esittelyvideo on sentään lyhyt)

Brutus
Käyttäjä
931 viestiä

27.10.19 klo 21:13 - linkitä tähän kommenttiin: #

Vuoden 2019 turhin ja ärsyttävin julkkis on kyllä ylivoimaisesti Janni Hussi. Tuohan oli joskus nuoruudessaan ihan lahjakaskin fitness-malli, mutta nykyään sen päivätyötä taitaa olla koko elämänsä selostaminen Suomen kansalle. Olen kuullut, miten joidenkin ihmisten tapahtumarikkaat elämät muistuttavat jotain saippuaoopperaa,mutta Janni Hussin tapauksessa siitäkin tulee mieleen pelkästään joku Kupla: 1. tuotantokausi, vielä ei ole ufot kaapanneet ja saaneet raskaaksi tai antikristus piileskellyt kellarissa, mutta kaikki muu jostain syövästä ja ihmeparantumisesta lähtien on jo nähty.

Toinen samanlainen on joku nevöhööd tositeevee- ja somejulkkis Janita Lukkarinen. Tämä on siis se korppikotkajournalistien rakastama täti, millä on ilmeisesti todettu joku syöpä ja nyt koko mediamaailma uutisoi kunnon karnevaalihengessä päivittäin, parhaimmillaan tuntien välein miten nyt on jo hautakivikin valittu, ihmelääke löydetty, lääkärit on pönttöpäitä tai olo on muuten vaan ikävä ja Johanna Tukiaistakin harmittaa. Jahka tuosta aika jättää, niin sitä roskauutisoinnin tulvaa ei enää pidättele mikään. Median tarve karnevalisoida ihmisten hädällä ja onnettomuuksilla on muutenkin pirun oksettavaa.

Keskustelut