Ikuinen, synkkä ja sysimusta syyskausi

Foorumin päävalikkoonHuttuosasto › Ikuinen, synkkä ja sysimusta syyskausi

barros
Käyttäjä
1349 viestiä

01.09.10 klo 22:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Koska minun on väitetty aivopieruilleen tykissä, niin voisin kaikkiin edellä mainittuihin syytöksiin kysyä, että kuinka tätä syksyä saisi pidennettyä kaikin mahdollisin keinoin. Onko se paras tapa tehdä oikeanlaista musiikkia kuuntelemalla vai suosia elokuvan katsomista.

Kelpaako piirretyt vai rankka tykitys vaikeakulkuisen talven yli. Mikä on paras lääke tähän reissuun tai reitin löytämiseen tien ylitysrampin läpi. Keinolla millä hyvänsä on hyvä saada rattoisaa ja Suomen ihkaomaa vuodenaikaa vain ja ainoastaan lisää. Kerropa kantasi tähän kiperään paikkaan ja asiankuuluvaan sävyyn, kuten toivoa sopii.

Devin Townsend - Addicted [www.youtube.com]

doomsdaymachine
Käyttäjä
1569 viestiä

01.09.10 klo 23:22 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lyhyesti sanottuna, sinä et ole aivopieruja laukonut, vaan ne jotka väittävät sinun aivopieruilleen täällä. Piste.

sulo
Käyttäjä
3301 viestiä

01.09.10 klo 23:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

doomsdaymachine kirjoitti:

Lyhyesti sanottuna, sinä et ole aivopieruja laukonut, vaan ne jotka väittävät sinun aivopieruilleen täällä. Piste.

barros
Käyttäjä
1349 viestiä

01.09.10 klo 23:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kiitos ja kumarrus. Olikos siulla tohon otsikkoon vielä lisättävää. Mukava nähdä kuitenkin palautetta olipa se muodossa, jos toisessa, sillä harvoin tykissä sitä saa.

doomsdaymachine
Käyttäjä
1569 viestiä

02.09.10 klo 15:49 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hmm,,, no otsikkoon en löydä kummempia lisäyksiä.

Sulolle: Minä ja barros emme ole missään suhteessa jos yritit siihen suuntaan vihjailla.

barros
Käyttäjä
1349 viestiä

02.09.10 klo 15:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Hmm,,, no otsikkoon en löydä kummempia lisäyksiä.

Sulolle: Minä ja barros emme ole missään suhteessa jos yritit siihen suuntaan vihjailla.

http://www.imdb.com/title/tt1045772/

Ei olla ei, vaikka Jim Carreyn eli yhden lempparinäyttelijän viimeisimmästä leffasta ja sen juonen osalta voisi toisin päätellä. doomsdaymachine kuiteskin pistää aina parastaan forumeilla, hyvinkin mukava heppu tuntuisi olevan, vielä täytyy sanoa kanssa.

doomsdaymachine
Käyttäjä
1569 viestiä

02.09.10 klo 16:36 - linkitä tähän kommenttiin: #

Joo meikäläinen yrittää aina parhaansa.
Ja barrokselle kiitos fanituksesta. Paras keino syksyn pidentämiseen on ankara työnteko ja halvannäköisten camp leffojen katsominen.

apc 53
Tykittäjä
139 viestiä

02.09.10 klo 17:11 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kysyn nyt Barros ihan vakavissani, enkä vittuillekseni. Ihan näin mielenkiinnosta, että onko sulla todettu lukihäiriö vai siis mitä täällä tapahtuu.

barros
Käyttäjä
1349 viestiä

02.09.10 klo 17:14 - linkitä tähän kommenttiin: #

apc 53 kirjoitti:

Kysyn nyt Barros ihan vakavissani, enkä vittuillekseni. Ihan näin mielenkiinnosta, että onko sulla todettu lukihäiriö vai siis mitä täällä tapahtuu.

Ei. Määritteles lukihäiriö vain.

apc 53
Tykittäjä
139 viestiä

02.09.10 klo 17:16 - linkitä tähän kommenttiin: #

barros kirjoitti:
apc 53 kirjoitti:

Ei. Määritteles lukihäiriö vain.

Lukivaikeus tai lukihäiriö eli dysleksia on todennäköisesti neurologinen tai neurobiologinen häiriö, joka vaikeuttaa henkilön lukemista, kuulemista ja kirjoittamista. Dysleksian takana olevia geenivirheitä on löydetty ainakin neljä. Oireina voi olla esimerkiksi lukemisessa sen hitaus tai vaikeus, oikeinkuulemisen vaikeus, kirjoittamisessa kirjainten tai niiden paikan sekoittuminen tai kirjaimia on liikaa tai liian vähän tai jopa sanoja puuttuu. Lukihäiriön vaikeutta kuvataan nykyisin asteikolla yhdestä neljään.

Näin sen on joku minua viisaampi joskus määritellyt.

barros
Käyttäjä
1349 viestiä

02.09.10 klo 17:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

^ Oikein kuulemisen vaikeutta olen huomannut ja nykyisellään aina enemmissä määrin. Melko tarkkahan tuo analyysi taitaa olla, liekö ihan professorin asteelta saneltu alas päin.

Ihminenhän on tietyllä tavalla eläin kaiken oppimisen suhteen ja omia oppimismenetelmiä sekä lukihäiriötä voi joka tapauksessa korjata. Oppimisneuvoja, kuraattori tms. ihan ammattiapua tuohon nykyisessä koulusysteemissä on mahdollista saada. Ensimmäinen askel on tuon ongelman myöntäminen, jos siihen itse haluaa helpotuksen omalle kohdalleen. Sitä rataa, mutta se siitä aiheesta tällä erää.

Anthem Part Two [www.youtube.com]

Sgt.Rane
Käyttäjä
523 viestiä

02.09.10 klo 18:06 - linkitä tähän kommenttiin: #

OFF-TOPIC

Itse olen viihtynyt täällä foorumilla ihan barroksen vuoksi: hänen tekstejään on todella hauska lukea, kun siinä on erittäin anarkistisella otteella rikottu kielioppi- sekä ymmärtämiskaavaa. Ilman tuolaisia loistavia persoonia kuten barros tämä foorumi ei olisi kovinkaan mielenkiintoinen paikka.

Ja barros lähti fanitukseen.

ON-TOPIC

CMX:n kuuntelu sopii syyskuuhun yhtä hyvin kuin tupakka työmiehen huuleen, joten sitä heti tulille.

machine
Käyttäjä
268 viestiä

02.09.10 klo 19:04 - linkitä tähän kommenttiin: #

minäkään en haluaisi vittuilla, mutta joudun välillä lukemaan barroksen viestit kymmenen kertaa läpi enkä silloinkaan oikein ymmärrä että mitä hän sanoo. nothing personal.

edit// niin ja itse kuuntelen Green Dayn Wake Me Up When September End -biisiä aina syksynä. Vaikka bändi onkin nykyään aika tylsää poppia niin tästä biisistä tulee aika siistit fiilikset... ainakin minulle.

Maximus
Käyttäjä
1316 viestiä

02.09.10 klo 19:47 - linkitä tähän kommenttiin: #

Noniin menee yli taas hieman tämmöset muista ihmisistä diagnosien tekeminen tai jutustelu foorumiviestien perusteella. Eiköhän anneta kaikkien vain olla omia itsejään, oli sitten hieman vaikeaselkoisempaa tai samaa settiä muiden kanssa.

Edit.

Tykkiläiset <3

Jerry C
Käyttäjä
536 viestiä

03.09.10 klo 19:57 - linkitä tähän kommenttiin: #

Maximus kirjoitti:

Noniin menee yli taas hieman tämmöset muista ihmisistä diagnosien tekeminen tai jutustelu foorumiviestien perusteella. Eiköhän anneta kaikkien vain olla omia itsejään, oli sitten hieman vaikeaselkoisempaa tai samaa settiä muiden kanssa.

Niin ja aiheestahan ei saa keskustella asiallisesti missään nimessä kuten ohessa on tehty. Kai sitä nyt rehellisen kysymyksen saa esittää ja mielipiteensä asiasta laukoa, kunhan pitää järjen päässä.

Syksy (tuo vuodenajoista vittumaisin) taittuu itselläni yllättäen helposti Ennio Morriconen, King Crimsomin ja Pink Floydin avustuksella. Välistä on jopa ihan mukava mennä pihalle hiimailemaan esim. Saucerful of secrets mp3-soittimessa pauhaten vaikka kuinka myrskyinen keli olisi kyseessä. Jos oikein synkistellä haluaa niin Kaurismäen Zombie ja Kummitusjuna antaa myös kivan lisämausteen syksyyn.

Tietysti ajoittainen pers'kännien veto palauttaa toisinaan mukavasti takaisin maan pinnalle :)

Maximus
Käyttäjä
1316 viestiä

04.09.10 klo 09:55 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jerry C kirjoitti:
Maximus kirjoitti:

Niin ja aiheestahan ei saa keskustella asiallisesti missään nimessä kuten ohessa on tehty. Kai sitä nyt rehellisen kysymyksen saa esittää ja mielipiteensä asiasta laukoa, kunhan pitää järjen päässä.

Omaakohan Jerry C jonkunsortin mielisairauden, kun en kyllä ymmärrä miten muuten kukaan voisi kirjoittaa kenenkään pitävään järkeä päässä kun meistä tykkiläisistä puhutaan? :o

Jerry C
Käyttäjä
536 viestiä

05.09.10 klo 18:35 - linkitä tähän kommenttiin: #

Maximus kirjoitti:

Omaakohan Jerry C jonkunsortin mielisairauden, kun en kyllä ymmärrä miten muuten kukaan voisi kirjoittaa kenenkään pitävään järkeä päässä kun meistä tykkiläisistä puhutaan? :o

Se ei minun päänsärkyni ole jos sinä et jotain itsestään selvää asiaa ymmärrä.

Minähän en ole mielisairas. Kaikki muut ovat ja täten väittävät minun olevan.

doomsdaymachine
Käyttäjä
1569 viestiä

09.09.10 klo 19:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

^
Olenko siis minäkin mielisairas?

zBeatrixKiddo
Käyttäjä
56 viestiä

02.11.10 klo 16:50 - linkitä tähän kommenttiin: #

machine kirjoitti:

minäkään en haluaisi vittuilla, mutta joudun välillä lukemaan barroksen viestit kymmenen kertaa läpi enkä silloinkaan oikein ymmärrä että mitä hän sanoo.

Ja minä luulin että se vika on oman pääni sisällä, kun mun keskittymiskyky on muutenkin rappeutunut kun teen liikaa kaikkea epäviisasta. Aika pitkälti kyllä tykkään tuosta barroksen tavasta kirjoitella.

Syksystä selviää sillä, että kuuntelee musiikkia liian lujaa ja liian paljon.

Sitä paitsi syksyllä on pimeää, ja pimeys on hyvä asia, koska silloin ulkona voi liikkua suhteellisen huomaamattomasti. Ja sitä huomaamattomuutta voi tietenkin käyttää hyödyksi kaikin mahdollisin kieroutunein tavoin.

wednesday
Käyttäjä
275 viestiä

20.08.11 klo 18:10 - linkitä tähän kommenttiin: #

Rakastan synkkää ja sysimustaa syksyä, koska yksinkertaisesti se sopii parhaiten harrastuksilleni, kuten leffailuun ja kirjoittamiseen. Mikäs sen ihanampaa kuin istua myrskyisenä iltana sisällä peiton alla, katsoa hyvää elokuvaa ja syödä suklaata. <3

Keskustelut