Mitä mielenkiintoisia leffoja on tekeillä/suunnitteilla?

Foorumin päävalikkoonHuttuosasto › Mitä mielenkiintoisia leffoja on tekeillä/suunnitteilla?

Zorge
Käyttäjä
1198 viestiä

19.11.03 klo 12:39 - linkitä tähän kommenttiin: #

Eikös sitä Goodfellas 2 sta olla suunniteltu.

ji
Käyttäjä
3800 viestiä

19.11.03 klo 17:25 - linkitä tähän kommenttiin: #

En ole ikinä kuullutkaan eikä ole imdb:kään...

Zorge
Käyttäjä
1198 viestiä

19.11.03 klo 18:58 - linkitä tähän kommenttiin: #

Lue "al vs. robert" -topicista lisää

John Lennonjohto
Käyttäjä
5265 viestiä

20.11.03 klo 15:26 - linkitä tähän kommenttiin: #

Matti Nykäsestä tehdään elokuva. Sille on tosin varatti jo oma topiccinsakin: http://forum.leffatykki.com/viewtopic.php?t=649

Brr.

ji
Käyttäjä
3800 viestiä

14.12.03 klo 21:21 - linkitä tähän kommenttiin: #

Uusi versio The Amityville Horror -leffasta on tulossa 2004. Tämän sain selville kun katsoin äsken alkuperäisen, vuodelta -79 ja tsekkalilin databasesta infoja... tästä taas tulikin mieleen, että onko Shining ottanut kirvesjutusta vaikutteita, sillä tässä leffassa sitä käytetään reilusti, kuten ovenpilkkomiseen "Jamie!"... Ja Hohtohan on 80-vuoden leffa. No joo... en muista millon itse kässäri on valmistunut, mutta uskon, että Amityville Horror on kuitenkin ennen sitä. Molemmathan keskittyy yliluonnolliseen asiaan ja kaikenkukkuraksi vielä isoon taloon.

Juhani Sementti

15.12.03 klo 16:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

ji kirjoitti:

"Jamie!"...

JAMIE?!?

Raato-A
Tykittäjä
5294 viestiä

15.12.03 klo 17:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

ji kirjoitti:

Uusi versio The Amityville Horror -leffasta on tulossa 2004. Tämän sain selville kun katsoin äsken alkuperäisen, vuodelta -79 ja tsekkalilin databasesta infoja... tästä taas tulikin mieleen, että onko Shining ottanut kirvesjutusta vaikutteita, sillä tässä leffassa sitä käytetään reilusti, kuten ovenpilkkomiseen "Jamie!"... Ja Hohtohan on 80-vuoden leffa. No joo... en muista millon itse kässäri on valmistunut, mutta uskon, että Amityville Horror on kuitenkin ennen sitä. Molemmathan keskittyy yliluonnolliseen asiaan ja kaikenkukkuraksi vielä isoon taloon.

Mutta Stephen Kingin alkuperäisteos HOHTO valmistui -77. Kirja siis. Siitähän se kässäri tehtiin... kirjassa tosin oli krokettimaila, eikä kirves. Mutta ovi rikottiin silti samaan malliin.

ji
Käyttäjä
3800 viestiä

16.12.03 klo 17:54 - linkitä tähän kommenttiin: #

Juhani Sementti kirjoitti:
ji kirjoitti:

"Jamie!"...

JAMIE?!?

Oho...mitä mä duunaan! Amy!

Viisas
Käyttäjä
2454 viestiä

16.12.03 klo 18:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Tietääkö joku oikeasti onko sitä Kummisedän neljättä osaa koskaan tulossa, toivottavasti ei. Olisihan se silti kiva nähdä miten raiskataan hyvä leffasarja pilalle surkeilla jatko-osilla. Uusin esimerkki tälläisestä toiminnasta taitaa olla tuo Terminator 3: Koneiden kapina. Niin Kummisedästä vielä, jos joku tietää jonkun nettisivun, josta vois lukea tuosta Kummisetä nelosesta (jos se nyt sitten on tekeillä), niin voisi laittaa linkin, kiitos.

Filmer
Käyttäjä
2897 viestiä

16.12.03 klo 18:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Kummisetä nelosta ei olla tekemässä ainakaan vielä. Pientä puhetta siitä oli ennen kuin Puzo kuoli. Coppola on sanonut, että jos hän tekisi nelosen, hän tekisi sen vain Puzon kanssa mutta nyt Puzo on kuollut. Ja eikös Puzo ole tehnyt kässärin valmiiksi Sonnyn elämästä?

Juhani Sementti

16.12.03 klo 21:17 - linkitä tähän kommenttiin: #

ji kirjoitti:
Juhani Sementti kirjoitti:
ji kirjoitti:

"Jamie!"...

JAMIE?!?

Oho...mitä mä duunaan! Amy!

Hyvä jos korjasin virheen(vahingossakin, mutta mä tarkoitin lähinnä "Johnny!" huutoa.

Zorge
Käyttäjä
1198 viestiä

16.12.03 klo 21:34 - linkitä tähän kommenttiin: #

Pari kuukautta sitten löysin uutissivun, jolla kerrottiin Al Pacinon käyneen joidenkin MGMn studiopomojen luona keskustelemassa Kummisetä nelosesta. Tosin nyt sitä sivua ei enää löydy.

Kaiser
Käyttäjä
1443 viestiä

16.12.03 klo 23:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

En tiedä onko tästä puhuttu jo täällä (en jaksanu selata koko topiccia läpi), mutta Linnunradan käsikirjasta liftareille aiotaan tehdä leffa. Leffa saanee ensi-iltansa vuonna 2005. Saa nähä, tuleeko floppi vai menestys. Kirjahan on aivan loistava, yksi kaikkien aikojen parhaita lukemiani.

Ja se pakollinen IMDb-linkki: http://us.imdb.com/title/tt0371724/.
Mielenkiinnolla jään odottelemaan tätä leffaa...

ji
Käyttäjä
3800 viestiä

16.12.03 klo 23:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

Zorge kirjoitti:

Pari kuukautta sitten löysin uutissivun, jolla kerrottiin Al Pacinon käyneen joidenkin MGMn studiopomojen luona keskustelemassa Kummisetä nelosesta. Tosin nyt sitä sivua ei enää löydy.

Kuulostaa todella kohtalokkaalta, Kummisetä 4.

Zorge
Käyttäjä
1198 viestiä

17.12.03 klo 09:23 - linkitä tähän kommenttiin: #

Ois kyllä mielenkiintosta nähdä minkälaisen leffan ne siitä nelosesta vääntäis, mutta kyllä Kummisedän pitäisi trilogiana pysyä.

ji
Käyttäjä
3800 viestiä

22.12.03 klo 13:27 - linkitä tähän kommenttiin: #

Jepa, täältä pukkaa lisää 2004 vuodelle luvattuja uutuuksia. On saatettu jossain yhteydessä jo mainita...

Blade 3, Bridget Jones 2, Oceans Twelwe, Garfield

Juhani Sementti

23.12.03 klo 13:08 - linkitä tähän kommenttiin: #

ji kirjoitti:

Garfield

Mitä!?!?! Suunnitteleeko ne Karvisesta ihan oikeaa leffaa? Siis ei mitään piirrosleffaa? Vai onko se sellainen Kuka viritti ansan Roger Rabit?-tyylinen animaatiohahmoja oikeassa maailmassa? Ja suurin kysymys on: Kuka näyttelee Karvista? Mä luin, että Karvisen ääninäyttelijä kuoli pari vuotta sitten. Hän lainasi äänen tälle laiskanpulskalle katille siinä TV-sarjassa. Mulla oli ennen nitä viisi kasettia nauhalla.

ji
Käyttäjä
3800 viestiä

23.12.03 klo 14:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itseasiassa tämä on juuri sellainen leffa jossa esim. Karvinen kavereineen on luotu tietokoneella ja he seikkailevat ihmisten parissa. Ai niin Karvisen ääneksi on valittu todella oiva valinta: Bill Murray! Normaali näyttelijöistä voisi mainita varmaan: Jennifer Love Hewittin...

Juhani Sementti

23.12.03 klo 15:05 - linkitä tähän kommenttiin: #

ji kirjoitti:

Itseasiassa tämä on juuri sellainen leffa jossa esim. Karvinen kavereineen on luotu tietokoneella ja he seikkailevat ihmisten parissa. Ai niin Karvisen ääneksi on valittu todella oiva valinta: Bill Murray! Normaali näyttelijöistä voisi mainita varmaan: Jennifer Love Hewittin...

Bill Murray. Bill Murray, Bill Murray... Hmm... Osaa näytellä kyynistä ja itsekeskeistä, mutta rakastettavaa hahmoa... Täytyy sanoa, etten olisi löytänyt itsekkään parempaa. Lorenzo Music pysyy silti mulle ainoana Karvisen äänenä.

http://www.imdb.com/name/nm0615718/

Aika yllättävää... Debra Messing Arlenen äänenä. Jos homma menee samanlaiseksi kimitykseksi kuin Will & Grace:ssa niin siinä meni yksi hyvä hahmo.

terwapiru
Käyttäjä
859 viestiä

30.12.03 klo 23:00 - linkitä tähän kommenttiin: #

Itse odotan M. Night Shyamalanin neljättä leffaa (The Village) kuin kuuta nousevaa. Tuolta pieni infopaketti kiinnostuneille: http://us.imdb.com/title/tt0368447/

Shyamalan on nimittäin onnistunut tekemään ainakin meikäläiseen sellaisen vaikutuksen leffoillaan, että pois alta. Monelta ohjaajalta ei löydy koko uraltaan ainoatakaan Shyamalanin leffan veroista: Kuudes aisti, Unbreakable, Signs... jos putki jatkuu vähääkään saman tasoisena, niin elokuvataivaalle voi ehdottomasti sytyttää uuden tähden Hitchkockin, Kubrickin ja kumppaneiden rinnalle. Eikä saavutuksen arvoa ainakaan vähennä se, että heebo myös itse käsikirjoittaa leffansa.

Keskustelut