Alien 5

Foorumin päävalikkoonHuttuosasto › Alien 5

Mowgli
Tykittäjä
1317 viestiä

16.11.10 klo 21:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

rillijulle kirjoitti:

^ Kunnollista kauhua luomaan ei tarvita gorea tai R-ikärajaa. Itseeni Alienissa kolahti painostava tunnelma kun miehistö on yksin muukalaista vastaan, joka tuntuu mahdottomalta päihittää.

Aivan, mutta esimerkiksi legendaarinen pikkualienin "chestburstaus" ei olisi toiminut lainkaan ilman sitä veriryöppyä. Se on kieltämättä yksi elokuvan säväyttävimmistä kohdista. Alien vs. Predatorissahan se jäi sellaiseksi sekunnin välähdykseksi, kun pistettiin ikärajaa matalaksi. Vaikka se R-rating tälle uusimallekin tulisi, ei sillä ikärajalla tarvitsisi silti liikaa mässäillä, vaan tarjoilla gorea kohtuudella. Eihän uudessa Predatorsissakaan ollut mitään älyttömän överiä, vaikka se R:n saikin. Scott voisi kyllä ihan hyvin alentaa tuota 250 millin vaatimustaan. Puoletkin tuosta ja aikaan saisi laadukasta jälkeä. Tulkaa järkiinne ja alentakaa budjettia hieman, jotta saadaan se R kehiin ja kaikki ovat tyytyväisiä!

doomsdaymachine
Käyttäjä
1569 viestiä

16.11.10 klo 21:43 - linkitä tähän kommenttiin: #

rillijulle kirjoitti:

^ Kunnollista kauhua luomaan ei tarvita gorea tai R-ikärajaa. Itseeni Alienissa kolahti painostava tunnelma kun miehistö on yksin muukalaista vastaan, joka tuntuu mahdottomalta päihittää.

Niin niin, mutta ainakin itse uskon että jos ihmisiltä haluaa viedä yöunet (jos nykyään enää mahdollista) se vaatii kauhuelokuvalta sen verran rajuutta että se saa suomen mittakaavassa vähintään K-15 merkinnän. Onko joku kuullut pelottavista K-11 elokuvista?

vasara88
Käyttäjä
581 viestiä

16.11.10 klo 22:37 - linkitä tähän kommenttiin: #

Mowgli kirjoitti:

legendaarinen pikkualienin "chestburstaus" ei olisi toiminut lainkaan ilman sitä veriryöppyä.

Aivan totta. Mitä olis alien ilman tuota?

Jos lähdetään tekemään synkkää ja kauhu tyylistä Alienia niin kyllä se vaatii sen K-18 lätkän tai vähintään K-15. Rahaa vaan vähemmäksi ja ikärajaa korkeammaksi. Alienit on kummiskin aikuisten elokuvia eikä lasten. Tosin itse oon katsonut eka Alienit alle 10v iässä ja ne oli sillon mun lempileffoja.

T-800

15.01.11 klo 12:18 - linkitä tähän kommenttiin: #

SIllä taida olla enää väliä onko R vaiko PG-13, sillä elokuva sai uuden suunnan... Tai elokuva muuttui ihan toiseksi: http://www.v2.fi/uutiset/...utta-parempaa-on-luvassa/ Mitähän nyt on keksitty? Itse arvelisin, että Space Joe:n salaisuudet on elokuvassa mukana ja jokin isompi kuvio, jossa ihmiset ovat täysin merkityksettömiä. Itse odottelen mielenkiinnolla mitä tästä seuraa.

Keskustelut